Waar is het vrijdagmiddagtopic??

12-08-2011 15:52 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ehm hier?

Oehlala lekker..

*hoe plak ik ook alweer plaatjes...*
Boven je berichtenvenster zit zo'n soort schilderijtje (vlgens mij staat er een berg op en een zon, maar dat kan ik ook zelf verzonnen hebben, 4e icoontje van links) daar plak je de URL van het plaatje wat je op internet gevonden hebt.
Thanks! Maar volgens mij heb ik het vrijdagmiddagtopic net ontdekt
quote:_yellowlove_ schreef op 12 augustus 2011 @ 15:59:

Boven je berichtenvenster zit zo'n soort schilderijtje (vlgens mij staat er een berg op en een zon, maar dat kan ik ook zelf verzonnen hebben, 4e icoontje van links) daar plak je de URL van het plaatje wat je op internet gevonden hebt.Bij mij is het het vierde icoontje van rechts, en als ik quote het vijfde
rechts links...

Waar is ie dan cocktail?!
iets met zwanger en een spiraal
Die hebben we donderdag avond al gehad vrees/vermoed ik....

Maar hey, stel een stomme vraag en gij zult stom antwoord krijgen, dus wat let je?
-
-
-
quote:summercocktail schreef op 12 augustus 2011 @ 16:01:

Thanks! Maar volgens mij heb ik het vrijdagmiddagtopic net ontdekt Wat stond er in de OP?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou het is wel een feest hier zeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lekker! Bitterballen....!
quote:_yellowlove_ schreef op 12 augustus 2011 @ 15:55:

Ehm hier?

[afbeelding]

Ik heb vandaag iets lekkers ontdekt. Ik had köfte mini gehaktballetjes gemaakt en die waren super goed gelukt. Nou na 2 keer opwarmen, of was het 3x? nou toen was het net een bitterbal, van buiten lekker knapperig alsof het gefrituurd was en binnen lekker kruidig en zacht.

Mmmmmm. Ja heb lekker tussen de middag gegeten met stokbrood en zelfgemaakte tsatziki.

Ja moest eraan denken bij die bitterballen. Zal zo kijken of ik nog een goeie foto kan maken van het krokante balletje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik doe ook mee aan niets zeggen
.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik eet lekker patat met heel veel mayo slecht,,dat wel maar kan mij t schelen

heb honger
'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven