voorstelling/beeld bij de forumners/Nicks...

27-08-2012 22:25 273 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik loop hier nog niet zo lang rond dus misschien zijn er hier al veel topics over, of misschien is dit wel een verboden onderwerp, maar ik vraag me het volgende af:

Ik kom hier nu steeds vaker en dan leer je een harde kern van forumners kennen. Het is heel grappig maar ik heb dan een bepaald beeld bij een aantal Nicks. Geen idee of dat beeld klopt. Zal ik ook niet achter komen helaas. Want ik zou graag eens door de computer heen kijken Hebben jullie ook een bepaalde voorstelling van de andere forumners? Beschouwen jullie ze als vrienden? Is er wel eens zo'n goede klik geweest dat er een echte vriendschap is ontstaan? Zou je sommige wel in real life willen ontmoeten? Is dat wel eens gebeurd?

Ik vind het hele forum fenomeen heel erg grappig en leerzaam. Sommige hier kunnen zo scherp uit de hoek komen dan lig ik echt dubbel. Moet alleen wel opletten dat ik hier niet te vaak rond hang en dat ik niet te herkenbaar wordt.
In mijn hoofd maak ik er prachtige, jonge vrouwen van. Mét opgeruimd huishouden. Denk dat dat wel aardig klopt, met de werkelijkheid.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Volgens mij denken de mensen die mij kennen (als die er al zijn) dat ik continu roze All Stars draag. Ik ben IRL eigenlijk een hoge hakkenvrouw. Ik moet dus nodig iets aan mijn forumreputatie doen maar ik kan geen afstand nemen van mijn ava
Je kan hier prima vaak rondhangen zonder herkenbaar te zijn. Meds doet dat bijvoorbeeld met verve, en BGB ook.

Verder merk ik aan de reacties dat ik compleet anders word ingeschat. Zelfs mijn oude nick valt niet iedereen op. Pas op met persoonlijke info (gewoon: niet), maar dan kan je hier prima onherkenbaar forummen hoor Welkom!
Ik merk dat ik toch af ga op de foto bij de Nick en dan denk: oh wat een knappe vrouw/vent om mij vervolgens te realiseren dat er misschien wel een trol achter de laptop zit...
Ik ben een prachtige jonge vrouw met een nogal rommelig huishouden. En mijn financiele administratie is een regelrechte ramp.
quote:kookwekkertje01 schreef op 27 augustus 2012 @ 22:27:

In mijn hoofd maak ik er prachtige, jonge vrouwen van. Mét opgeruimd huishouden. Denk dat dat wel aardig klopt, met de werkelijkheid.Ik denk dat juist niet!
quote:DeKenau schreef op 27 augustus 2012 @ 22:30:

Ik ben een prachtige jonge vrouw met een nogal rommelig huishouden. En mijn financiele administratie is een regelrechte ramp.Maar wél weer geweldig leuk! Wat maakt ons die administratie uit?
Oh, ik rook niet trouwens
Ik heb denk ik al te veel van mijzelf blootgegeven .... Oeps .... Nieuwe Nick en opnieuw beginnen? Valt me wel op dat "de harde kern" niet vaak of nooit zelf topics openen? Of heb ik dat mis?
quote:zimaja schreef op 27 augustus 2012 @ 22:30:

Ik merk dat ik toch af ga op de foto bij de Nick en dan denk: oh wat een knappe vrouw/vent om mij vervolgens te realiseren dat er misschien wel een trol achter de laptop zit...Wat een lief compliment, dank je wel
Ik ben al jááren verliefd op het ava van ....

*En daar open ik binnenkort géén topic over*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:thomaaas schreef op 27 augustus 2012 @ 22:32:

[...]

Wat een lief compliment, dank je wel
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:zimaja schreef op 27 augustus 2012 @ 22:32:

Ik heb denk ik al te veel van mijzelf blootgegeven .... Oeps .... Nieuwe Nick en opnieuw beginnen? Valt me wel op dat "de harde kern" niet vaak of nooit zelf topics openen? Of heb ik dat mis?Als ze je eenmaal kennen aan je schrijfstijl lezen ze het vrij vlot, wie het is. Ongeschreven regel is echter dat je niet verklapt wat iemands oude nick is.
Thomaaas is ook heel erg leuk! En veel knapperderder dan haar lelijke avater
Veel forummers kennen elkaar irl door het forum.

En verder zit je er altijd naast, met wie er achter de Nick verschuilt
Ik heb wel eens iemand verbaasd gezien dat ik (soms) op hakken loop. En na een meet hoorde ik dat ze me minder vrouwelijk geschat hadden.

Weet niet waar dat vandaan komt maar vind het wel grappig
quote:DeKenau schreef op 27 augustus 2012 @ 22:32:

Oh, ik rook niet trouwensDat moet je in jouw staat ook niet proberen, ik kom hoogst persoonlijk achter je aan gerent en geschreeuwd. Toevallig kan ik dat heel goed.
quote:DeKenau schreef op 27 augustus 2012 @ 22:33:

Thomaaas is ook heel erg leuk! En veel knapperderder dan haar lelijke avaterNou dat is niet zo moeilijk he
Hoor ik eigenlijk al bij de harde kern?
Ja thomaaaas, bij jou vraag ik me dan weer af van: waarom toch die foto/die vrouw...wat zal daar achter zitten. Maar misschien ga ik dieper dan nodig hoor...
quote:Moonlight82 schreef op 27 augustus 2012 @ 22:34:

[...]

Nou dat is niet zo moeilijk he
quote:zimaja schreef op 27 augustus 2012 @ 22:32:

Ik heb denk ik al te veel van mijzelf blootgegeven .... Oeps .... Nieuwe Nick en opnieuw beginnen? Valt me wel op dat "de harde kern" niet vaak of nooit zelf topics openen? Of heb ik dat mis?

Definieer de 'harde kern'.

*here we go- here we go*

Avatars zeggen volgens mij aleen iets over iemands humor of over wat ze gewoon mooi vinden.
quote:DeKenau schreef op 27 augustus 2012 @ 22:33:

Thomaaas is ook heel erg leuk! En veel knapperderder dan haar lelijke avater

pssst, niet alle geheimen verklappen!

(en dank je wel )
Ach, je kunt hier lullen wat je wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven