Waar heb je een hekel aan zonder aanwijsbare reden #2

27-11-2021 14:33 389 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

Deel 1: overig/aan-wie-of-aan-wat-heb-je-een-he ... #p32581647
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
28-03-2022 09:15
Enorm mee eens!
Hij heeft zo’n ‘bulldogkop’ (sorry voor alle bulldogs die meelezen).
En dan dat bekakte praten, met die Gooise R.

Als ik Marcel niet zo leuk zou vinden, zou ik die podcast echt niet luisteren.
Gijs verpest het echt.
:proud:
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Skadí schreef:
28-03-2022 19:11
Jaaa van mij!! Aaarrrghhhh

"lekker wat boodschapjes gedaan"
"ik ga wat klusjes doen"
"Ik moet even dit taakje afmaken"

:swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear: :swear:
Taakje. Te erg. Voor volwassen mensen... een kleuter heeft een taakje
Alle reacties Link kopieren
Ja, die Marc Marie is niet te verstaan met z'n stomme gehinnik. Je kunt beter de Zelfspodcast volgen.
Alle reacties Link kopieren
Beerlover schreef:
29-03-2022 01:51
Ja, die Marc Marie is niet te verstaan met z'n stomme gehinnik. Je kunt beter de Zelfspodcast volgen.


Die volg ik ook, erg leuk ja.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die berichten sturen met heel veel kusjes, hartjes en I love you’s. Vooral in bepaalde groepsapp’s. Sowieso whatsAppgroepen.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
28-03-2022 08:20
Dat is vreselijk inderdaad!! Volgens mij wordt Marcel verafgood door Gijs ofzo. Echt niet om aan te horen. Ik vind het sowieso een sukkel, die Gijs. Zoals ie eruit ziet, zoals ie praat, enorm onaantrekkelijke man.


Vandaag is het ook weer raak.
Dat stukje over het effect van de zomertijd op dieren.
Wat Marcel zegt is grappig, maar ook weer niet héél hilarisch.
Toch zit Gijs weer zwaar overdreven te hikken.
Kwal.

Ik zou Marcel in deze podcast weleens met iemand anders willen horen.
Weet even zo snel niet wie hoor.
Ga ik nog even over denken :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
noa schreef:
29-03-2022 10:01
Vrouwen die berichten sturen met heel veel kusjes, hartjes en I love you’s. Vooral in bepaalde groepsapp’s. Sowieso whatsAppgroepen.

Vaak van die personen die dat in het echt nooit doen of zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die zeggen “ik praat niet graag over mezelf, want ik vertrouw anderen niet” en dan uitgebreid gaan uitleggen wat ze hebben meegemaakt waardoor dat komt :hihi:
Alle reacties Link kopieren
De vanzelfsprekendheid dat een pakketje wel bij de buren afgegeven kan worden.
Ik zal wel een aso zijn maar ik neem dat dus nooit aan, zul je zien dat ik straks een week met dat pakket zit omdat je elkaar dan iedere keer net niet treft ofzo.
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
31-03-2022 14:13
De vanzelfsprekendheid dat een pakketje wel bij de buren afgegeven kan worden.
Ik zal wel een aso zijn maar ik neem dat dus nooit aan, zul je zien dat ik straks een week met dat pakket zit omdat je elkaar dan iedere keer net niet treft ofzo.
Oh daar heb ik echt nooit last van. Juist fijn als je elkaar zo over en weer kunt helpen. En nouja, soms staat iets er een dag of 2 ja. Zolang het geen formaat koelkast is ofzo heb ik er geen problemen mee.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Hoogblonde paardenstaarten in grote SUV’s. Ik begrijp dat het vervelend is als je even moet wachten terwijl je net achteruit de parkeerplaats af wil rijden, maar ik heb toch echt voorrang. Zelfs al is mijn auto kleiner dan de jouwe.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die allerlei autocorrectfouten laten staan in apps of berichten hier op het forum. "Maar je snapt toch wel wat er staat?" Nou, soms niet eens, maar ook al is dat wel zo, corrigeer dat gewoon ff joh. Wel zo beleefd.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Het zullen vast aardige mensen zijn, maar mensen die in de sauna gesprekken voeren met het volume van een misthoorn, die kan ik wel….
Alle reacties Link kopieren
Mensen die altijd iets aan te merken hebben, júist als je er leuk uitziet/je goed voelt.
'Heb je het niet koud?' Terwijl je je helemaal lekker voelt in je nieuwe kleding. Of 'je hebt helemaal rode wangen' 'Ach je krijgt er een kleur van'
Kijk je vervolgens in de spiegel, niks te zien. Of 'je bent wat voller geworden in je gezicht' zo onnodig en soms ook kwetsend dat soort opmerkingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven