Vochtige auto

25-11-2010 18:08 30 berichten
Hi,

Misschien een stomme vraag, maar mijn auto is zo vochtig van binnen? Is hier wat aan te doen zodat dat minder word?

Ik moet 's ochtends echt alle ramen van binnen met een wisser schoonmaken en dan komt het echt met druppels naar beneden?
Alle reacties Link kopieren
altijd dus
Airco vind ik nogal koud, these days.
quote:Zamirah schreef op 25 november 2010 @ 19:51:

[...]

Volgens mij ontregel je dan de hele zooi.Bij mij staat het zelfs in het instuctieboekje van de auto, alles naar rechts draaien en airco aan. dus blower op heet, standje hard/voorraam en alle lucht naar het voorraam.
Ik heb dat ook een tijdje gehad en toen bleek dat ik een bepaald schuifje per ongeluk had verschoven. Je kan ervoor kiezen om de lucht van buiten te laten komen of binnen in je auto te laten circuleren. Misschien heb jij dat ook?
Inderdaad, dat is ook nog een goede. Controleer even of je niet perongeluk de binnencirculatie hebt aanstaan. Dan blijf je namelijk bezig, haha.

Ik heb sinds een week zo 'n Bison vochtvreter en het werkt echt prima. Mijn rechterraam sluit niet helemaal lekker, daardoor wil het nog wel eens wat vochtig zijn.

En wat eerder is aangehaald: haal de matten er even uit en ga eens voelen of het daaronder niet nat is. Als dit wel het geval is, dan ben je waarschijnlijk een van je doppen kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven