Waar kan jij niet tegen?

27-10-2007 19:36 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
De meeste mensen worden naar van het geluid van krassende nagels over een schoolbord.

Ikzelf vind het vreselijk om op het houten stokje van een ijsje te bijten, ijs zelf afbijten is weer geen probleem.

Ook raak ik liever geen vilt aan met mijn handen, en bij het idee van een wattenschijfje tussen mijn voortanden en dan heen en weer schuiven wordt ik compleet niet goed, dat laatste heb ik dus ook bij de tandarts met zo'n wattendot tussen je kiezen en dan moeten bijten....

Wie heeft er nog andere varianten?
Piepschuim
Kotsgeluiden en -beelden kan ik ook niet tegen. Als dat gebeurt in een film op tv, dan doe ik mijn vingers in mijn oren en mijn ogen dicht tot de scene voorbij is.

Verder mag niemand mijn polsen aanraken, ook niet met 1 vinger. Ik durf zelf mijn polsen niet eens aan te raken. Het is vooral die blauwe ader die ik zo eng vind.
Ik vind hier dingen van.
.
Nina Hagen niet meer vredelievend grrrristelijk? Of word je daar juist agressief van, Lapin?
extrahalo dit stukje:Als je weet dat mensen hun handen niet gewassen hebben na de wc, vind het smerig om mensen zo weer het toilet uit te zien lopen, of bv thuis te horen dat ze direct na het doortrekken de deur uitkomen... vies!!!

ik heb het 3 keer gelezen maar ik snap er geen ruk van
Ja, een pluk watten uit elkaar trekken of een tissue doorscheuren!

Krijg al kippenvel als ik er aan denk.

En mensen die je zin proberen af te maken, met als resultaat dat ze steeds het laatste woord van je zin herhalen. Héél irritant.
Ik snap 't helemaal Extrahalo: alleen al het idee dat mensen hun handen niet wassen nadat ze naar de wc zijn geweest. Ik heb dat ook altijd in de smiezen!
.
aha Extrahalo ja snap hem nu, je let wel op zeg
Smakgeluiden! Kan ik me vreselijk aan storen. Net als mensen die hun hele kom soep al slurpend opslurpen.

Van kots en snot kan ik ook erg misselijk worden.

En mensen die de hele tijd in zichzelf praten, op een volume dat je het niet kunt verstaan, maar wel hoort...hoogst irritant!
Tweeling, ik had zo'n collega, die ook nog tegenover me zat. Mega irritant!

Ik kan er niet tegen als mensen me niet uit laten praten als ik iets vertel, dan ben ik gelijk de draad kwijt.
quote:mamzelle schreef op 27 oktober 2007 @ 22:32:

Nina Hagen niet meer vredelievend grrrristelijk? Of word je daar juist agressief van, Lapin?

Heb ik wat gemist? Is Nina Hagen tegenwoordig godsdienstig? Ik heb het over de oude Nina Hagen, in de tijd toen ze in die film met Herman Brood meespeelde (ik ben al wat ouder, ja ). 25 jaar geleden ofzo.

Ik weet alleen nog dat ze zo'n vreselijk doordringende stem had, en als ze dan ook nog in het duits zingt, brrrrrrrrrrr. Maar misschien heeft het ook te maken met mijn ex (die is gek op Nina Hagen).
Bijten in een wollen deken, ik word op dit moment misselijk als ik eraan denk...brrrr!

Je afdrogen met een handdoek die niet droogt.....kotsdekots!

Ik ken iemand de wordt echt beroerd van een doos vol met knopen, en dan het geluid als je er met je hand doorheen woelt. Ze valt nog net niet flauw.
C_estelle, jeetje en dan nog tegenover je! Ik zou gillend gek worden!

Oja en schimmel (bijv. op brood dat te lang blijft liggen) of brokken in de melk, dat maakt me al snel heel misselijk.
Volgens mij is ze vrij snel na haar Brood periode christelijk geworden, en heeft ook nog platen uitgebracht. Die ik niet meer heb gehoord.

Vond sommige van haar nummers best te doen hoor. Eén ervan zit voor eeuwig in mijn hoofd als ik zóu joggen.
/.
.
Ik kan niet tegen het idee dat ze van moedermelk kaas kunnen maken, mijn maag draait om bij de gedachte alleen al. Zie topic van Yamuna op 'kinderen'.

quote:Jaschenca schreef op 27 oktober 2007 @ 23:02:

Bijten in een wollen deken, ik word op dit moment misselijk als ik eraan denk...brrrr!iegh! heb ik ook! Miezman zit hier naast me en snapt niet waar we het over hebben. Hij zet dus zojuist zijn (supermooie) tanden in de mouw van zijn wollen vest. Whhhiiiiiiieeegh!
En naar m'n navel mag niemand wijzen... brrrr!

en als er pannen op tafel staan en de steel van de schepper/juslepel/ofwatdanook staat mijn kant op... kan ik ook niet tegen.
kids die op een xylofoon zitten te slaan, of een trommeltje, of zo'n kolere pianootje waar van die piepklanken uitkomen....een gitaartje idem

uit de handel nemen!
Oeh... leuk topic!

Waar ik niet tegen kan is deels al genoemd: natuurlijk de nagels op het schoolbord. Maar ik kan ook niet tegen wol. Dat kriebelt en prikt.

Verder kan ik geen messen met kartels zien omdat ik altijd direct de gedachte krijg dat ik dan met dat gekartelde mes (zo'n groot broodmes bijvoorbeeld) in mijn lip snijd tot het gaat bloeden.

Ook heel naar: droge handen. Dan sta ik met mijn handen tot vuisten gebald om maar niet te hoeven voelen dat ze droog zijn. Daar moet dus echt meteen heel veul creme op!

En als laatste: als het in de winter koud is en dan een shirtje met lange mouwen aan trekken dat net uit de was komt en dus nog een beetje strak zit. Ieuw ieuw! Dat moet echt eerst even op de verwarming liggen en dan even met mijn handen eerst uitrekken voor ik het aan kan doen. Ben ik nu erg raar?
Kom niet aan m'n navel

Toon mij geen panty's

Trek mij geen wollen trui aan

Ga niet in jezelf zitten zingen als ik vlakbij je zit

Eet geen garnalen

Laat mij geen foto's zien van mishandelde dieren

Niet boeren

want daar kan ik allemaal níet tegen!
als mensen steeds mijn naam achter een zin/vraag zeggen.....
quote:

en als er pannen op tafel staan en de steel van de schepper/juslepel/ofwatdanook staat mijn kant op... kan ik ook niet tegen.[/fgcolor]Haha grappig dat heb ik ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven