Viva-mannen kletstopic

15-11-2012 15:04 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
quote:merano schreef op 17 november 2012 @ 11:04:

't Is hier anders twee dagen erg gezellig geweest terwijl jij in bed lag Stefan. Spoilsport.Nou, dat bedacht ik me ook. Voordat ie kwam en ging editten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 10:59:

En SB doe niet zo zielig. Volgens mij hebben de andere mannen hier er geen moeite mee dat hier vrouwen rondhangen. Of wel?

Ik heb er sowieso moeite mee, notabene als degene die dit topic heeft gestart.

Maar sowieso moeten we niet de weg op gaan van enquetes en uitgebreide toestemmingsronden. Het is heel simpel: 1. Er zijn duizenden topics. 2. Dit is de enige topic die evdident is bedoeld voor mannen.

Is echt klip-en-klaar. Heb gewoon wat respect. Is het niet voor mij, dan voor al die mannen en vrouwen van al die kletstopics en vriendentopics. Want als dat niet meer kan, dan is het echt hier begonnen en jullie schuld.
Ik wil best respecteren dat dit in eerste instantie een mannentopic is, maar je moet niet zo wijverig gaan zeiken hoor...
Miss
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Jeetje Bikkel, nou niet ineens zo dramatisch gaan doen hoor. Staat je niet (of misschien ook wel eigenlijk )
Jullie kunnen bovendien in precies dezelfde samenstelling een ander topic openen.
...is toch totaal niet mannelijk?
quote:Grobbekuiken schreef op 17 november 2012 @ 11:01:

Tja, een MANNEN-topic openen op een VROUWEN-forum. Neemt toch bepaalde risico's met zich mee. Dat had zelfs jíj nog wel kunnen bedenken lijkt me.Viva is geen vrouwenblad/forum. Ik koop en lees de Viva al jaren en sinds een paar weken ben ik ook op dit forum. En dat geldt voor vele, vele mannen. Voetbal International is ook geen mannenblad, ook al zijn er meer mannelijke dan vrouwelijke lezers.
Heb je nou zelf niet door dat zelfs de mannen nu stil zijn?
Meelezen is uiteraard een andere zaak.
Viva: voor VROUWEN met een mening.

dat er mannen meelezen a la, zou ik ook doen als er een mannenblad was dat iets meer duidelijkheid gaf over het mannelijke brein.

En doe niet zo moeilijk SB, de J-Mod heeft deze kwestie al lang afgekaart en ik heb nog geen andere man horen klagen.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 11:12:

Heb je nou zelf niet door dat zelfs de mannen nu stil zijn?

Ja? Dus? Zoals ik al zei: als er maar 5 posts per dag zijn vind ik het ook prima.

Geloof je nou in je eigen onzin? Denk je dat vrouwen die een ''zwangere vrouwen topic' starten willen dat er over voetbal, aardbeientaart en G-spots wordt gepraat, enkel en alleen om voor meer posts te zorgen? Nee, die willen een discussie over zwangerschap (met veel of met weinig posts).
Je spreekt voor jezelf, stefan. Echt. You make us look bad (voor zover we dat nog nodig hadden )
quote:Amand schreef op 17 november 2012 @ 11:15:

Je spreekt voor jezelf, stefan. Echt. You make us look bad (voor zover we dat nog nodig hadden )
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 11:14:

Viva: voor VROUWEN met een mening.

dat er mannen meelezen a la, zou ik ook doen als er een mannenblad was dat iets meer duidelijkheid gaf over het mannelijke brein.

En doe niet zo moeilijk SB, de J-Mod heeft deze kwestie al lang afgekaart en ik heb nog geen andere man horen klagen.

Precies.

Lijkt me bij jou meer een soort ego-kwestie.
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 11:06:

[...]

Ik heb er sowieso moeite mee, notabene als degene die dit topic heeft gestart.

Maar sowieso moeten we niet de weg op gaan van enquetes en uitgebreide toestemmingsronden. Het is heel simpel: 1. Er zijn duizenden topics. 2. Dit is de enige topic die evdident is bedoeld voor mannen.

Is echt klip-en-klaar. Heb gewoon wat respect. Is het niet voor mij, dan voor al die mannen en vrouwen van al die kletstopics en vriendentopics. Want als dat niet meer kan, dan is het echt hier begonnen en jullie schuld.

Jezus wat ben jij een onwijse jankerd zeg, wat ontzettend onaantrekkelijk.

Maarre de laatste zin is een dreigement of wat?
Anyhoooow, het ging over blote benen en pumps toch?
quote:Amand schreef op 17 november 2012 @ 11:15:

Wie zegt dat jij niet voor jezelf spreekt?

Maar ga dan eens in op mijn analogie. Hoe leuk is het als je speciaal een topic opent voor zwangere vrouwen en er melden zich vervolgens 1000 personen die NIET zwanger zijn. Waarom zou je die kant opwillen met het forum? En waarom kunnen jullie niet met zijn allen in een ander topic gaan kletsen?

Zoiets.
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 11:12:

Meelezen is uiteraard een andere zaak.

Ik lees vooral mee, maar nu kan zelfs ik niet meer op mijn handen blijven zitten

SB heb je je al eens afgevraagd of je verwachtingen passend zijn bij dit forum? Ik begrijp je intentie en ik ben van mening dat jouw manier van communiceren dit als effect heeft.

Jij hebt het over respect, dat heeft toch niets met hier reageren te maken? Als jij mee wilt kletsen op een zwanger topic of zo, dan doe je dat toch lekker? En op het G-spot topic, tja, misschien kun je daar nog wat van leren???!!!
quote:missy_Acy schreef op 17 november 2012 @ 11:18:

Anyhoooow, het ging over blote benen en pumps toch?

Hee Mss Acy, ik kan me nog goed herinneren dat ik een keer (notabene na een net verzoek) me meldde in jullie topic en dat iedereen (inclusief jij) begon te steigeren. Hoe zou jij het vinden als zich plotseling duizend mensen zouden melden in jullie TTOT-topic, zodat jullie niet meer op een normale manier al jullie problemen kunnen hebben?

Toon dan ook wat respect voor mij.
Haaai Ziva!
Deze is een beetje teveel gefotowinkeld:

Of ben ik nu gek?
quote:missy_Acy schreef op 17 november 2012 @ 11:19:

[afbeelding]

Zoiets.

Missy, jammie!

Ik ben dol op hoge hakken (alhoewel ik dan nog amper bij de schouder van Mr Ziva kom), mooie kousen en sexy, mooie lingerie! En Mr. Ziva ook
quote:Grobbekuiken schreef op 17 november 2012 @ 11:22:

Haaai Ziva! Hey lieve Grobb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven