Vroege vrijdagmiddagborrel topic!

06-07-2012 14:09 130 berichten
Oké, het is een beetje saai op mijn werk, en misschien bij jullie ook wel

Daarom biedt ik jullie vast een aan om het weekend te beginnen!

Hebben jullie nog plannen dit weekend?
Een bore-out, die vind ik leuk! Ga ik onthouden

@Kruidentheetje wat vervelend! Wel toepasselijke nick zo

Jeetje, je kunt wel zien dat ik me echt verveel. Al zoveel reacties van mijn kant!

Net welgeteld 1 mailtje gehad, kan ik hem niet behandelen omdat er iets instaat wat ik niet zomaar mag doen! Dus maandag overleggen...grrr...
Alle reacties Link kopieren
Ik tik net de laatste slok van mijn Red Bull weg
Chyou,

Pff... Moet niet makkelijk zijn dan.. Maar super dat jullie je daar niets van aan trekken..

Bij mijn vrienden uit het zich meer in racistische opmerkingen.. Enorm kinderachtig.. en kan me daar ook zo over opfokken!

Probeer altijd de eer aan mezelf te houden, maar weet niet of vriendlief dat ook lukt ;)
ik zit aan de cola light...

Net al een kopje bouillon op.

Alles om te voorkomen dat ik in slaap val
Ha! Ik heb wat te doen voor een uur!
Uhm... stuff... and things
Mijn redbull #2 staat klaar om open te gaan !
quote:chyou schreef op 06 juli 2012 @ 14:30:

Ik tik net de laatste slok van mijn Red Bull wegIk trek net een blik open
Uhm... stuff... and things
Hahaha, iedereen doet haar best om wakker te blijven!
Oh heeerlijk zo op de vrijdagmiddag! Ik moet het hele weekend nog werken, maar ik en een aantal collega's gaan vanavond eerst nog even wat drinken om aan het weekend te beginnen
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:melissa84 schreef op 06 juli 2012 @ 14:30:

Chyou,

Pff... Moet niet makkelijk zijn dan.. Maar super dat jullie je daar niets van aan trekken..

Bij mijn vrienden uit het zich meer in racistische opmerkingen.. Enorm kinderachtig.. en kan me daar ook zo over opfokken!

Probeer altijd de eer aan mezelf te houden, maar weet niet of vriendlief dat ook lukt ;)Wij onthouden altijd dat het niet uitmaakt wat anderen vinden, zolang wij maar gelukkig zijn! Natuurlijk is het fijn als je omgeving het allemaal koek en ei vindt Maar vind het wel kinderachtig dat ze zo doen tegen hem puur omdat ze je ex zo mochten
Gezellig Vrouwtje89!

Ik heb vanavond geen plannen. Lekker op de bank met een kop thee, en een leuke film of boek.
Had ik nog maar een blikje... Rond 3en krijg ik altijd een MEGA dip.
Dat slaat ook echt nergens op hoor Melissa! Geniet samen maar lekker, en als je vrienden het niet accepteren dan vind ik het geen echte vrienden!

DIe moeten toch blij zijn dat jij een nieuwe liefde hebt gevonden met wie je gelukkig bent?
Geen automaat met frisdrank Chyou?

Of misschien chocomel? Dan nam ik weleens als ik een dip had, en we hadden een automaat waarmee dat kon.

Koffie lust ik niet ,en cola heb ik niet altijd tot mijn beschikking.

Zit hier gelukkig wel een supermarkt om de hoek.
quote:druifje83 schreef op 06 juli 2012 @ 14:21:

[...]

Dat is inderdaad heel frustrerend! Ik ben om half zes opgestaan speciaal om hier de hele dag te zitten (gedetacheerd, lange reisafstand), en dan heeft niemand mij nodig! Is dit zo geregeld door je werkgever omdat je niet naar het bedrijfsuitje wilde ?
Nee we zitten in een pand dat eigenlijk twee woonhuizen zijn, geen facilitaire voorzieningen als een koffieapparaat met chocomel of frisdrankautomaat

Wel een Nespresso apparaat maar ik drink geen koffie

Dus ik plunder zo even de koektrommel denk ik
Ha, wat is het gezellig hier!! Ben het forum een beetje aan het ontdekken en er zijn dus zelfs digitale vrijdagmiddagborrels, heerlijk. Ik drink lekker even met jullie mee! Ben vandaag al lekker vrij, zo m'n bezigheidjes en vanavond gezellig bij vrienden spelletjes doen, morgen een chilldag zonder afspraken behalve het standaard sportclubje 's morgens (zaaaaalig zo'n dag, die hou ik er zoveel mogelijk in elk weekend!) en zondag eters waar we lekker tapas voor gaan maken. Als 't een beetje mooi weer is, brengen we onze tijd door in het park met wat geluier en activiteit en lekker eten en drinken. Wow, ik heb het weekendgevoel ineens te pakken! Dank!! En PROOST!
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
quote:chyou schreef op 06 juli 2012 @ 14:33:

[...]

Wij onthouden altijd dat het niet uitmaakt wat anderen vinden, zolang wij maar gelukkig zijn! Natuurlijk is het fijn als je omgeving het allemaal koek en ei vindt Maar vind het wel kinderachtig dat ze zo doen tegen hem puur omdat ze je ex zo mochten

Dat is ook het belangrijkste!

En het mooie is dat mijn ex er totaal geen problemen mee heeft!

Zo leer je je vrienden kennen toch?
Aaargh. Frustraties hier.... Had om 2uur afgesproken met iemand die mijn pony even gaat bijknippen. Nou mevr. Is er nog niet!!!!

Achja. Dan gaan we maar even verder met de was!:( geen zin in!
quote:druifje83 schreef op 06 juli 2012 @ 14:35:

Dat slaat ook echt nergens op hoor Melissa! Geniet samen maar lekker, en als je vrienden het niet accepteren dan vind ik het geen echte vrienden!

DIe moeten toch blij zijn dat jij een nieuwe liefde hebt gevonden met wie je gelukkig bent?

Dat zou je denken toch?! Maar ThQ! klopt! gaat erom dat wij gelukkig zijn..

Zo is het allemaal wat
Gaat m'n -superarrogante- nieuwe directeur op z'n beste überarrogantse manier ook nog vragen of ik koffie voor 'm wil halen..

WAT DENK JE ZELLUF? whahaha.. ben druk :D
quote:redband schreef op 06 juli 2012 @ 14:38:

[...]

Is dit zo geregeld door je werkgever omdat je niet naar het bedrijfsuitje wilde ?

Haha nee, dat niet. Ik zit hier al heel lang. Heb al een hele tijd geleden aangegeven dat ik naar een andere opdracht wil omdat deze opdracht niets voor mij is. Ik verveel me namelijk niet alleen vandaag... dit is 9 van de 10 dagen zo...

Maar er wordt niet geluisterd. Vandaar dat ik dus ook geen zin heb om naar dat uitje te gaan.

Zij doen ook niets voor mij, zo'n gevoel heb ik nu.
quote:melissa84 schreef op 06 juli 2012 @ 14:43:

Gaat m'n -superarrogante- nieuwe directeur op z'n beste überarrogantse manier ook nog vragen of ik koffie voor 'm wil halen..

WAT DENK JE ZELLUF? whahaha.. ben druk :D

Och, ik ken het. Ons commercieel directeur ( echt zo'n sales mannetje) denkt dat iedereen voor hem vliegt.

We zijn een redelijk amicaal bedrijf, en bij ons werkt het zo als je klanten/gasten over de vloer hebt dat je zelf voor ze zorgt.

Komt ie vanochtend op hoge poten bij mij binnen, of ik even koffie voor hem en zijn klanten wil brengen, want dat 'staat professioneler'

Ja, zodat hij kan pronken zeker dat ik een zogenaamde koffiedame ben die hem bediend.. Ben marketing en communicatiecoördinator, geen sloofje.. Pfffft.
quote:chyou schreef op 06 juli 2012 @ 14:46:

[...]

Och, ik ken het. Ons commercieel directeur ( echt zo'n sales mannetje) denkt dat iedereen voor hem vliegt.

We zijn een redelijk amicaal bedrijf, en bij ons werkt het zo als je klanten/gasten over de vloer hebt dat je zelf voor ze zorgt.

Komt ie vanochtend op hoge poten bij mij binnen, of ik even koffie voor hem en zijn klanten wil brengen, want dat 'staat professioneler'

Ja, zodat hij kan pronken zeker dat ik een zogenaamde koffiedame ben die hem bediend.. Ben marketing en communicatiecoördinator, geen sloofje.. Pfffft.

Echt helemaal exact hetzelfde hiero! hihi.. Shit je bent toch niet mijn collega die tegenover me zit hier?! whahaah

Dat zou wt wezen!
quote:melissa84 schreef op 06 juli 2012 @ 14:49:

Echt helemaal exact hetzelfde hiero! hihi.. Shit je bent toch niet mijn collega die tegenover me zit hier?! whahaah

Dat zou wt wezen!

Haha, dat zou grappig zijn!

Ik heb in mijn vorige baan ook zo'n directeur gehad. En waren er geen klanten, dan moest ik ook zijn koffie verzorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven