Vrouw (27) verzuipt in emmer roze muurverf!!!
vrijdag 22 februari 2008 om 13:52
quote:vivalina schreef op 22 februari 2008 @ 13:50:
ik houd ook van lezen, maar ik heb er nog zoveel!
ik ook, maar echt een verjaardag is niet compleet zonder een boek. Ik kan ze nu ook niet lezen omdat bijna al mijn boeken in verhuisdozen zitten (ja die dus wel al anderhalf jaar lang), maar in het nieuwe huis ga ik het inhalen
trouwens ook al eens op het boekenfestijn geweest vivalina, je weet niet wat je overkomt, het is mijn hemel op aarde
ik houd ook van lezen, maar ik heb er nog zoveel!
ik ook, maar echt een verjaardag is niet compleet zonder een boek. Ik kan ze nu ook niet lezen omdat bijna al mijn boeken in verhuisdozen zitten (ja die dus wel al anderhalf jaar lang), maar in het nieuwe huis ga ik het inhalen
trouwens ook al eens op het boekenfestijn geweest vivalina, je weet niet wat je overkomt, het is mijn hemel op aarde
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 22 februari 2008 om 13:52
vrijdag 22 februari 2008 om 13:53
quote:itsme26 schreef op 22 februari 2008 @ 13:52:
[...]
trouwens ook al eens op het boekenfestijn geweest vivalina, je weet niet wat je overkomt, het is mijn hemel op aardenee, niet geweest, vertel? waar, wat, wanneer, waarom?
[...]
trouwens ook al eens op het boekenfestijn geweest vivalina, je weet niet wat je overkomt, het is mijn hemel op aardenee, niet geweest, vertel? waar, wat, wanneer, waarom?
vrijdag 22 februari 2008 om 13:56
vrijdag 22 februari 2008 om 13:57
quote:vivalina schreef op 22 februari 2008 @ 13:52:
ik vond die lamp waardeloos. Maar wij hadden hem voor ons op de zaak, en dat licht viel nogal in het niets.....
Thuis doet 'ie het beter inderdaad, hij verlicht best veel als je hem op de sterkste stand zet.
Dit is mijn lavalamp, daar ben ik nog elke dag blij mee... Fout he?
ik vond die lamp waardeloos. Maar wij hadden hem voor ons op de zaak, en dat licht viel nogal in het niets.....
Thuis doet 'ie het beter inderdaad, hij verlicht best veel als je hem op de sterkste stand zet.
Dit is mijn lavalamp, daar ben ik nog elke dag blij mee... Fout he?
vrijdag 22 februari 2008 om 13:58
vrijdag 22 februari 2008 om 14:01
vrijdag 22 februari 2008 om 14:03
quote:itsme26 schreef op 22 februari 2008 @ 14:01:
nou ring ik weet niet hoe erg jij bent mijn je lampentic maar mijn zusje had een hele kleine slaapkamer vol met allerlei soorten lampen
Ik zeg verder niets want mijn tassen en boekentic is even erg.
Nee hoor, het blijft bij die twee lampen. Meer gekke heb ik niet. Dat wordt tè.
Ik heb ook een tassentic. Ik heb onder andere een paar van Oilily, Kitsch Kitchen, Blond Amsterdam, Puma en Esprit. Daarnaast ben ik ook schoenengek. Tsja.
nou ring ik weet niet hoe erg jij bent mijn je lampentic maar mijn zusje had een hele kleine slaapkamer vol met allerlei soorten lampen
Ik zeg verder niets want mijn tassen en boekentic is even erg.
Nee hoor, het blijft bij die twee lampen. Meer gekke heb ik niet. Dat wordt tè.
Ik heb ook een tassentic. Ik heb onder andere een paar van Oilily, Kitsch Kitchen, Blond Amsterdam, Puma en Esprit. Daarnaast ben ik ook schoenengek. Tsja.