voor de oude rotten

15-07-2010 21:35 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben je al vanaf het begin vivaforummer? ben je het zat om steeds niewelingen te wijzen op het bugtopic, het bantopic, de modtopics enz?

Wil je herinneringen ophalen?

doe dat dan hier!

Ik ben ooit begonnen als xxxxxx ( zo'n 10/11 jaar geleden ) , daarna met de overgang van max naar dit forum moest ik een andere naam nemen en sinds kort heet ik dus nieuwe auto omdat mijn andere nick te herkenbaar werd.

hoe lang ben je al lid van het forum?

Totaal aantal stemmen: 148

5 jaar (19%)
6 jaar (14%)
7 jaar (10%)
8 jaar (16%)
9 jaar (11%)
10 jaar (9%)
1 week (4%)
> 10 jaar (9%)
vanaf de prehistorie (7%)
anoniem_94589 wijzigde dit bericht op 16-07-2010 12:21
Reden: ivm oude forumarchief hahaha
% gewijzigd
Jaa die foto, heel ontroerend. Vond het (hoe vreemd het ook klinkt) een mooi liefdesverhaal. Met een hele verdrietige afloop helaas, maar wat een liefde sprak er uit alles wat je schreef mimsey.
Ben ook al erg lang lid, denk ook langer als 10 jaar. In het begin een meelezer,maar kan me de tijden van seahorse, longjohn minne zoyla tigger ( vooral fototopic) nog herinneren. Nu lees ik nog veel mee maar schrijf af en toe ook..
Waar heeft Zoyla zich verstopt, zie haar niet meer?
En louise niet te vergeten, francoise ...

Volgens mij heeft ze een ban, weet het niet zeker..

En volgens mij was ik in die tijd delailah... Maar weet het niet eens meer zeker....
quote:Julus schreef op 17 juli 2010 @ 00:06:

Waar heeft Zoyla zich verstopt, zie haar niet meer?Zoy heeft een nieuwe nick.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
OOooo dus geen ban! Gelukkig dan maar.
Elke regenboog is voor Hero. Dat weet zeldfs mijn nichtje, dat weet zelfs MK.

Muziek!
En voor nieuwe liefde: klik!
Even een voetafdrukje neerzetten zodat ik jullie niet kwijtraak. Ik ontdek jullie nu net en kan me er niet meer toe zetten 14 pagina's te lezen maar ken wel alle verhalen die er staan zo'n beetje. Ik kom terug als mijn ogen iets meer open zijn! :-)
Het lijkt allemaal nog zo kort geleden. Ik vind het bijna een voorrecht om de levens en de ontwikkeling van forummers te kunnen en mogen 'meemaken'.

Kreeg net ook weer een brok in mijn keel toen ik weer aan de topic over Hero dacht en een glimlach rond mijn mond toen Hidde en De Vries voorbij kwamen.

Straks, als mijn laptop weer aan staat, ga ik direct de archieven in. Ik heb sinds vandaag vakantie, komt dat even goed uit!
Toevoeging: ik denk dat ik kan zeggen dat ik mede door het forum milder ben geworden, meer begrip heb gekregen voor mensen die er anders over denken of anders hun leven invullen. Ik heb mensen ontmoet die ik zonder forum nooit had leren kennen. Ik was zonder het forum niet de persoon geworden die ik nu ben. Zelfs in de tijden dat ik niet postte, maar wel meelas, heb ik veel gehad aan het forum.

Of word ik gewoon oud?
Pfff.. ik forum al een jaar of 8 denk ik.

Mijn eerste topic was in 2003/2004 over dat mijn partner dood was en ik me groen en geel ergerde aan de de huilietopics over dat mannen hun ondergoed nààst de wasmand gooide en of ze wel bij hem moesten blijven.

Mijn eerste nick was Mjammie, daarna Pilou en nu Pilous.

Ik heb net gezocht op mijn eerste topic, maar kannum nie vinden...
Ik ben hier ook al wel een jaar of 6 lid. Ben nu met mijn 4e nickname bezig.
quote:its schreef op 17 juli 2010 @ 07:26:

Toevoeging: ik denk dat ik kan zeggen dat ik mede door het forum milder ben geworden, meer begrip heb gekregen voor mensen die er anders over denken of anders hun leven invullen. Ik heb mensen ontmoet die ik zonder forum nooit had leren kennen. Ik was zonder het forum niet de persoon geworden die ik nu ben. Zelfs in de tijden dat ik niet postte, maar wel meelas, heb ik veel gehad aan het forum.

Of word ik gewoon oud?wijzer!
wanneer was de wisseling van oud naar nieuw forum? Ik weet dat ik toen ongeveer een jaartje hier kwam, maar geen idee hoe lang ik hier kom. Ik weet alleen dat ik oud & rot ben.
Ik loop hier nu zo'n 7 jaar als Poezewoes rond denk ik, daarvoor zo'n twee jaar met een andere nick. Toen schreef ik maar op één topic en verder las ik veel mee. Omdat ik mezelf te herkenbaar vond, heb ik toen een extra nick aangevraagd om buiten dat topic te kunnen reageren. Nu schrijf ik wel, maar blijf meer een lezer. Sinds een jaartje met veel meer afstand van het forum.

Leuk om weer es al die verhalen te horen! Zal het topic eens helemaal gaan doorlezen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
up
quote:rider schreef op 21 juli 2010 @ 13:55:

wanneer was de wisseling van oud naar nieuw forum? Ik weet dat ik toen ongeveer een jaartje hier kwam, maar geen idee hoe lang ik hier kom. Ik weet alleen dat ik oud & rot ben.juli 2007
Drie jaar alweer? Ach ja, moet zeggen dat er zeker anderhalf jaar tussen heeft gezeten tussen meelezen, wat reager en nu. Voor mijn gevoel ben ik nog 'nieuw', maar ken nog veel namen van toen ik me net aanmeldde (ik kan me nog bengewoonbianca en blijfgewoonbianca herinneren, kan dat?)
Ik forum nu zo'n ruim 9 jaar hier, misschien wel langer (vergeet altijd of ik in 2000 of 2001 begon). Das verrot oud genoeg toch?
Bijna tien jaar. Dat is 2/5e van m'n leven.

Had eerst trouwens een andere nick: meisje85
Oooooh ben jij dat Celeone?
Heb ik niet een keer ruzie met jou gehad, toen je nog Meisje85 was?
Ja, kan wel kloppen, daarna ook nog wel hoor.
Ja, maar toen vond ik je geheel onbevooroordeeld, objectief en met open blik heel stom, want ik wist niet dat je ooit Meisje85 was

Alleen waarom ook weer....?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven