Vuurwerk in Eindhoven

30-12-2009 19:52 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje...

Al die stress over waar iedereen zijn oud en nieuw viert heb ik dit jaar maar aan me voorbij laten gaan. Heb geen zin in al die feesten en heb besloten om samen met mijn vriend een wandeling te maken rond middernacht en dan naar vuurwerk te gaan kijken. Maar waar in Eindhoven wordt het meeste vuurwerk afgeschoten(of heet dat anders)?

Dit is dus meer een vraag voor de Eindhovense forummers, maar alle tips zijn welkom!
Bij de chinees?
Hahah hanzie, tja wist ik maar waar de chinezen hier wonen..
In de wat mindere wijken met veel autochtonen..maar ik weet niet of je daar een wandeling wilt maken ;)

Misschien dat je bij Strijp S, of rondom het station een leuk uitzicht kunt vinden..Lastig hoor!
-
anoniem_86388 wijzigde dit bericht op 30-12-2009 20:37
Reden: pff, lastig hoor, wijzigingen maken ;)
% gewijzigd
Misschien dat het grasveldje bij de buskant van het station wel een leuk uitzicht geeft..en als je dan een beetje het spoor volgt (richting station Beukenlaan) ..dan kom je door verschillende wijken
Hmm, Tchai goed idee, zelf dacht ik aan het Stadswandelpark maar dat is nou niet bepaald autochtoon. Maar goeie tip, ik ga er zeker langslopen!
http://www.google.nl/sear ... hoven&meta=lr%3D&aq=f&oq=
Waar kom je vandaan? Misschien kun je een route langs deze chinezen samenstellen. Succes gegarandeerd.
Ik ken Eindhoven niet maar zet in op een Vogelaar Pracht Krachtwijk. Succes verzekerd.
Haha Tchai! Geweldig, en wuiles.. weet niet of ik daar zo laat op de avond nog wil zijn...
Ik zou gewoon naar het centrum gaan bij de kroegen,markt,stratumseind,dommelstraat of stationsplein..

(heb al jaren geen oud&nieuw meer in de stad gevierd dus weet niet hoe het nu is maar vroeger was er altijd overal behoorlijk veel vuurwerk)

Op de markt zit toch ook een chinees restaurant?
ja, een chinees op de markt.
Stratumseind?
Stratumseind en vuurwerk zou ik niet doen. Veel te druk, veel te smal, gegarandeerd ongelukken.

Je zou het Catharinaplein kunnen proberen, of op de markt inderdaad.

Mijn wijk is ook zeer aan te raden, ik verschiet constant van die kanonsslagen, inclusief Chinees
Ik zou zeggen omgeving Woensel ter hoogte van de Kruisstraat/ Woenselse Markt etc. Woont wel veel potentieel vuurwerklui haha..

Heb daar in de buurt gewerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven