vrijdagmiddagborrel

07-12-2012 18:33 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
weet iemand hoelang een vrijdagmiddag borrel duurt over het algemeen?
quote:mamabrenda070 schreef op 07 december 2012 @ 19:13:

[...]

aahh mooi zo dan heb ik nog genoeg tijd om met mijn minnaar eropuit te trekken.. It's a Womans World Leef je uit!
Ik kan niet Bren; ik moet vanavond TVOH kijken.
Ja,ja tis n echte vrimiboto geworden.
Cum non tum age
)
quote:mamabrenda070 schreef op 07 december 2012 @ 19:17:

hahaha maar dat zou het niet lang blijven! adios mensjes! Veel succes met ieder zijn eigen problemen Is je man weer thuis?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
O o o, heb zo"n medelijden met man van Bren....die man komt straks thuis, zich van geen kwaad bewust en dan begint ze over hoeren, milfs en Soa"s.
;
quote:mamabrenda070 schreef op 07 december 2012 @ 19:07:

Ik vraag zoiets simpels, aan mensen die ook daadwerkelijk echt aan een vrijdagmiddag(s) borrel hebben deelgenomen...

Maar nee hoor alle milfs komen uit de kast en gaan allemaal tegelijk lopen schreeuwen : Me man heeft geneukt met een of andere hoer van zijn werk en nog wel op zijn werk! zonder dat ik het wist .. totdat ik een SOA had van die kut hoer ...

Ja sorry .. als je het over levenloze zielige mensen hebt die alleen kritiek kunnen leveren op mensen zonder echt vragen te stellen .. dan zijn jullie het wel.

En aub nu geen antwoord meer ik weet al genoeg over mijn topic. of pardon jullie kijk op relatie's , het leven en noem maar op.Dat zei alleen jij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:datdus schreef op 07 december 2012 @ 18:40:

Bij mij is het regelmatig een uur of 6 in de ochtend geworden.jaaaaaaa die goeie ouwe tijd
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:datdus schreef op 07 december 2012 @ 18:40:

Bij mij is het regelmatig een uur of 6 in de ochtend geworden.jaaaaaaa die goeie ouwe tijd
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Nouschi schreef op 07 december 2012 @ 19:21:

[...]

Dat zei alleen jij.

Heb ik over mijn man gesproken? misschien ben ik wel lesbi of gaat het om mijn toekomstige baan ..weet jij veel.. Who cares..

trouwens 5 vrouwen he mevrouwtje haha . . voor jullie... niet voor mij.
Ik denk dat je die borrel moet laten staan TO. Je antwoorden worden wat wazig.
quote:mamabrenda070 schreef op 07 december 2012 @ 19:26:

[...]

Heb ik over mijn man gesproken? misschien ben ik wel lesbi of gaat het om mijn toekomstige baan ..weet jij veel..Hmmm, geen PapaBrenda070 dus?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik weet niet hoor, maar vind TO af en toe wat warrig overkomen. Vast tijdens het wachten ( of whatever) een flesje opengetrokken.
Cum non tum age
8
quote:mamabrenda070 schreef op 07 december 2012 @ 19:26:

[...]

Heb ik over mijn man gesproken? misschien ben ik wel lesbi of gaat het om mijn toekomstige baan ..weet jij veel.. Who cares..

trouwens 5 vrouwen he mevrouwtje haha . . voor jullie... niet voor mij.Neehee, me man.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:noa schreef op 07 december 2012 @ 19:33:

Ik weet niet hoor, maar vind TO af en toe wat warrig overkomen. Vast tijdens het wachten ( of whatever) een flesje opengetrokken.Neehee, ze schreef net dat ze niet _huis was. Denk de Thee vergeten door de wijn
quote:mamabrenda070 schreef op 07 december 2012 @ 19:35:

Ik ga dit topic sluiten oude lui .. ik begrijp dat jullie niet helemaal meekomen :'(Hoe wilde je dat doen dan, het topic sluiten?
quote:mamabrenda070 schreef op 07 december 2012 @ 19:35:

Ik ga dit topic sluiten oude lui .. ik begrijp dat jullie niet helemaal meekomen :'(Ja zou ik ook aanvragen als dit mijn topic zou zijn, de jacht is duidelijk op je geopend.
Doei Bren, veel plezier met je minnaar en als je op tijd thuis bent dan zien we je mss nog. Want ja, wij zijn niet zo snel, maar dat begreep je al.
quote:VotesforLeo schreef op 07 december 2012 @ 19:38:

[...]

Hoe wilde je dat doen dan, het topic sluiten?Hopen dat de Mods geen vrijmiboto hebben?
quote:Mylene_Valerie schreef op vrijdag 07 december 2012 19:38 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="noa in "vrijdagmiddagborrel"" class="messagelink">noa schreef op 07 december 2012 @ 19:33</a>:</b>

Ik weet niet hoor, maar vind TO af en toe wat warrig overkomen. Vast tijdens het wachten ( of whatever) een flesje opengetrokken.</div></blockquote>Neehee, ze schreef net dat ze niet<b> _</b>huis was. Denk de Thee vergeten door de wijn Wachten kan ook op andere plekken. In de auto ofzo.
Cum non tum age
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 december 2012 @ 19:45:

[...]

Hopen dat de Mods geen vrijmiboto hebben?het is toch spam of reclame en er Komt toch geen onverkwikkelijk prvacy iets in het geding? In tegendeel zou ik zeggen
Ik ben een milf, joechij!
quote:noa schreef op 07 december 2012 @ 19:51:

[...]

Wachten kan ook op andere plekken. In de auto ofzo.Je quote de verkeerde, ik zei dat niet waar je op reageert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven