Overig
alle pijlers
Vrouw (27) verzuipt in emmer roze muurverf!!!
dinsdag 11 maart 2008 om 15:26
Fijn Karintje, wat een opluchting.
Marels, ik zou vooral erg goed uitkijken met bukken en tillen. Want door die handelingen komt er veel spanning op je rug te staan, wat vervelende gevolgen kan hebben. Om dit te voorkomen kun je dit dus beter even laten. Lastig he?
Viev, sterkte meid. Wat lijkt me dat allemaal vervelend, hopelijk gaat het snel over.
Van mij een boeketje tulpen voor de zieken.
Marels, ik zou vooral erg goed uitkijken met bukken en tillen. Want door die handelingen komt er veel spanning op je rug te staan, wat vervelende gevolgen kan hebben. Om dit te voorkomen kun je dit dus beter even laten. Lastig he?
Viev, sterkte meid. Wat lijkt me dat allemaal vervelend, hopelijk gaat het snel over.
Van mij een boeketje tulpen voor de zieken.
dinsdag 11 maart 2008 om 22:37
hahaha karintje84, ik kom ook nooit de mooie dokters tegen helaas.
Hier is de keuken ondertussen ingeruimd en heb ik een poging gedaan tot boekenkast. Het is echt een boel werk maar het is wel leuk om al die dingen weer uit de dozen te toveren
hoe gaat het met de ziekenboeg hier??? Hoop alweer wat beter
Hier is de keuken ondertussen ingeruimd en heb ik een poging gedaan tot boekenkast. Het is echt een boel werk maar het is wel leuk om al die dingen weer uit de dozen te toveren
hoe gaat het met de ziekenboeg hier??? Hoop alweer wat beter
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 12 maart 2008 om 09:15
Ik heb alleen maar vrouwelijke dokters en verpleegkundigen gezien eigenlijk. Dus weinig mooie mannelijke dokters.
Ik heb vanmorgen het drukverband er af gehaald, dus ik heb al iets meer lucht, zeg maar. Kan weer wat vrijer bewegen. Het trekt alleen nog steeds enorm....
En ik twijfel een beetje over welke pleisters ik er nu wanneer af mocht halen, maar ja, dat ben ik weer. Twijfelmiep
Ik heb vanmorgen het drukverband er af gehaald, dus ik heb al iets meer lucht, zeg maar. Kan weer wat vrijer bewegen. Het trekt alleen nog steeds enorm....
En ik twijfel een beetje over welke pleisters ik er nu wanneer af mocht halen, maar ja, dat ben ik weer. Twijfelmiep
668, the neighbour of the Beast
woensdag 12 maart 2008 om 11:38
Marels, waarschijnlijk zit er een groot gaas op en daaronder van die witte 'steri-strips'. Gaas mag eraf, die witte strips die op de wond zitten niet. Die geven stevigheid de komende tijd. Meestal mogen ze er na ongeveer 5 dagen af, maar gezien jouw wond groot is is dat misschien anders. Dus inderdaad eventjes bellen!
Beterschap!
Beterschap!