Waar kan jij niet tegen?
zaterdag 27 oktober 2007 om 19:36
De meeste mensen worden naar van het geluid van krassende nagels over een schoolbord.
Ikzelf vind het vreselijk om op het houten stokje van een ijsje te bijten, ijs zelf afbijten is weer geen probleem.
Ook raak ik liever geen vilt aan met mijn handen, en bij het idee van een wattenschijfje tussen mijn voortanden en dan heen en weer schuiven wordt ik compleet niet goed, dat laatste heb ik dus ook bij de tandarts met zo'n wattendot tussen je kiezen en dan moeten bijten....
Wie heeft er nog andere varianten?
Ikzelf vind het vreselijk om op het houten stokje van een ijsje te bijten, ijs zelf afbijten is weer geen probleem.
Ook raak ik liever geen vilt aan met mijn handen, en bij het idee van een wattenschijfje tussen mijn voortanden en dan heen en weer schuiven wordt ik compleet niet goed, dat laatste heb ik dus ook bij de tandarts met zo'n wattendot tussen je kiezen en dan moeten bijten....
Wie heeft er nog andere varianten?
maandag 5 november 2007 om 19:01
neuspeuterende mensen
gesnurk
stinkende mensen in mijn buurt
een grote moedervlek op kin met zwart haar erop
vettig haar
onvriendelijk personeel waar dan ook
achtergelaten remsporen in de wc
scheurende automobilisten
net iets gekocht hebben en kort daarna is het afgeprijst
een vlek op mijn kleding
koude kamers
slecht slapen
gesnurk
stinkende mensen in mijn buurt
een grote moedervlek op kin met zwart haar erop
vettig haar
onvriendelijk personeel waar dan ook
achtergelaten remsporen in de wc
scheurende automobilisten
net iets gekocht hebben en kort daarna is het afgeprijst
een vlek op mijn kleding
koude kamers
slecht slapen
dinsdag 6 november 2007 om 00:06
quote:WishfulThinking schreef op 04 november 2007 @ 16:45:
Volwassen stelletjes die altijd in de wijvorm praten. "Wij kijken daar niet naar, wij doen daar niet aan. Wij houden daar niet van. Wij hebben daar een hekel aan." Een veertigjarige nicht van mij en haar vriend vormen samen zo'n Siamese tweeling.Wij zijn zwanger!
Volwassen stelletjes die altijd in de wijvorm praten. "Wij kijken daar niet naar, wij doen daar niet aan. Wij houden daar niet van. Wij hebben daar een hekel aan." Een veertigjarige nicht van mij en haar vriend vormen samen zo'n Siamese tweeling.Wij zijn zwanger!
dinsdag 6 november 2007 om 22:54
quote:Sabeltandcavia schreef op 02 november 2007 @ 23:16:
Ooowwww, ik weet er nog een........
Als we de visite aan het uitzwaaien zijn bij de voordeur, visite stapt in de auto, auto rijdt de oprit af, draait de weg op, en.......ja hoor......TOET!
Vreselijk vind ik dat. Ik krimp helemaal in elkaar.
Vreselijk idd. Wat wil je daarmee zeggen, nog een keertje toeteren, en dan bij voorkeur midden in de nacht in een woonwijk, grrrr. Ik heb ook vrienden die dat doen en snap het gewoon echt niet.
Waar ik verder niet tegen kan; verkeerd geparkeerde auto's, waardoor er ineens maar 2 auto's in de parkeerhaven kunnen ipv 3. Ga 'ns leren fileparkeren als je in de stad woont!
Die ranzige bellijnen op de commerciele zenders, aan het eind van de avond.
Vrouwen die met een pruillipje praten, of met een kinderachtig stemmetje.
Mensen die altijd over andere mensen praten die het beter dan zij hebben (financieel gezien) met een toon alsof het die mensen allemaal aan komt waaien, en zelf geen poot uitsteken om zichzelf te verbeteren. Dat hoeft niet, maar zit dan ook niet zo te zeiken over andere mensen.
Mensen die je afsnijden op de weg, of in het gangpad van de supermarkt, in het algemeen de "ikke ikke ikke" mentaliteit.
Ooowwww, ik weet er nog een........
Als we de visite aan het uitzwaaien zijn bij de voordeur, visite stapt in de auto, auto rijdt de oprit af, draait de weg op, en.......ja hoor......TOET!
Vreselijk vind ik dat. Ik krimp helemaal in elkaar.
Vreselijk idd. Wat wil je daarmee zeggen, nog een keertje toeteren, en dan bij voorkeur midden in de nacht in een woonwijk, grrrr. Ik heb ook vrienden die dat doen en snap het gewoon echt niet.
Waar ik verder niet tegen kan; verkeerd geparkeerde auto's, waardoor er ineens maar 2 auto's in de parkeerhaven kunnen ipv 3. Ga 'ns leren fileparkeren als je in de stad woont!
Die ranzige bellijnen op de commerciele zenders, aan het eind van de avond.
Vrouwen die met een pruillipje praten, of met een kinderachtig stemmetje.
Mensen die altijd over andere mensen praten die het beter dan zij hebben (financieel gezien) met een toon alsof het die mensen allemaal aan komt waaien, en zelf geen poot uitsteken om zichzelf te verbeteren. Dat hoeft niet, maar zit dan ook niet zo te zeiken over andere mensen.
Mensen die je afsnijden op de weg, of in het gangpad van de supermarkt, in het algemeen de "ikke ikke ikke" mentaliteit.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
maandag 12 november 2007 om 10:07
liegen, daar kan ik echt niet tegen ,
sandalen met geitenwollen sokken
zweetlucht
smeurie tussen tanden
stinkadem
Als iemand je niet uit laat praten en bovendien een antwoord geeft die helemaal geen raakvlak heeft met wat je uiteindelijk wilde vragen.
Als iemand tegen je aan gaat staan in de rij bij AH, terwijl je notabene zelf ook nog iemand voor je hebt die staat te pinnen,
neuspeuteren in de file.
aanbiedingen waar 100den mensen op afkomen, bv wat weleens bij h&m gebeurd als een ontwerper een beperkte oplage heeft ontworpen en al die vrouwen stieren daarop af, jekkes.
sandalen met geitenwollen sokken
zweetlucht
smeurie tussen tanden
stinkadem
Als iemand je niet uit laat praten en bovendien een antwoord geeft die helemaal geen raakvlak heeft met wat je uiteindelijk wilde vragen.
Als iemand tegen je aan gaat staan in de rij bij AH, terwijl je notabene zelf ook nog iemand voor je hebt die staat te pinnen,
neuspeuteren in de file.
aanbiedingen waar 100den mensen op afkomen, bv wat weleens bij h&m gebeurd als een ontwerper een beperkte oplage heeft ontworpen en al die vrouwen stieren daarop af, jekkes.
zaterdag 1 november 2008 om 15:32
zaterdag 1 november 2008 om 15:39
zaterdag 1 november 2008 om 15:44
zaterdag 1 november 2008 om 15:55
Haha Minny, heb je ook weleens over een markt gelopen waar ze een knopenstand hebben? Mijn moeder kan daar echt niet tegen! (Ik loop dan weer hard voorbij de kaas)
Smakken vind ik nog wel het ergst. Ik begrijp het gewoon niet. Ik heb op eigen houtje met mes en vork leren eten, want wij kregen enkel een vork (word je wel creatief van). Waarom kunnen mensen dan ook niet gewoon hun bakkes dichthouden bij het malen? En het is NIET sophisticated om aan het eind van je kauwmoment een smakje te laten horen. Brrrrrr.
Smakken vind ik nog wel het ergst. Ik begrijp het gewoon niet. Ik heb op eigen houtje met mes en vork leren eten, want wij kregen enkel een vork (word je wel creatief van). Waarom kunnen mensen dan ook niet gewoon hun bakkes dichthouden bij het malen? En het is NIET sophisticated om aan het eind van je kauwmoment een smakje te laten horen. Brrrrrr.
zaterdag 1 november 2008 om 16:06
- mensen die te dicht bij me staan, die geen natuurlijke afstand voelen.... brrrr....
- iemand die in mijn bijzijn de dode huidschilfers van hoofd en ellebogen afschuurt met zijn nagels (vriend van man, Psoriasis)
- schimmelnagels in open schoenen
- knieen die geopereerd worden (tv) of iemand die aan zijn knie zit.... brrrr...
- mensen op slippers die in het openbaar aan hun voeten zitten te punnikken... brrrrr.
- iemand die in mijn bijzijn de dode huidschilfers van hoofd en ellebogen afschuurt met zijn nagels (vriend van man, Psoriasis)
- schimmelnagels in open schoenen
- knieen die geopereerd worden (tv) of iemand die aan zijn knie zit.... brrrr...
- mensen op slippers die in het openbaar aan hun voeten zitten te punnikken... brrrrr.
zaterdag 1 november 2008 om 16:12
zaterdag 1 november 2008 om 16:23
Oh, waar ik helemaal niet tegen kan is als mijn lichaam ergens in vast gaat zitten. Een tijd terug, was ik ingestapt in de achtbaan die als gevolg van de plotselinge onweersbuien niet verder mocht. De beschermingsattributen zaten al om ons heen en toen was het dus wachten op het startsein.....maar wat een akelig gevoel als je niet kan bewegen als je wel wil bewegen.
Zelfde gevoel als je wel ontwaakt bent uit je slaap (met je verstand wel wakker dus), maar je lichaam nog niet kan reageren.
Zelfde gevoel als je wel ontwaakt bent uit je slaap (met je verstand wel wakker dus), maar je lichaam nog niet kan reageren.