viva is Gezellig......

17-11-2009 19:22 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de viva en jullie allemaal complimenteren met een erg leuke site en super gezellige forums.... ik heb op andere forums gezeten maar daar was het niet gezellig, kinderachtige reacties, en reacties waar je absoluut niets mee kon! HIER heb ik dat totaal niet... erg leuk gezellig, leuke volwassen gesprekken! Ga zo door!!!
quote:Liselotte4 schreef op 17 november 2009 @ 19:56:

[...]

Precies en dat hebben we uitgebreid gedaan!

Nadat we onze mantra 100x hebben uitgesproken:

Het VIVA forum MOET spontaan gezellig zijn Oh? Ik stond bij het groepje waarbij het mantra was: HUILIE! HUILIE!
Ik neem aan dat je topics bedoelt Keeltjuh? Want viva is een forum -daar waar bv flair, yes, breakout, margriet enzovoorts ook fora zijn- waarop er verschillende thema's zijn (die noemen ze hier pijlers) En elke pijler bestaat weer uit diverse topics over ontzettend veel onderwerpen. Maar goed dit zijn details waar ik je eigenlijk niet mee wil vermoeien

Vind het enorm fijn dat jij je zo thuis voelt! Welkom op Viva en hopelijk blijf je je thuis voelen! Want er kunnen wel eens topics zijn waar het er pittig aan toegaat. Waar ook wel eens kinderachtige reacties kunnen zijn, laat staan dat je onzin reacties kunt krijgen. Maar dat kan allemaal want vaker is het gewoon ontzettend gezellig op het hele forum!

*vermoed toch ook wel wat sarcasme bij TO aangaande dit topic,dus reserveert vast een bed naast PODE*
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:rosanna08 schreef op 17 november 2009 @ 20:06:

Mama, forums mag ook Blijf dat apart vinden dat fora ook forums mag zijn net zoals data datums mag zijn. Op een of andere manier zit fora en data in mijn systeem en klinken forums en datums zo..... verschrikkelijk fout (taaltechnisch gezien, terwijl ik dus verstandelijk weet dat dit wel klopt) Zie dit maar eens gevoelsmatig op een rijtje te krijgen Geen beginnen aan -bij mij dan-
Leuk keeltjuh, dat je het hier leuk vindt!

(pas wel op, het viva-forum werkt verslavend)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Sssst Moonlight niet praten over verslavingen...vooral niet doen! Anders wek je er eentje op

Trouwens een echte verslaafde ontkent alles, vooral aangaande de verslaving!
quote:Dushi74 schreef op 17 november 2009 @ 20:15:

[...]

Blijf dat apart vinden dat fora ook forums mag zijn net zoals data datums mag zijn. Op een of andere manier zit fora en data in mijn systeem en klinken forums en datums zo..... verschrikkelijk fout (taaltechnisch gezien, terwijl ik dus verstandelijk weet dat dit wel klopt) Zie dit maar eens gevoelsmatig op een rijtje te krijgen Geen beginnen aan -bij mij dan-Heb ik dus ook maar wilde er niet over gaan doorzeuren, het moet toch vooral gezellig blijven hier he?
Zeuren doen we toch nooit op viva BAM
Ikke niet nee, nooit!
voor mij voelt het ook verkeerd hoor Doesj, ik zeg zelf ook fora, maar taaltechnisch mag het
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik dacht dat ik de enige was met dit probleem, heb ik vandaag weer wat geleerd! Thanks Roos en BAM.
quote:keeltjuh wrote on 17 November 2009 @ 19:22:

Ik wil de viva en jullie allemaal complimenteren met een erg leuke site en super gezellige forums.... ik heb op andere forums gezeten maar daar was het niet gezellig, kinderachtige reacties, en reacties waar je absoluut niets mee kon! HIER heb ik dat totaal niet... erg leuk gezellig, leuke volwassen gesprekken! Ga zo door!!!*gniffel*
graag gedaan Doesj

kijk, weer een voorbeeld van hoe gezellig en lief en warm Viva is
"drukt iedereen aan haar boezem en pinkt een traantje weg"
ohhh lekker tegen de memmen van roosje gezzzzzellig !
Groepsknuffel!!!! *springt in het midden en wacht op de rest*

jaaaaaa dush daar verdwijn je in he?
Ja dat kun je wel stellen Yam, heerlijk hoor! Viva de wereld moet wat vaker knuffelen, dan blijft het een gezellige plek!
ah Yam, nou verpest je het weer
wat? dushi begon !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven