Waar kan jij niet tegen?
zaterdag 27 oktober 2007 om 19:36
De meeste mensen worden naar van het geluid van krassende nagels over een schoolbord.
Ikzelf vind het vreselijk om op het houten stokje van een ijsje te bijten, ijs zelf afbijten is weer geen probleem.
Ook raak ik liever geen vilt aan met mijn handen, en bij het idee van een wattenschijfje tussen mijn voortanden en dan heen en weer schuiven wordt ik compleet niet goed, dat laatste heb ik dus ook bij de tandarts met zo'n wattendot tussen je kiezen en dan moeten bijten....
Wie heeft er nog andere varianten?
Ikzelf vind het vreselijk om op het houten stokje van een ijsje te bijten, ijs zelf afbijten is weer geen probleem.
Ook raak ik liever geen vilt aan met mijn handen, en bij het idee van een wattenschijfje tussen mijn voortanden en dan heen en weer schuiven wordt ik compleet niet goed, dat laatste heb ik dus ook bij de tandarts met zo'n wattendot tussen je kiezen en dan moeten bijten....
Wie heeft er nog andere varianten?
zaterdag 27 oktober 2007 om 19:46
zaterdag 27 oktober 2007 om 19:53
Ik heb hetzelfde als jij Perel, kan ook tegen krassen over een schoolbord, maar dat houten stokje en watjes in mn mond trek ik ook erg slecht.
Ik heb dat ook met een doos, het idee dat ik daar met met mijn tong overheen zou gaan, bezorgt me al rillingen. Even voor de duidelijkheid: ik zou dat sowieso niet doen hoor.
Ik heb dat ook met een doos, het idee dat ik daar met met mijn tong overheen zou gaan, bezorgt me al rillingen. Even voor de duidelijkheid: ik zou dat sowieso niet doen hoor.
Cum non tum age
zaterdag 27 oktober 2007 om 20:01
Ik begrijp het volkomen Noa.
Likken aan een envelop griezel ik ook van, trouwens.
Met blote voeten over synthetische vloerbedekking, uarghh.
De eerste paar streken met de nagelvijl is ook altijd even doorzetten....
Iemand nagels horen bijten, tanden horen knarsen, zijn botjes horen knakken.....
Jeetje, er zijn eigenlijk wel veel dingen waar ik niet tegen kan.
Likken aan een envelop griezel ik ook van, trouwens.
Met blote voeten over synthetische vloerbedekking, uarghh.
De eerste paar streken met de nagelvijl is ook altijd even doorzetten....
Iemand nagels horen bijten, tanden horen knarsen, zijn botjes horen knakken.....
Jeetje, er zijn eigenlijk wel veel dingen waar ik niet tegen kan.
zaterdag 27 oktober 2007 om 20:13

zaterdag 27 oktober 2007 om 22:04
Ik ook , houten ijsstokjes en watjes.
En coltruien, ik ga kokhalzen van iets wat te strak tegen mijn keel zit.
Kotsende mensen, dan ga ik zelf over mijn nek.
De duitse 'zangeres' Nina Haagen, daar word ik agressief van.
Het zien van tepelpiercings, dan val ik bijna flauw.
Injectienaalden, dan ga ik helemaal over de rooie.
En coltruien, ik ga kokhalzen van iets wat te strak tegen mijn keel zit.
Kotsende mensen, dan ga ik zelf over mijn nek.
De duitse 'zangeres' Nina Haagen, daar word ik agressief van.
Het zien van tepelpiercings, dan val ik bijna flauw.
Injectienaalden, dan ga ik helemaal over de rooie.