Vrijdag parttimers kletstopic
woensdag 6 februari 2019 om 14:57
Joehoe! 
Binnenkort ga ik minder werken, van 40 naar 32 uur per week. Héérlijk! Iets minder leuk is dat mijn zw.verlof er alweer bijna op zit...
Maar eindelijk, straks dus wel een extra dagje voor mezelf.
Wie is er ook vrij op vrijdag en heeft zin om mee te kletsen over de plannen op de vrije dagen?
Binnenkort ga ik minder werken, van 40 naar 32 uur per week. Héérlijk! Iets minder leuk is dat mijn zw.verlof er alweer bijna op zit...
Wie is er ook vrij op vrijdag en heeft zin om mee te kletsen over de plannen op de vrije dagen?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
woensdag 6 februari 2019 om 15:01
Die vrije vrijdag is hier een inhaaldag voor administratie voor het werk, als ik door de week bijv eerder weg moest of tijd tekort kwam, rijden voor sportclubjes voor de koters en boodschappen en huishouden. Daar valt niet veel aan te plannen en heel erg vrij voelt die dag ook niet.
Hij zit doorgaans gewoon vol met dezelfde dingen als de rest van de week, maar dan zonder dat ik naar kantoor hoef
Hij zit doorgaans gewoon vol met dezelfde dingen als de rest van de week, maar dan zonder dat ik naar kantoor hoef
woensdag 6 februari 2019 om 15:09
woensdag 6 februari 2019 om 15:15
Ik ben om de week op woensdag vrij. Tijdens mijn vrije dag ben ik hysterisch druk met sporten, boodschappen doen voor de komende week, boodschappen opruimen, gerechten koken die in bakjes in de vriezer kunnen voor de hele week, was afhalen, was vouwen, was in de machine doen, was ophangen, vaatwasser uitruimen, vaatwasser weer inruimen, stofzuigen, dweilen, wc's schoonmaken, badkamer schoonmaken en zorgen dat de kinderen elkaar niet in de haren vliegen. Ik ben blij als ik weer naar min werk mag, dan kan ik weer eens rustig forummen werken. Vandaag is niet mijn vrije woensdag.
perzikboom6 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 15:16
Reden: Autocorrect is een kont
Reden: Autocorrect is een kont
0.85% gewijzigd
woensdag 6 februari 2019 om 16:11
We kunnen wel een ik-werk-parttime-op-woensdag-topic starten!Pipistrello schreef: ↑06-02-2019 15:07Ik werk ook 32 uur maar heb mijn vrije dag op woensdag (dus ik ben zwaar off topic)
Heel bewust de woensdag vrij omdat ik dan een fijne break in de week heb.
Even uitslapen, huishoudelijke klusjes doen en verder wat ik wil.
(meestal beetje forummen, netflixen)
Verder eens met Thordis: ik heb het altijd zo druk op die dagen dat ik blij ben als ik weer aan het betaalde werk kan (wat ik trouwens ook nog tussendoor doe op die dag...)
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
woensdag 6 februari 2019 om 16:13
hahahahahaha!perzikboom6 schreef: ↑06-02-2019 15:15Ik ben om de week op woensdag vrij. Tijdens mijn vrije dag ben ik hysterisch druk met sporten, boodschappen doen voor de komende week, boodschappen opruimen, gerechten koken die in bakjes in de vriezer kunnen voor de hele week, was afhalen, was vouwen, was in de machine doen, was ophangen, vaatwasser uitruimen, vaatwasser weer inruimen, stofzuigen, dweilen, wc's schoonmaken, badkamer schoonmaken en zorgen dat de kinderen elkaar niet in de haren vliegen. Ik ben blij als ik weer naar min werk mag, dan kan ik weer eens rustig forummen werken. Vandaag is niet mijn vrije woensdag.
woensdag 6 februari 2019 om 18:35
Hahahahahaha nou, nu kijk ik er echt naar uit!!perzikboom6 schreef: ↑06-02-2019 15:15Ik ben om de week op woensdag vrij. Tijdens mijn vrije dag ben ik hysterisch druk met sporten, boodschappen doen voor de komende week, boodschappen opruimen, gerechten koken die in bakjes in de vriezer kunnen voor de hele week, was afhalen, was vouwen, was in de machine doen, was ophangen, vaatwasser uitruimen, vaatwasser weer inruimen, stofzuigen, dweilen, wc's schoonmaken, badkamer schoonmaken en zorgen dat de kinderen elkaar niet in de haren vliegen. Ik ben blij als ik weer naar min werk mag, dan kan ik weer eens rustig forummen werken. Vandaag is niet mijn vrije woensdag.
Kind is hier nog maar 10 weken oud dus die slaapt overdag nog veel, en als ik ergens heen wil gaat ze gewoon lekker mee op stap. Ik hoop de komende maanden echt nog wel lekker van die tijd te gaan genieten!
woensdag 6 februari 2019 om 21:14
Heerlijk hoor, die vier-daagse werkweek. Ik ook al jaren heel bewust voor gekozen. Daardoor ben ik die vier dagen veel productiever. Vind het mooi dat mensen zeggen: het is je vrije dag. Nee, ik word niet betaald om te werken dus ben ik niet op mijn werk.
Gebruik deze dag om weer op te laden en afspraken te maken die alleen overdag kunnen. Soms helemaal vol, soms heerlijk niks,
Gebruik deze dag om weer op te laden en afspraken te maken die alleen overdag kunnen. Soms helemaal vol, soms heerlijk niks,
Het komt altijd weer goed...het kost alleen maar tijd
woensdag 6 februari 2019 om 21:28
Dit inderdaad! Moest me altijd in allerlei bochten wringen om bijvoorbeeld een monteur te kunnen ontvangen. Blij dat voor dat soort dingen nu ook wat meer ruimte zal zijnmeisje36 schreef: ↑06-02-2019 21:14Heerlijk hoor, die vier-daagse werkweek. Ik ook al jaren heel bewust voor gekozen. Daardoor ben ik die vier dagen veel productiever. Vind het mooi dat mensen zeggen: het is je vrije dag. Nee, ik word niet betaald om te werken dus ben ik niet op mijn werk.