voor de oude rotten
donderdag 15 juli 2010 om 21:35
ben je al vanaf het begin vivaforummer? ben je het zat om steeds niewelingen te wijzen op het bugtopic, het bantopic, de modtopics enz?
Wil je herinneringen ophalen?
doe dat dan hier!
Ik ben ooit begonnen als xxxxxx ( zo'n 10/11 jaar geleden ) , daarna met de overgang van max naar dit forum moest ik een andere naam nemen en sinds kort heet ik dus nieuwe auto omdat mijn andere nick te herkenbaar werd.
Wil je herinneringen ophalen?
doe dat dan hier!
Ik ben ooit begonnen als xxxxxx ( zo'n 10/11 jaar geleden ) , daarna met de overgang van max naar dit forum moest ik een andere naam nemen en sinds kort heet ik dus nieuwe auto omdat mijn andere nick te herkenbaar werd.
anoniem_94589 wijzigde dit bericht op 16-07-2010 12:21
Reden: ivm oude forumarchief hahaha
Reden: ivm oude forumarchief hahaha
% gewijzigd
zaterdag 17 juli 2010 om 00:36
zaterdag 17 juli 2010 om 07:18
Het lijkt allemaal nog zo kort geleden. Ik vind het bijna een voorrecht om de levens en de ontwikkeling van forummers te kunnen en mogen 'meemaken'.
Kreeg net ook weer een brok in mijn keel toen ik weer aan de topic over Hero dacht en een glimlach rond mijn mond toen Hidde en De Vries voorbij kwamen.
Straks, als mijn laptop weer aan staat, ga ik direct de archieven in. Ik heb sinds vandaag vakantie, komt dat even goed uit!
Kreeg net ook weer een brok in mijn keel toen ik weer aan de topic over Hero dacht en een glimlach rond mijn mond toen Hidde en De Vries voorbij kwamen.
Straks, als mijn laptop weer aan staat, ga ik direct de archieven in. Ik heb sinds vandaag vakantie, komt dat even goed uit!
zaterdag 17 juli 2010 om 07:26
Toevoeging: ik denk dat ik kan zeggen dat ik mede door het forum milder ben geworden, meer begrip heb gekregen voor mensen die er anders over denken of anders hun leven invullen. Ik heb mensen ontmoet die ik zonder forum nooit had leren kennen. Ik was zonder het forum niet de persoon geworden die ik nu ben. Zelfs in de tijden dat ik niet postte, maar wel meelas, heb ik veel gehad aan het forum.
Of word ik gewoon oud?
Of word ik gewoon oud?
zaterdag 17 juli 2010 om 09:33
Pfff.. ik forum al een jaar of 8 denk ik.
Mijn eerste topic was in 2003/2004 over dat mijn partner dood was en ik me groen en geel ergerde aan de de huilietopics over dat mannen hun ondergoed nààst de wasmand gooide en of ze wel bij hem moesten blijven.
Mijn eerste nick was Mjammie, daarna Pilou en nu Pilous.
Ik heb net gezocht op mijn eerste topic, maar kannum nie vinden...
Mijn eerste topic was in 2003/2004 over dat mijn partner dood was en ik me groen en geel ergerde aan de de huilietopics over dat mannen hun ondergoed nààst de wasmand gooide en of ze wel bij hem moesten blijven.
Mijn eerste nick was Mjammie, daarna Pilou en nu Pilous.
Ik heb net gezocht op mijn eerste topic, maar kannum nie vinden...
woensdag 21 juli 2010 om 13:49
quote:its schreef op 17 juli 2010 @ 07:26:
Toevoeging: ik denk dat ik kan zeggen dat ik mede door het forum milder ben geworden, meer begrip heb gekregen voor mensen die er anders over denken of anders hun leven invullen. Ik heb mensen ontmoet die ik zonder forum nooit had leren kennen. Ik was zonder het forum niet de persoon geworden die ik nu ben. Zelfs in de tijden dat ik niet postte, maar wel meelas, heb ik veel gehad aan het forum.
Of word ik gewoon oud?wijzer!
Of word ik gewoon oud?wijzer!
woensdag 21 juli 2010 om 14:17
Ik loop hier nu zo'n 7 jaar als Poezewoes rond denk ik, daarvoor zo'n twee jaar met een andere nick. Toen schreef ik maar op één topic en verder las ik veel mee. Omdat ik mezelf te herkenbaar vond, heb ik toen een extra nick aangevraagd om buiten dat topic te kunnen reageren. Nu schrijf ik wel, maar blijf meer een lezer. Sinds een jaartje met veel meer afstand van het forum.
Leuk om weer es al die verhalen te horen! Zal het topic eens helemaal gaan doorlezen.
Leuk om weer es al die verhalen te horen! Zal het topic eens helemaal gaan doorlezen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:13