VIVA en het VIVA Forum stoppen

16-06-2021 16:01 1893 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Het openen van dit topic is niet gemakkelijk. Bij dezen willen we jullie namelijk meedelen dat VIVA en het VIVA Forum gaan stoppen. Eind juli valt de laatste VIVA op de mat bij de abonnees en worden ook VIVAMama, VIVA.nl en VIVA Forum stopgezet.

VIVA is al bijna 50 jaar hét tijdschrift voor jonge vrouwen. Het magazine dat taboes bespreekbaar maakt, glazen plafonds wil doorbreken, inspirerende interviews brengt en bekend is van de rubriek Anybody waarin vrouwen zich letterlijk bloot geven. Sinds 1999 heeft VIVA ook een eigen forum waar vrouwen elkaar kunnen vinden om van gedachten te wisselen, elkaar te inspireren en te steunen in moeilijke tijden. Maar helaas zagen we de laatste jaren een sterke daling in het aantal gebruikers op het VIVA Forum en in de abonnementen op VIVA, waardoor het stopzetten van VIVA onvermijdelijk werd.

We begrijpen dat dit nieuws impact heeft. Het VIVA Forum is een ontmoetingsplek, dat rijk is aan zoveel bijzondere topics. Er zijn vriendschappen gesloten en relaties opgebloeid. Er zijn talloze grappige, ontroerende, emotionele, liefdevolle en pittige gesprekken en discussies gevoerd. Jullie, de VIVA forummers boden elkaar op welk tijdstip dan ook praktische tips, steun of een luisterend oor aan ieder die dat nodig had, en hebben lief en leed met elkaar gedeeld.

Wat betekent dit nieuws voor jou als forumgebruiker? Tot en met 2 augustus kun je nog gebruikmaken van het VIVA Forum zoals je gewend bent. Daarna wordt de spreekwoordelijke stekker eruit getrokken. Nadat het VIVA Forum is opgeheven zullen alle accounts, accountgegevens, topics en reacties worden verwijderd.

We begrijpen dat jullie het platform daarna enorm zullen missen. We willen je bedanken voor je bijdrage op het forum, dankzij jullie is het een bijzondere ontmoetingsplek geweest.

Vriendelijke groet,

Debby Gerritsen (hoofdredacteur), Community Manager en Moderators VIVA
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2021 18:41
Reden: jaartal aangepast
0.21% gewijzigd
fashionvictim schreef:
04-07-2021 10:11
Oh lieverd! Wat fijn je te zien! Ik heb je wel eens geprobeerd op te zoeken via sociale media maar kon je nooit vinden. Hoe gaat het met je?
Aahh wat lief, wat gek dat je mij niet kon vinden op fb, er is er maar 1 van mij ;-). Ik weet niet of een privebericht hier mogelijk is? Het gaat goed met me, ik woon nu in Drenthe en ben daar elke dag zo blij om.
Hoe gaat het met jou? En met je zoon? Heb nog vaak aan jullie gedacht.
:)
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 17-07-2021 12:38
98.46% gewijzigd
Comocomo schreef:
06-07-2021 20:10
Ik had daar zondag een topic over geopend maar het is door de mods verwijderd wegens acquisitie/spam. Mij mag je ook altijd dm’en! :)
pb
Alle reacties Link kopieren
Comocomo schreef:
06-07-2021 20:10
Ik had daar zondag een topic over geopend maar het is door de mods verwijderd wegens acquisitie/spam. Mij mag je ook altijd dm’en! :)

Ik heb je een PB gestuurd.
Heel jammer.Ik ben niet zo actief met berichten plaatsen maar lees wel regelmatig mee.
Comocomo schreef:
06-07-2021 20:10
Ik had daar zondag een topic over geopend maar het is door de mods verwijderd wegens acquisitie/spam. Mij mag je ook altijd dm’en! :)
dm :)
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
30-06-2021 12:52
Regelmatig is relatief als je dit nu pas leest :proud:
Alles is relatief😂

Ik heb zo mijn favoriete pijlers 🤷🏻‍♀️
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Weet iemand wat er met dit forum gebeurt? Worden alle reacties op anoniem gezet?
Alle reacties Link kopieren
Livingston schreef:
30-06-2021 19:08
doe shahla de groeten
Groeten terug van Shala :)


moest laatst ook aan appeltje 159 kweet het nummer niet meer denken, ook al lang geleden
Denk dat je anders ziet.
Miss_Travel schreef:
13-07-2021 20:57
Weet iemand wat er met dit forum gebeurt? Worden alle reacties op anoniem gezet?
zie OP.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
23-06-2021 17:45
Nee, nooit 🤣

Ik draag het nog steeds op kille winteravonden. Tweeling weet dat ook.
:P :P :P bewijs wil ik zien ; ))
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar ik kan dat bericht van FV niet meer vinden, ook groetjes terug van Shala :)
Denk dat je anders ziet.
Moiren schreef:
13-07-2021 20:59
zie OP.
Oh sorry overheen gelezen. Thanks.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 17-07-2021 00:29
99.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Minto schreef:
16-07-2021 23:55
Zojuist deze gelezen:
overig/het-forum-blijft-bestaan/list_messages/480071
Nu zit ik opnieuw in de ontkenning.
Heb vijf keer de OP gespeld.
Heeel goed de TO bekeken. Is het de echte CommunityManagerViva? Of iemand met bijna dezelfde nick?
Is het een hoax?
Zit ik in een wensdroom?

Nee. Het geliefde VIVA-forum blijft.
Huh?!?!?!?
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand dit forum naar de Koninklijke Bibliotheek sturen voor archivering?

We zijn er nog weinig mee.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Slotje dan maar!
Koffieverkeerd schreef:
17-07-2021 00:27
Slotje dan maar!

Wou ik net zeggen dit topic kan wel dicht :jump:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven