vrijdagmiddagborrel

07-12-2012 18:33 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
weet iemand hoelang een vrijdagmiddag borrel duurt over het algemeen?
O het gaat echt over een man die nog niet thuis is?

Kan niet loepen.
quote:Yvonne77 schreef op 07 december 2012 @ 18:46:

[...]

Tja, geen weer-alarm, wel pms-alarm hier En het dan nog gek vinden dat die 'borrel' een beetje uitloopt ja. Nou ik zou het ook wel weten als ik die borrelende man was.
Elke week seks is niet heel vreemd hoor mamabrenda!
S
Nee joh, niet iedere week. Veel vaker!!
In me eigentijd ken je beter een kurzus doen.
quote:mamabrenda070 schreef op 07 december 2012 @ 18:46:

haha.. ik was idd serieus gewoon benieuwd. Mij maakt het niks uit tot hoelang het duurt .. vroeg het me gewoon af... jeetje waarom zitten hier alleen maar mensen die kicken op mannen die vreemdgaan of dat soort relatiecrisis... soms begin ik te denken dat hun relatie gewoon zwaar f*ckt up is :$Komt omdat het hier nationale vreemdgaan-maand is. Daar ga je vanzelf vreemde dingen van denken.
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 december 2012 @ 18:48:

Ik vind s'eau oui s'eau bedrijfskantines altijd bijzonder erotiserend. Ik hoef maar een koffieautomaat te zien en ik bespring de eerste de beste man die ik tegenkom, getrouwd of niet. Hebben jullie dat nou ook?Nou idd, keigeil word ik ervan!
Als ik zou willen weten hoe lang de borrel van vriend duurt zou ik hem even smssen
[
Het is hier toch al een jaar of twaalf nationale vreemdgaan-maand?
Begrijpend lezen is ook een goede cursus voor je Bren!
8
quote:mamabrenda070 schreef op 07 december 2012 @ 18:51:

[...]

Ben je daar niet bekend mee dan? geen seks hebben :'

En dat al die mannen jou overslaan tijdens het kantine borreltje?En dat je je dan begint te vervelen op zo'n borrel en dat je je dan af begint te vragen wanneer het eindelijk klaar is met die borrel en dat je er dan maar een topic over opent? Nee, dat heb ik nou nooit.
quote:Star schreef op 07 december 2012 @ 18:50:

In me eigentijd ken je beter een kurzus doen.Gezellig, taalpolitie ook weer gearriveerd! Borrelnootjes, biertje erbij!
Ik heb zoveel chantabel materiaal overgehouden aan het bijwonen van vrijdagmiddagborrels, niet meer normaal.

Vooral die getrouwde mannen en vrouwen die dan in de gordijnen hangen en kusjekroel doen. Ik heb nooit iets erover doorverteld, maar eigenlijk was het te bar en boos voor woorden...
)
Nee joh, we hebben regelmatig een ander thema.Ik ben de pil vergeten-maand.HELP ik ben zwanger-maand.Ik heb 'per ongeluk' op iemands FB gekeken-maand.Ik ben alweer de pil vergeten-maand.Etc...
Je krijgt het nog druk met je cursussen dan! Nederlands, begrijpend lezen en typen!
Ga je weer een topic openen roodpaars dat ik elders moet zeiken over taalfouten?
Kusjekroel?!?!?!? Gatverdamne wat een wanstaltig woord
Kusjekroel geeft tenminste geen piemelhatsjoe
Jeuh, een VrijAvBoTo! Gezellig!
quote:Star schreef op 07 december 2012 @ 18:55:

Ga je weer een topic openen roodpaars dat ik elders moet zeiken over taalfouten?Nee hoor, want die is er toch al?
quote:Star schreef op 07 december 2012 @ 18:56:

Kusjekroel?!?!?!? Gatverdamne wat een wanstaltig woord Ow Star, ik zie nu pas je motto! Plus een spelfout! U made my day!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven