voelt als...

15-06-2013 21:51 3 berichten
Ik ben drie jaar geleden begonnen om als vrijwilliger aan de slag te gaan naast mijn betaalde baan. Dat ging allemaal prima eigenlijk en had er veel plezier. Leuke collega's ook.

in die tijd dat ik begon had ik het heel moeilijk met mijzelf. voelde me heel eenzaam en was depressief. mede doordat ik als vrijwilliger werkte voelde ik me algauw stukken beter.

nu drie jaar verder en geswitcht van (betaalde) baan merkte ik steeds meer dat ik echt doodmoe thuis kwam als ik gewerkt had als vrijwilliger. draaide dik 13 a 14 u op een dag. ( meteen door na mijn betaalde baan) heb na lang nadenken en tobben dus besloten om te stoppen met mijn vrijwilligers werk.

gesprek gehad met de teamleider en die gaf aan het erg jammer te vinden, ben immers een goede kracht. mede collegas lieten op fb blijken me te gaan missen en het jammer te gaan vinden. op zich ging het allemaal wel prima. totdat ik die zelfde avond thuis kwam van het sporten en emotioneel op de bank zat. voelde alsof mijn relatie van drie jaar over was.

probeer nu te focussen op al het goede wat ik meegemaakt heb, en terug te kijken naar alle mooie momenten. toch blijft het verdrietig. ondanks ik echt zeker weet dat dit de juiste keuze is.

wat ik hier mee wil ?? denk alleen even mijn hart luchten.:)

wens iedereen nog een heel fijne zaterdag avond en mooi weekend toe.
Kon je niet minderen in het aantal uur voor je vrijwilligerswerk?
zijn vaste tijden. dan zou het een x in de zes weken worden, maar miste ik nog vaak de vergaderingen, feestjes en andere dingen. dus dat voelde ook niet goed voor me. was echt een lastige keuze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven