Vriend is binnenkort jarig

27-08-2012 13:00 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Over een paar weken is mijn vriend jarig, en daar ben ik nu al mee bezig... Ben al weken aan het nadenken over een leuk cadeau voor hem maar iedere keer als ik wat bedacht heb koopt ie t zelf al.

Ik kan natuurlijk aan hem vragen wat hij graag zou willen krijgen, maar dit heb ik al gedaan en bedacht me daarna dat hij dan al weet wat hij krijgt. En ik wil juist de verrassing erin houden!

Het ligt er niet aan dat ik niet weet wat hij leuk vind, dat weet ik maar al te goed. Maar als mijn vriend iets leuk vind koopt hij alles wat ie nodig heeft in 1 keer. Daarbij komt nog dat hij voornamelijk van auto's houdt en de auto waar hij aan aan het sleutelen is daar heeft ie alles al voor liggen. De auto waar hij op dit moment in rijd daar wil hij niks aan versleutelen omdat het een 'oude rotbak' is...

Ik wil liever ook niet met iets standaards aankomen als een luchtje, dat is leuk voor erbij maar niet als 'hoofdcadeau' vind ik. Zou iemand mij op weg kunnen helpen?

Groetjes!
Racen op circuit.
Heey

Lastig ja die mannen haha hier misschien wat tips

- Horloge

- dagje Scheveningen daarna lekker dineren bij van der Valk aan het eind van de Pier

- Zelf een mooi pakje kopen en hem 's avonds verrassen als die van zijn werk terug komt.

- houd hij misschien van tatoo's wat je hem cadeau zou kunnen geven.

- Vind hij het misschien leuk om op een circuit te racen in een mooie sport auto?

- dagje samen naar de sauna daarna een hotel in Valkenburg bijvoorbeeld.
Iets leuks samen gaan doen, en daarna een hapje eten. Dan beleef je het cadeau samen. Heb je een klein budget, dan b.v. bioscoop en een klein hapje gaan eten.

Succes.
Misschien sowieso goed om met je vriend de afspraak te maken dat hij x weken voor zijn verjaardag niets voor zichzelf koopt. Mijn vriend had ook de neiging om alles te kopen dat hij wilde hebben, maar besefte zich niet hoe lastig hij het daarmee voor zijn omgeving maakte om een cadeautje te verzinnen, tot ik hem erop wees. Misschien moet je jouw vriend hier ook even op wijzen?

het hierboven genoemde racen op een circuit vind ik echt een hele gave suggestie.
Ik heb een keer een fotoalbum gemaakt (zelf, dus niet besteld via internet) met foto's van alle dingen die wij ooit samen hebben gedaan. Vriend vond het helemaal geweldig, vooral omdat ik er zoveel moeite voor had gedaan.
ja fotoboek is ook leuk.

Voor mijn ex heb ik een keer een puzzel besteld op kruidvat.nl van een foto van ons samen.

haha en thuis lekker suf samen puzzelen onder het genot van een wijntje of iets. daarna kun je de puzzel mooi inlijsten. Ik weet niet of de puzzel er nu nog hangt het is inmiddels al een half jaar uit.
In de 'categorie' racen, kun je ook denken aan het huren van een bijzondere auto voor een dag. Oude Rolls Royce bijvoorbeeld.

Of een anti-slip cursus, of off the road met een jeep.

(kijk eens op www.bongo.nl)
Bedankt voor alle tips! Racen op een circuit had ik ook al aan gedacht, vooral omdat hij met zijn vorige auto een keer op het circuit geracet heeft en dat helemaal geweldig vond! Maar daarbij is het probleem weer dat ik weet dat hij heel graag in 1 specifieke auto zou willen racen, wat dus weer niet mogelijk is...

Een dagje weg wilde ik sowieso doen, ergens inderdaad wat eten en echt samen zijn. Het gaat nu puur om het cadeau, een fotoalbum lijkt me ook leuk maar dat kan ik beter volgend jaar doen (ik vergeet altijd foto's te maken als we weg zijn, stom stom stom!)

Het ergste is dat ik voor elk idee wel een tegen argument weet, ik zou bijvoorbeeld graag een horloge willen kopen of een mooie armband, maar een sieraden type is hij niet helaas. Tattoos is niet zijn ding, jammer want dat is echt een leuk idee! Kan ik beter opperen als zijn verjaardagscadeau aan mij ;)

Inderdaad divadevil, mannen zijn wat dat betreft echt lastig!

Goed idee laylalala! Anders gaat het in de komende jaren alleen maar moeilijker worden denk ik... Snap ook niet waarom hij die drang heeft om vlak voor zijn verjaardag allerlei goede ideeën voor cadeautjes te opperen en ze dan doodleuk zelf te kopen!

Meer goede ideeën zijn altijd welkom, al kom ik al een eindje met de ideeën tot op heden!
Mijn man is over 2 weken jarig, voorheen kocht ik luchtjes of waardebonnen voor games.

Nu gaat hij Lamborghini en Ferrari rijden en naar Super Sunday in Zandvoort. (Lang leve vakantieveiligen).

Man blij, ik blij.
quote:beaches schreef op 27 augustus 2012 @ 14:03:

Bedankt voor alle tips! Racen op een circuit had ik ook al aan gedacht, vooral omdat hij met zijn vorige auto een keer op het circuit geracet heeft en dat helemaal geweldig vond! Maar daarbij is het probleem weer dat ik weet dat hij heel graag in 1 specifieke auto zou willen racen, wat dus weer niet mogelijk is...

ZOu hij echt zo kieskeurig zijn dat hij het met een andere auto niet leuk zou vinden?

Huur een mooie auto voor een dag, cabrio of een racemonster. Picknickmand mee en samen een leuke tocht (van te voren) uitstippelen?
Je bent zelf een theepot
Niet zozeer kieskeurig maar als ik dat doe dan wil ik hem wel graag in de auto van z'n dromen laten rijden (of ik ben te perfectionistisch ;))... Een auto huren lijkt me daarentegen een heel leuk idee, combineert meteen alles wat ik wil doen op z'n verjaardag en het cadeau..

Ga meteen even googelen!
Kadotip.nl dacht ik. Leuke uitstapjes, ook (of juist) voor mannen. Denk paragliden, blokarten, whiskey maken, bier brouwen, zweefvliegen etc.
Ferrari rijden wou ik ook doen. Maat dan zit er altijd zo'n supervisor bij dus kunnen we 1. Niet samen en 2. Moet mijn coureur rijden als een kneus.

Wachten tot ik meer geld heb dus
Eens met Suze: ik heb mijn vriend ook een dag circuitracen cadeau gedaan, het kost wat duiten maar dan heeft manlief de dag van zn leven.

Als hij het waard is, hij het leuk zal vinden en je kan het missen, DOEN!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven