Viva verhalen vanaf in den beginne

15-06-2009 19:36 1318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu

De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )

Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen

Ik heb een ijzersterk forumgeheugen

Totaal aantal stemmen: 77

Neen (26%)
Jawel, alles wat je zegt kan en zal...ghe! (9%)
Alleen als ik het ook boeiend vind (39%)
Soms (26%)
Lieve Donkey, ik gaf je een hug terug, maar ik weet nu pas wie je bent en ik ben gewoon blij je te zien hier zo :-)

Had ik dat eerder geweten!!!!
quote:Sterretjee schreef op 16 juni 2009 @ 18:27:

[...]

Je nieuwe nick is toch allang bekend bij velen?

Ster, het gaat om het volgende: mijn stalker is geen forummer. Zij weet mijn nieuwe nick niet. Ze zoekt nog regelmatig (dat weet ik) hier naar mijn oude nick. Ik laat haar graag denken dat ik hier niet meer kom.

Dan mag Minny mij een partypooper vinden maar ik wil niet dat zij iets over mij gaat printen en uit gaat delen. Klaar.

Ik weet dat Minny geen snars geeft om andermans privacy, zij heeft ook de de echte naam van Sara2life hier neer geplempt.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 16 juni 2009 @ 21:27:

[...]

Ster, het gaat om het volgende: mijn stalker is geen forummer. Zij weet mijn nieuwe nick niet. Ze zoekt nog regelmatig (dat weet ik) hier naar mijn oude nick. Ik laat haar graag denken dat ik hier niet meer kom.

Dan mag Minny mij een partypooper vinden maar ik wil niet dat zij iets over mij gaat printen en uit gaat delen. Klaar.

Ik weet dat Minny geen snars geeft om andermans privacy, zij heeft ook de de echte naam van Sara2life hier neer geplempt. Dat vind ik dus echt niet kunnen!
Met alle respect HPL, maar vind je ook niet dat je een tikkeltje overdrijft?

Sure, jij hebt een heftig verhaal, en ik ben trouwens de enige op de hele planeet geloof ik die niet weet wie jij vroeger was, maar het is een paar pagina's geleden toch al gezegd dat het alleen om grappige herinneringen gaat? Dingen zoals de Gouden Tijger en Sanne en Jelle enzo?

Als jouw verhaal echt zo vreselijk was, en ik geloof absoluut dat dat zo is hoor, dan komt dat toch uberhaupt niet in haar verzamelingetje?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 16 juni 2009 @ 21:27:

[...]

Ik weet dat Minny geen snars geeft om andermans privacy, zij heeft ook de de echte naam van Sara2life hier neer geplempt.

Rot dat je gestalkt bent!

Maar dan zou ik wel even deze post wissen, dat maakt dat je wel heel herkenbaar bent als die persoon dit hier zou lezen.

En ik denk niet dat het de intentie van minny is om negatieve verhalen hier neer te plempen om pricacy te schenden.

Ik begrijp wat je bedoeld, maar vind dat je hier iets overdrijft.
Ster, ik weet dat dit wel kan

Ainne, er staan behoorlijk nare dingen in dit topic.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 16 juni 2009 @ 21:43:

Ainne, er staan behoorlijk nare dingen in dit topic.

Echt? Die heb ik gemist dan, maar moet eerlijk toegeven dat ik wellicht een paar pagina's gemist hebt.

Maar heb niet gemist dat een aantal forummers aangaven sommige postingen weg te halen omdat ze het met je eens waren dat het wel leuk moest blijven.

Dat is een goed compromis dan toch?
Pardon?! Ik heb helemaal niet de echte naam van Sarah2life waar dan ook neergezet! Hoe haal jij het in je hoofd om mij van dergelijke dingen te beschuldigen? Ben jij wel helemaal lekker? Volgens mij moet jij nodig ff een rondje psychiater doen....
Ja hoor schat. Tuurlijk.
Jij weet donders goed dat totaal iemand anders dat een tijd geleden heeft gedaan, en niet ik. Echt om te kotsen wat je nu doet.
Ik weet niet beter dan dat jj het was.
Overigens had ik het over leuke dingen in de OP, dus ik denk dat we allebei wel weten dat jij je helemaal geen zorgen hoeft te maken. Ook niet wat betreft je vorige nick.

Je bent nu alleen maar aan het zieken om het zieken.
Tuuurlijk, jij weet niet beter.... Dan zou ik het maar even heel snel na gaan trekken als ik jou was, voordat je allerlei beschuldigingen rond gaat strooien.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 16 juni 2009 @ 21:59:

Ik weet niet beter dan dat jj het was.Dan had ze wel een ban gehad neem ik aan
En Min, je zou toch niet serieus wat uitgeven? Was toch gewoon een leuk OP praatje. Waar gaat het dan nog over?
Bemoei mij er wel ff mee.

Het was een andere forummer, heeft ook een tijdelijke ban gehad.

Minny had een jaartje of 2 terug een topic" waar je mocht klagen", daar is door iemand wel een link geplaatst naar een school waar toendertijd ** werkte
anoniem_20995 wijzigde dit bericht op 16-06-2009 22:05
Reden: aanpassing
% gewijzigd
Heeft desbetreffend persoon ook gehad, tevens heeft desbetreffend oprechte excuses aangeboden. De zaak was weer tot rust gekomen. Was.... Tot deze valse beschuldiging.
Nee Jacqie dat heb ik niet, iemand heeft dat inderdaad in dat topic gedaan, maar niet ik.

Wat zullen we nou krijgen zeg....
HPL ga even heel diep adem halen
Oké dan pas ik het aan
quote:IvyRosa schreef op 16 juni 2009 @ 22:02:

En Min, je zou toch niet serieus wat uitgeven? Was toch gewoon een leuk OP praatje. Waar gaat het dan nog over?Nergens over....
quote:Sterretjee schreef op 16 juni 2009 @ 21:39:

[...]

Maar dan zou ik wel even deze post wissen, dat maakt dat je wel heel herkenbaar bent als die persoon dit hier zou lezen.Als je dat iemand adviseert, moet je niet haar posting quoten want dat kan ze niet wissen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Jacqie schreef op 16 juni 2009 @ 22:05:

Oké dan pas ik het aanOke....dan haal ik mijn posting hierover bij moderator wel weg. Maar ben goed giftig....dat wel...
quote:mylenevalerie schreef op 16 juni 2009 @ 22:08:

[...]

Als je dat iemand adviseert, moet je niet haar posting quoten want dat kan ze niet wissen. Heb je gelijk in, maar laten we wel wezen het is meestal HPL zelf die dit weer naar boven brengt
Misschien is het probleem niet dat het teveel over haar gaat, maar juist omdat het naar haar zin te weinig is...

Is dat het HPL...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven