Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mag ik een legging over mijn werksituatie?

Ben benieuwd....
De kaarten hebben zichzelf gelijk gegeven Tomcat. Is nu de vraag of ik de juiste keuzes heb gemaakt.
quote:tomcat schreef op 07 februari 2017 @ 09:41:

[...]

Wat wil je weten over je huis dan?

Zonder vraag krijg ik dit

Het huis wordt gewaardeerd en geprezen.

Het is in je nadeel om blind te vertrouwen en door te gaan op goed geluk, het is in je voordeel om aan je gezin/familie geluk te denken, de uitkomst is een nieuw initatief of een nieuwe woning.Dit is precies de uitkomst waar ik op hoopte, zelfs zonder verduidelijking, ik vind het een prachtige legging! Bedankt!!
Hoi Tomcat,

Kan je voor mij een legging doen over mijn woonsituatie voor de toekomst?

Dankjewel alvast
Hoe zal het met mijn gezondheid gaan?
Ik heb een vraag betreffende mijn dochter haar gezondheid, ze is afgelopen vrijdag geboren, komt het in orde met haar?
quote:Goudsbloemen schreef op 07 februari 2017 @ 18:52:

Hoi Tomcat,

Kan je voor mij een legging doen over mijn woonsituatie voor de toekomst?

Dankjewel alvast

Er ligt in de toekomst een einde aan je ontevredenheid, mogelijk wordt dit je door iemand aangereikt.

Advies is om aan de welvaart van je gezin/familie te denken, de kaarten liggen goed om je wensen te laten uitkomen.

Problemen uit verleden moet je nog even niet vergeten, daar zit wel een belangrijke boodschap, het werkt tegen je als je dat te snel vergeet.
quote:Lillycat schreef op 08 februari 2017 @ 20:36:

Hoe zal het met mijn gezondheid gaan?

Je gezondheid gaat zoals hi jgaat en dat oet je maar accepteren zoals het komt.

Als je je beter voelt moet je dit uiten, ervan genieten, het werkt niet om het "op te sparen", geniet van de goede momenten als ze er zijn, je kan ze niet bewaren, en accepteer de mindere momenten zoals ze zijn.

In de toekomst wachten wat snelle onverwachte gebeurtenissen die in jouw voordeel zullen uitpakken.
quote:romany schreef op 08 februari 2017 @ 20:45:

Ik heb een vraag betreffende mijn dochter haar gezondheid, ze is afgelopen vrijdag geboren, komt het in orde met haar?

Ik vind dit eng om te leggen omdat dit over zoiets fundamenteels gaat, maar dit zeggen de kaarten.

Het komt goed, ze zal sterk worden en haar leven zal haar de mogelijkheid geven om te doen wat ze wil, vooral gulheid waar deze rechtvaardig is ligt in haar toekomst.

Advies is om even niet te denken aan hoe het in de nabije toekomst moet met huis, financieen of gezin, nu is liefde en aandacht nodig voor je dochter, ze is hier om te blijven en heeft jullie nodig. Ze lijkt nu in blind vertrouwen door te zetten, laat haar merken dat ze er niet alleen voor staat, dat je bij haar bent en blijft.
Hoi Tomcat, ik vraag me af hoe het gaat/zal gaan met ons gezin. Zou je daar naar willen kijken? Groetjes Elise
quote:elise1978 schreef op 09 februari 2017 @ 10:40:

Hoi Tomcat, ik vraag me af hoe het gaat/zal gaan met ons gezin. Zou je daar naar willen kijken? Groetjes Elise

Ik zie een moment dat beslissend kan zijn voor de toekomst van het gezin. Er is behoefte aan een ander pad zoals het nu ligt leidt dit tot een gevoel van tekort komen, te weinig hebben, terwijl dit meer zelfopgelegd is, eigen keuze of teveel richten op het onmogelijke wat dit gevoel veroorzaakt.

Als advies wordt gegeven om gericht te werken, te bekwamen, te leren hoe om te gaan met en hoe de problemen te overkomen. Toe passen wat je hebt geleerd en wat jou goed lijkt. Niet onnodig bang zijn, veel angsten zijn fictief en worden geen waarheid. Gaan voor wat je wilt door toe te passen wat jou het beste lijkt.

Een mogelijke uitkomst van dat pad is dat het gezin de controle krijgt over haar eigen toekomst.

PS. jij zelf houdt teveel bij je wat anderen (zelf) kunnen of moeten doen/oplossen. Laat ieder zijn deel doen.
verkeerde knop ingedrukt..
Hoi Tomcat,

zou je willen kijken of de schoolkeuze voor me kind het juiste is? (twijfel tussen meerdere opties) alvast bedankt
Hoi Tomcat,

Ik ben benieuwd hoe het blijft gaan in mijn relatie en of mijn partner zijn kinderen ooit weer te zien krijgt?

Alvast bedankt!
Bedankt Tomcat, ik moet het even op me in laten werken.
Hai Tomcat,

Ik krijg over twee weken de uitslag van een gezondheidsonderzoek. Heb je enig idee of dit positief of negatief zalz ijn?
Hoi Tomcat,

Kun je voor mij kijken hoe de woonsituatie van mij en mijn gezin in 2017 zal zijn? Of hier verandering in komt? Dank je!
Dag Tomcat,

Ik zie dat je veel vragen krijgt, dus misschien zijn het er wat te veel en kom je niet toe aan antwoorden. Maar ik waag het toch ook om je een vraag te stellen. Ik maak me zorgen over het bedrijf waar ik in dienst ben. Zou je daarnaar in je kaarten kunnen kijken?

Heel hartelijk dank alvast!
Tomcat

Gaat mijn financiele situatie en de gezondheid van mijn man ooit verbeteren?

Bedankt alvast
Jeetje, wat ontzettend interessant om te lezen allemaal. Ik denk dat ik het ook wel wil als jouw tijd het toelaat.
quote:edamame schreef op 11 februari 2017 @ 10:33:

Jeetje, wat ontzettend interessant om te lezen allemaal. Ik denk dat ik het ook wel wil als jouw tijd het toelaat.Heb je een specifieke vraag ?
quote:mariekevezels schreef op 09 februari 2017 @ 11:03:

Hoi Tomcat,

zou je willen kijken of de schoolkeuze voor me kind het juiste is? (twijfel tussen meerdere opties) alvast bedankt

Voordeel zit in schokkende, onverwachte, snelle zaken die zich aandienen

De kaarten geven aan dat snel in springen op onverwachte gebeurtenissen het juiste pad is, als er zich onverwacht en snel nieuwe kansen aandienen moet je die met beide handen aangrijpen.
Tomcat , ik heb je een privé bericht gestuurd
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
quote:chimeras schreef op 09 februari 2017 @ 11:04:

Hoi Tomcat,

Ik ben benieuwd hoe het blijft gaan in mijn relatie en of mijn partner zijn kinderen ooit weer te zien krijgt?

Alvast bedankt!

Je relatie is in opbouw en heef tnog even tijd nodig voordat het zich in alle glorie kan ontwikkelen.

Zijn kinderen daar komt snel iets van verandering. Het advies is om de sociale contacten goed en regelmatig te houden (via zijn ex met zijn kinderen neem ik aan) aftsand nemen en radio stilte gaat niet werken, niet rusten, inzet tonen! Tonen dat hij contact wil en dit op een vriendelijke sociale manier blijven proberen, geen vijandigheid of woede inzetten.

De kans is goed dat hij langdurig contact met zijn kinderen houdt
quote:lizzy75 schreef op 10 februari 2017 @ 17:18:

Hai Tomcat,

Ik krijg over twee weken de uitslag van een gezondheidsonderzoek. Heb je enig idee of dit positief of negatief zalz ijn?Ik neem aan positief, je gezondheid lijkt niet slecht en de uitkomst van het onderzoek geeft aan dat je de zaken met gemak af kan handelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven