Vrijgezellenfeest voor de bruid

27-02-2009 10:53 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva’ers,

In juli gaat mijn broer trouwen met een geweldige leuke meid. Nou bedachten zij dat het lekker makkelijk was om het vrijgezellenfeest samen te doen.

De vrouwelijke kant van de familie (zussen, beide moeders van zowel de bruid en bruidegom alswel de nichtjes) willen de bride to be daarnaast, graag verassen met een echte vrijgezellenfeest met alleen vrouwen. Maar hoe pak je dat aan???

Nr. 1 Er moet sowieso een stripper gehuurd worden maar hebben jullie misschien ook andere ideeën wat te doen? Welk vrijgezellenfeest dat jullie hebben meegemaakt vonden jullie helemaal geweldig en waarom?

Liever geen dingen als een taart in de vorm van een l*l of dergelijke, maar meer leuke opdrachten of genante vragen voor de bruid. De bruid wellicht verkleden in een roze konijnen pak ofzo.

Alle tips en ideeën zijn welkom!!!
quote:Mutseus schreef op 27 februari 2009 @ 12:06:

omdat het dan geen verassing meer ismag hopen van niet nee
[quote]zusenzo schreef op 27 februari 2009 @ 12:04:

Maar ik zou echt proberen de kosten onder de feestgangers te delen, want een bruiloft is echt niet goedkoop.

[quote]

Doet dus niet meer ter zake: feest dat TO organiseerd wordt idd betaald door de gasten, niet door bruidspaar.
Mutseus, echt, vraag nog even goed na hoe ze hun feest noemen! Noemen ze het echt, echt, echt vrijgezellenfeest dan zou ik zeer terughoudend zijn in wat ik verder ging organiseren.
Mutseus, niet rot bedoeld hoor. Maar als mensen zelf een vrijgezellenfeest gaan organiseren, wat behoorlijk afwijkend is, dan lijkt me dat dat toch echt een signaal kan zijn.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
helemaal eens met poezewoes.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ik ben ooit op een vrijgezellenfeest gaan indoorskydiven in Roosendaal.erg leuk om te doen maar wel prijzig.

Daarna samen uit eten en op stap geweest.

Wel nog een klein drinkspelletje gedaan met wat vragen voor en over de bruid maar daar zaten geen genante vragen bij,meer een trip door memory lane zeg maar.

En absoluut geen konijnen pak oid....

Jaren terug wel een andere bruid voor lul laten lopen,maar toen was ik begin 20 en vond dat soort dingen nog leuk,zou dat nu niet meer willen.
Ik heb een super vrijgezellenfeestje gehad. En ja ik was verkleed en ik kon de humor er wel van in zien.

Maar een paar Ideeën: Met z'n allen een tocht op een tandemfiets, Spooktocht in de grotten in limburg en aansluitend rodelen, solex rijden, kookstudio, workshop paaldansen, gps tocht met de good old lelijk eendje,

En natuurlijk naderhand ergens lekker eten en op stap.
quote:Mutseus schreef op 27 februari 2009 @ 12:01:

Ik ben niet aanvallend, maar verdedigend omdat ik het erg jammer vindt dat het voornamelijk negatieve reacties zijn.

Iedereen heeft inderdaad een eigen mening en visie, maar de reacties die voornamelijk gepost worden respecteren die van mij niet (zo ervaar ik het tenminste)

Ik begrijp best dat sommige mensen er niets mee hebben, maar ik weet dat zij het wel leuk vindt, net als haar zus en de mijne en willen dit daarom ook voor haar regelen.

wat wil je van ons dan als je alles (ok bijna alles) wat wij meedenken negatief vindt en eigenlijk allang weet wat je wil en wat zij leuk vindt? Alleen suggesties voor een konijnenpak vrijgezellenfeest?

ok dan:

* bar met levende borden.

* eten in de heksenketel.

* haar intieme sexvragen stellen waar haar schoon moeder/zus bij is en dus niet alleen vriendinnen.

* haar op de bar van een baya laten dansen in bikini,

Misschien nog ééntje die bij verschillende partijen wel ok zouder vallen, een workshop strippen, alleen met vriendinnen onder elkaar zodat je hem (indien je dit wilt) zelf thuis voor je partner kunt herhalen.
Een bruid en bruidegom mogen uitnodigen wie ze willen thuis maar niet onder de noemer vrijgezellenfeest, daar hebben ze namelijk geen ene donder over te zeggen.

Gezamenlijke vrijgezellenfeesten, gatver, ben ik zo niet van.

Ik heb al zoveel vrijgezellenfeesten gehad van vreselijke verkleedpartijen (waarin ik weiger!! mee te lopen) tot hele leuke.

Mijn eigen vrijgezellenfeest ooit lang geleden vond ik enig. Met een smoes gelokt naar mijn vriendin in Amsterdam, ze liet me een nieuw kastje zien in haar slaapkamer, daar waren al mijn vriendinnen. Lekker thee en taartjes, daarna een wandeling door Amsterdam met een rondvaart (champagne in de rondvaartboot), lunchen in het vondelpark, hele ranzige verhalen vertellen (moeders horen NIET op een vrijgezellenfeest van hun kind! dat vind ik überhaupt al een trend die ik niet snap) daarna in een heerlijk café in de Jordaan beland, eten, drinken, tot midden in de nacht. Geen verkleedpartijen, geen toestanden. Veel praten, veel lachen, dansen en veel drank. Zo hoort het wat mij betreft.
DTEEZ!
Toen ik nog bij een dierentuin werkte kwamen er regelmatig mensen verkleed als aap langs. Wij lachten ze altijd hartelijk uittoe, maar misschien is het wat voor jullie? Ik las dat de twee moeders ook mee gaan, die zijn ook voor alles in?
vertel eens mensen, ook andere dames hier, waarom willen jullie je moeders mee op je vrijgezellendg?

Ik hou van mijn moeder, ze is gekker dan ik, kan meer zuipen dan ik, noemt beestjes bij de naam, is een schat, al mijn vriendinnen zijn dol op haar maar ze hoeft niet op mijn vrijgezellenfeest te zijn. Zelf vind ik het echt irritant als je een vrijgezellenfeest hebt en er zit zo'n stijve moeder bij, pfff jezus te paard, moet je nog op je woorden letten ook. Als ik de bruid even lekker anaal wil aanranden tijdens een danspasje krijgen die moeders het aan hun hart. Dat is toch jammer.
DTEEZ!
@ djoels, dank je voor de leuke reactie!

klinkt inderdaad als een erg geslaagde dag...

tsjah moeders lastig onderwerp, het is inderdaad veel leuker zonder, maar die van mij heeft zich praktisch zelf uitgenodigd en hoe moet je dan zeggen dat ze niet kan komen..... kijkt ze je aan met van die zielige puppie ogen en dan durf je al niets meer te zeggen om haar gevoelens niet te kwetsen.
Ik zou gewoon zeggen dat een vrijgezellen feest wordt gehouden voor de bruid met de vriendinnen van de bruid. Daar horen moeders en schoonmoeders niet bij..
Djoels, mijn moeder wilde absoluut niet mee met mijn vrijgezellen en ik wilde absoluut niet dat mijn moeder erbij was. En we vinden elkaar toch echt wel heel erg aardig
o en zeker mijn schoonmoeder er niet bij, maar die vind ik dan weer niet zo aardig.......
Mijn moeder en schoonmoeder zijn ook niet mee geweest. Hebben er ook niet eens aangedacht!
oooooooo mijn schoonmoeder moest is weten dat ze hier op de sex pijler is genoemd van het viva forum
Wat wij wel eens gedaan hebben op een vrijgezellenfeest:

Workshop Erotische Massage. Het was een erg leuke vrouw die die workshop gaf, bracht het met de nodige humor maar ging ook serieus op serieuze vragen in.

Ze deed de verschillende handelingen voor op een opblaaspop.

We hebben enorm gelachen, maar ook veel geleerd (ook mijn vriend was achteraf erg tevreden )
Of een workshop Paaldansen!

Dan laat je dat van tevoren weten aan je moeder en schoonmoeder en dan haken ze vast af (of niet, mijn moeder zou dan volgens mij juist wel mee willen!)

Ik vind dat je gewoon tegen je moeder kunt zeggen dat een vrijgezellendag iets is voor de vrienden van het bruidspaar en dat het daarom niet om ouders draait. Schijt aan de puppieogen. Jouw moeder is de moeder van de gom, dus haar schoonmoeder, dat moet jij juist toch kunnen zeggen. Anderzijds als de bruid het zelf leuk vindt, wie ben je dan om er iets van te zeggen. Ik vind het gewoon stom.
DTEEZ!
hi!

Ik heb niet alle reacties gelezen dus misschien is het al genoemd, maar wat dacht je van een paaldans of strip workshop? Ze bestaan echt. Vriendin van mij deed dat met vrijgezellen feest.

Veel plezier
haha djoels!

tegelijkertijd!
ladyphoxy waar kan ik meer over die cursus vinden?? Klinkt leuk!
wat is er mis met een ouderwetse gangbang met de bruid als middelpunt?

dan is ze gelijk genezen.. of niet natuurlijk..

Paaldansen......

Maar meer dan een week van te voren. Blauwe plekken gegarandeerd..........

Uit ervaring erg goed voor jaloerse hubbies to be
quote:elfje26 schreef op 27 februari 2009 @ 15:53:

ladyphoxy waar kan ik meer over die cursus vinden?? Klinkt leuk!Kijk even op de volgende website erotische massage

Echt iedereen vond het bij ons erg geslaagd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven