Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 16:38
zaterdag 17 november 2012 om 16:39
quote:missverrektekoekwous schreef op 17 november 2012 @ 16:37:
[...]
Stefan, we hebben nu al een paar keer gevraagd gezellig mee te doen. Als je dat niet wilt of kunt laat ons simpele zielen dan. Maar blijf niet pesten.Bikkel wil niet gezellig, hij wil aandacht en blijkbaar geen positieve. Negatieve ook niet btw.
[...]
Stefan, we hebben nu al een paar keer gevraagd gezellig mee te doen. Als je dat niet wilt of kunt laat ons simpele zielen dan. Maar blijf niet pesten.Bikkel wil niet gezellig, hij wil aandacht en blijkbaar geen positieve. Negatieve ook niet btw.
Stefan, hoe harder je roept dat wij vrouwen ergens niet mogen komen des te harder we lopen om er juist wel te komen. Wij laten ons namelijk niet graag door een vent vertellen wat we wel of niet mogen doen.
Zinloos dus. Vooral omdat jij niet in de positie bent dat jij wie dan ook, waar dan ook ter wereld de wet kunt voorschrijven. Laat staan op een OPENBAAR forum.
En kom nou alsjeblieft niet weer met een hoop semi intellectueel gewauwel want daar hebben we nu wel genoeg van gezien. En dat ga ik ook gewoon fijn negeren.
BURP. Sorry, dat was mijn cola. En wie had er hier nou bitterballen? Of heeft Stefan die allemaal al opgevreten?
Zinloos dus. Vooral omdat jij niet in de positie bent dat jij wie dan ook, waar dan ook ter wereld de wet kunt voorschrijven. Laat staan op een OPENBAAR forum.
En kom nou alsjeblieft niet weer met een hoop semi intellectueel gewauwel want daar hebben we nu wel genoeg van gezien. En dat ga ik ook gewoon fijn negeren.
BURP. Sorry, dat was mijn cola. En wie had er hier nou bitterballen? Of heeft Stefan die allemaal al opgevreten?
zaterdag 17 november 2012 om 16:41
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 16:38:
[...]
prima shal, nog een voorkeur voor merk?
Als het maar rood is vind ik het fijn, Dee!!
[img]http://nl.dreamstime.com/shell-van-de-s ... 654296.jpg[/img]
[...]
prima shal, nog een voorkeur voor merk?
Als het maar rood is vind ik het fijn, Dee!!
[img]http://nl.dreamstime.com/shell-van-de-s ... 654296.jpg[/img]
zaterdag 17 november 2012 om 16:41
quote:missverrektekoekwous schreef op 17 november 2012 @ 16:39:
[...]
Floofde is verloofde, als in bijna getrouwd maar dan heul snel gezegd.
En wat betekent IV ?En waarom wordt het zo uitgesproken? Ipv gewoon "verloofde"? En wie noemen elkaar zo? En waarom? Wat is daarvan de achtergrond/geschiedenis?
[...]
Floofde is verloofde, als in bijna getrouwd maar dan heul snel gezegd.
En wat betekent IV ?En waarom wordt het zo uitgesproken? Ipv gewoon "verloofde"? En wie noemen elkaar zo? En waarom? Wat is daarvan de achtergrond/geschiedenis?
zaterdag 17 november 2012 om 16:42
quote:Amand schreef op 17 november 2012 @ 16:37:
Ik heb daar wel eens nachtmerries over: gerotzooi in het bubbelbad in de sauna. En dat de pomp dan stopt en het water weer helder wordt en NIEMAND van de aanwezig opstaat om weer op het knopje te drukken.
Zit je daar...Dan sta ik toch even voor je op daar!!!
Ik heb daar wel eens nachtmerries over: gerotzooi in het bubbelbad in de sauna. En dat de pomp dan stopt en het water weer helder wordt en NIEMAND van de aanwezig opstaat om weer op het knopje te drukken.
Zit je daar...Dan sta ik toch even voor je op daar!!!
zaterdag 17 november 2012 om 16:42
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 16:41:
[...]
En waarom wordt het zo uitgesproken? Ipv gewoon "verloofde"? En wie noemen elkaar zo? En waarom? Wat is daarvan de achtergrond/geschiedenis?Als je begint te lezen bij het eerste deel van de TTOT-ers, dan kom je er wel achter! Duik de jacuzzi in, neem je laptop mee en relax!
[...]
En waarom wordt het zo uitgesproken? Ipv gewoon "verloofde"? En wie noemen elkaar zo? En waarom? Wat is daarvan de achtergrond/geschiedenis?Als je begint te lezen bij het eerste deel van de TTOT-ers, dan kom je er wel achter! Duik de jacuzzi in, neem je laptop mee en relax!