Vrouw (27) verzuipt in emmer roze muurverf!!!

19-02-2008 12:59 1941 berichten
Alle reacties Link kopieren

anoniem_19488 wijzigde dit bericht op 27-03-2008 20:16
Reden: Voorheen het grote grieptopic...
% gewijzigd
ja nee, dat maakt mij dan eigenlijk weer niets uit, en dan denk ik, ja is ook zo, laat maar downloaden.....
quote:vivalina schreef op 22 februari 2008 @ 13:47:

Jouw vriend heeft je verwend!!

Ja, hij is wat dat betreft altijd erg origineel en lief. Kan je niks van zeggen.

Ja dat is die lamp, ja. Hij doet het erg leuk in de huiskamer.
hahaha, mijn lijstje is simpel

boeken en tassen (behalve dit jaar dan)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ik houd ook van lezen, maar ik heb er nog zoveel!
ring werkt dat nu een beetje die living colourslamp, ik wilde hem namelijk voor in ons nieuwe huisje vragen
quote:vivalina schreef op 22 februari 2008 @ 13:50:

ik houd ook van lezen, maar ik heb er nog zoveel!

ik ook, maar echt een verjaardag is niet compleet zonder een boek. Ik kan ze nu ook niet lezen omdat bijna al mijn boeken in verhuisdozen zitten (ja die dus wel al anderhalf jaar lang), maar in het nieuwe huis ga ik het inhalen

trouwens ook al eens op het boekenfestijn geweest vivalina, je weet niet wat je overkomt, het is mijn hemel op aarde
Ja de lamp is heel mooi en je kan echt elke kleur kiezen die je zelf wilt. Maar hij kan niet van de ene naar de andere kleur overgaan (zo staat hij altijd in de winkel). Hij staat echt vast op één kleur.

O ja, boeken zijn ook altijd goed bij mij.
ik vond die lamp waardeloos. Maar wij hadden hem voor ons op de zaak, en dat licht viel nogal in het niets.....
quote:itsme26 schreef op 22 februari 2008 @ 13:52:

[...]

ik ook, maar echt een verjaardag is niet compleet zonder een boek. Ik kan ze nu ook niet lezen omdat bijna al mijn boeken in verhuisdozen zitten (ja die dus wel al anderhalf jaar lang), maar in het nieuwe huis ga ik het inhalen

trouwens ook al eens op het boekenfestijn geweest vivalina, je weet niet wat je overkomt, het is mijn hemel op aardenee, niet geweest, vertel? waar, wat, wanneer, waarom?
het boekenfestijn is door heel het land op verschillende data

zie hier voor de internetlink

de hemel voor boekenliefhebbers

ze hebben allemaal boeken met een lichte beschadiging (soms niet te zien) tegen een goedkopere prijs
quote:vivalina schreef op 22 februari 2008 @ 13:52:

ik vond die lamp waardeloos. Maar wij hadden hem voor ons op de zaak, en dat licht viel nogal in het niets.....

Thuis doet 'ie het beter inderdaad, hij verlicht best veel als je hem op de sterkste stand zet.

Dit is mijn lavalamp, daar ben ik nog elke dag blij mee... Fout he?

Ehhh, beetje groot. Sorry.

Waar is dat boekenfestijn?
leuk, klinkt goed Its
hahaha ring1981 moet aan mijn zusje denken als ik die lavalamp zie (mijn jongste zus heeft ooit eens lampen gespaard en toen had ze op iedere vensterbank (van haar kamer) vier van zulke lampen staan)
Ik heb daar niet zoveel mee ring. hahah, maar ik ben blij dat jij er zo blij mee bent...
ring zie mijn link, het is door het hele land, dus je kunt kijken wanneer ie bij je in de buurt is
Haha, ik zei toch ook al: niet lachen...

Klinkt leuk zeg dat boekenfestijn!
nou ring ik weet niet hoe erg jij bent mijn je lampentic maar mijn zusje had een hele kleine slaapkamer vol met allerlei soorten lampen

Ik zeg verder niets want mijn tassen en boekentic is even erg.
Aha, ik ga toch eens kijken als het in Utrecht is. Ik kom daar regelmatig.
ik ben gek van het boekenfestijn, ik koop er jaarlijks een boel boeken, het is echt handig aangezien ze soms nieuwe titels hebben liggen voor de helft van het geld
ow ik ga ieder jaar in Utrecht, das namelijk het kortst bij mijn huis. Ik ga een dag alleen en een dag met vriendjelief. Hoezo verslaafd
quote:itsme26 schreef op 22 februari 2008 @ 14:01:

nou ring ik weet niet hoe erg jij bent mijn je lampentic maar mijn zusje had een hele kleine slaapkamer vol met allerlei soorten lampen

Ik zeg verder niets want mijn tassen en boekentic is even erg.

Nee hoor, het blijft bij die twee lampen. Meer gekke heb ik niet. Dat wordt tè.

Ik heb ook een tassentic. Ik heb onder andere een paar van Oilily, Kitsch Kitchen, Blond Amsterdam, Puma en Esprit. Daarnaast ben ik ook schoenengek. Tsja.
door mijn tassentic krijg ik een apart tassenkastje in het nieuwe huis. Mijn boeken tel ik maar niet meer, dat zijn er echt veel te veel
Haha, tassenkastje! Leuk. Mijn boekenkast is inmiddels ook te klein. Ik wil wel graag zo'n mooie van Het Kabinet ofzo, maar die zijn peperduur. Jammer.
wij hebben er nu eentje bij de ikea op het oog. Die gaat van de grond tot het plafond. Dus zo een 3 meter hoor, anders passen onze boeken er niet in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven