Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 15:32
quote:datdus schreef op 17 november 2012 @ 15:31:
[...]
Ik hou mijn opties open.
Mooi zo, leuk!
Ik ging er vanuit dat het niet doorging omdat de helft aangaf niet te kunnen, maar nu hoor ik toch weer geluiden dat we het gewoon door laten gaan. We zien nog wel wat het nou precies wordt.
[...]
Ik hou mijn opties open.
Mooi zo, leuk!
Ik ging er vanuit dat het niet doorging omdat de helft aangaf niet te kunnen, maar nu hoor ik toch weer geluiden dat we het gewoon door laten gaan. We zien nog wel wat het nou precies wordt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 17 november 2012 om 15:35
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 15:32:
[...]
Prima. Zoek het zelf maar uit.
Typisch, er zijn drie mensen (vrouwen) die het wel willen weten. En je reageert op mij.
*gaat het zelf uitzoeken*
Je huisnummer?
Aantal keren dat je huillie hebt gedaan bij de mods?
InvitroVerticitatie?
Aantal dates vanavond?
[...]
Prima. Zoek het zelf maar uit.
Typisch, er zijn drie mensen (vrouwen) die het wel willen weten. En je reageert op mij.
*gaat het zelf uitzoeken*
Je huisnummer?
Aantal keren dat je huillie hebt gedaan bij de mods?
InvitroVerticitatie?
Aantal dates vanavond?
quote:Grobbekuiken schreef op 17 november 2012 @ 15:33:
[...]
Hey!!! Er zijn ook mensen die het wél wilen weten zeg! Tjongejonge....SB leest selectief. En door alleen op een negatieve manier te reageren kan hij in zijn slachtoffersgrotrol blijven zitten.
Ik denk dat het gewoon 4 betekent. Dat kan zijn leeftijd zijn (dan ie hij wel goed in taal en zo, dus zal wel niet), zijn persoonlijkheden (maar dat denk ik ook niet, hij laat er nl. maar een zien) of iets anders, en dat zal wel.
[...]
Hey!!! Er zijn ook mensen die het wél wilen weten zeg! Tjongejonge....SB leest selectief. En door alleen op een negatieve manier te reageren kan hij in zijn slachtoffersgrotrol blijven zitten.
Ik denk dat het gewoon 4 betekent. Dat kan zijn leeftijd zijn (dan ie hij wel goed in taal en zo, dus zal wel niet), zijn persoonlijkheden (maar dat denk ik ook niet, hij laat er nl. maar een zien) of iets anders, en dat zal wel.
quote:datdus schreef op 17 november 2012 @ 15:34:
[...]
Huh? De meerderheid zei Ja en jij luistert alleen naar TAM?
Oh, snap het al, de anderen zijn vrouwen.
En we hadden een haantjesstrijd en TAM heeft gewonnen...
Mannen onder elkaar. Het was gedoemd te mislukken
[...]
Huh? De meerderheid zei Ja en jij luistert alleen naar TAM?
Oh, snap het al, de anderen zijn vrouwen.
En we hadden een haantjesstrijd en TAM heeft gewonnen...
Mannen onder elkaar. Het was gedoemd te mislukken
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 17 november 2012 om 15:37
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 15:29:
Willen jullie niet weten wat mijn nieuwe motto betekent?
Ik dacht dat je had besloten hier niet meer te komen? Waren zeker twee geweldige uren he?
Maar om ontopic te blijven, nee ik weet dat het 4 is. Je leeftijd? Huisnummer? 4e topic? Maar doe geen moeite, het maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
Willen jullie niet weten wat mijn nieuwe motto betekent?
Ik dacht dat je had besloten hier niet meer te komen? Waren zeker twee geweldige uren he?
Maar om ontopic te blijven, nee ik weet dat het 4 is. Je leeftijd? Huisnummer? 4e topic? Maar doe geen moeite, het maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 17 november 2012 om 15:38
quote:missverrektekoekwous schreef op 17 november 2012 @ 15:37:
O, en ik weet niet meer wie het vroeg: maar ik eet zuurkool vandaag.Bij Topchefs hadden ze er een lekker recept mee, kan je op hun site nakijken. Met fazant en aardappelpuree.
O, en ik weet niet meer wie het vroeg: maar ik eet zuurkool vandaag.Bij Topchefs hadden ze er een lekker recept mee, kan je op hun site nakijken. Met fazant en aardappelpuree.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven