Vraag het Hayek......

24-06-2016 23:45 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op veler een verzoek is hier dan de nieuwe rubriek "Vraag het Hayek". Je kunt hier terecht voor een gegarandeerd bot antwoord op een hopelijk niet al te snuggere vraag. Zie het als een soort Lieve Mona. Alleen dan niet lief. En niet Mona......
Oh dear, how sad, never mind.
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 00:20:

[...]

Hoe kijk je aan tegen copyright?Meestal met een schuin oog. Door een brievenbus.
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 00:21:

[...]

Nee, dan kunnen de vleermuizen niet naar binnen.Het giet inmiddels...
quote:winkelfanaat schreef op 25 juni 2016 @ 00:24:

[...]

Het giet inmiddels...Wat zit je hier dan te doen? Pak een emmer en ga hozen!
quote:Peacy schreef op 24 juni 2016 @ 23:52:

Lieve Botte Hayek,

Ik zit al maanden met iets in m'n maag. Een vervelend probleem. Het blijft daarbij ook spoken door m'n hoofd. Misschien kun jij me helpen?

Waarom zijn bananen krom?

Lieve groetjes,

Peacy aka PerzikjeHayek heeft het heel druk met alle vragen. Daarom dat ik maar een back office voor hem opgezet heb: https://www.youtube.com/user/dezingendebroeder

Lieve groeten, de slechtbetaalde.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jij was ook een fan van The Sopranos toch?

Wat moet ik daarna kijken?
Lieve Hayek,

Hoe krijg ik mijn man zo ver dat hij voor 5 minuten z'n klep eens dicht houdt?
quote:Jonari schreef op 25 juni 2016 @ 00:30:

Jij was ook een fan van The Sopranos toch?

Wat moet ik daarna kijken?

Klopt. Lilyhammer, met Steven Van Zandt (Silvio Dante) in de hoofdrol, is een aanrader. Grappiger en luchtiger dan The Sopranos, maar ik vind het echt helemaal geweldig!

Sorry, hier was een serieus antwoord even noodzakelijk.
quote:Dormouse schreef op 25 juni 2016 @ 00:32:

Lieve Hayek,

Hoe krijg ik mijn man zo ver dat hij voor 5 minuten z'n klep eens dicht houdt?Geef 'm een knietje. Als 'ie vloekt, was je knietje niet hard genoeg.........
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 00:21:

[...]

Hoi badeendje,

Eigenlijk ben je ook gewoon een mislukt eendje. Je kunt je daar natuurlijk bij neerleggen en gewoon doorgaan met je leven. Maar zoveel karakter heb je waarschijnlijk niet. Daarom raad ik je aan om een waterfiets te kopen.Maar ik heb zulke korte beentjes
quote:Rubber_Ducky schreef op 25 juni 2016 @ 00:36:

[...]

Maar ik heb zulke korte beentjes Dan knoop je potdorie een paar stokken aan die zwemvliezen vast! Ga eens in oplossingen denken in plaats van jezelf de hele tijd in een slachtofferrol te manouvreren! Op deze manier eindig je nog eens op het menu bij de plaatselijke Chinees!
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 00:38:

[...]

Dan knoop je potdorie een paar stokken aan die zwemvliezen vast! Ga eens in oplossingen denken in plaats van jezelf de hele tijd in een slachtofferrol te manouvreren! Op deze manier eindig je nog eens op het menu bij de plaatselijke Chinees!De Chinees is een goeie! Daar hebben ze stokjes voor mij! Hoe zorg ik ervoor dat ze mij niet zullen vangen om vervolgens op te eten als ik om de stokjes ga vragen? Jatten durf ik niet, want straks betrappen ze mij en dan sta ik zeker te weten op het menu.
quote:Rubber_Ducky schreef op 25 juni 2016 @ 00:43:

[...]

De Chinees is een goeie! Daar hebben ze stokjes voor mij! Hoe zorg ik ervoor dat ze mij niet zullen vangen om vervolgens op te eten als ik om de stokjes ga vragen? Jatten durf ik niet, want straks betrappen ze mij en dan sta ik zeker te weten op het menu.Verkleed je als Mao.
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 00:35:

[...]

Geef 'm een knietje. Als 'ie vloekt, was je knietje niet hard genoeg.........Dank voor het advies, het was zeer succesvol. Echter ligt hij nu zeer onhandig KO over het bed heen en is hij te zwaar om eruit te slepen. Hoe kan ik nu slapen?
quote:Dormouse schreef op 25 juni 2016 @ 00:57:

[...]

Dank voor het advies, het was zeer succesvol. Echter ligt hij nu zeer onhandig KO over het bed heen en is hij te zwaar om eruit te slepen. Hoe kan ik nu slapen?Ligt eraan. Gemeenschap van goederen: jammer, dat wordt de bank voor jou. Huwelijkse voorwaarden: pak z'n credit card en slaap vannacht in een veel te duur hotel.
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 01:03:

[...]

Ligt eraan. Gemeenschap van goederen: jammer, dat wordt de bank voor jou. Huwelijkse voorwaarden: pak z'n credit card en slaap vannacht in een veel te duur hotel.Ongehuwd, ik ga voor de creditcard dank voor het wijze advies, ik zal aan je denken als ik de mini-bar leegdrink.
Lieve Hayek

Waarom erger ik me? En wat kan ik er aan doen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Wat vind je nou echt van je eigen advies, is het popiejopiepraat of .. nee niks anders. Laat maar, geen vraag.
Gewoon weer een topic.
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 01:14:

Gewoon weer een topic.Het is toch verschrikkelijk. Een topic. Op een forum nog wel. Hoe halen de mensen het eigenlijk in hun hoofd.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 juni 2016 @ 01:53:

[...]

Het is toch verschrikkelijk. Een topic. Op een forum nog wel. Hoe halen de mensen het eigenlijk in hun hoofd.Echt vreselijk.
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 01:14:

Wat vind je nou echt van je eigen advies, is het popiejopiepraat of .. nee niks anders. Laat maar, geen vraag.Ter leering ende vermaeck
quote:Jonari schreef op 25 juni 2016 @ 01:59:

[...]

Echt vreselijk.Heb jij al gestaft? Ik ga het zo doen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 juni 2016 @ 02:00:

[...]

Heb jij al gestaft? Ik ga het zo doen.

Doe jij maar.

Ik voel altijd enige gene bij staffen,
Ik doe het wel in het CM topic.
Done.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven