Waar kan jij niet tegen?

27-10-2007 19:36 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
De meeste mensen worden naar van het geluid van krassende nagels over een schoolbord.

Ikzelf vind het vreselijk om op het houten stokje van een ijsje te bijten, ijs zelf afbijten is weer geen probleem.

Ook raak ik liever geen vilt aan met mijn handen, en bij het idee van een wattenschijfje tussen mijn voortanden en dan heen en weer schuiven wordt ik compleet niet goed, dat laatste heb ik dus ook bij de tandarts met zo'n wattendot tussen je kiezen en dan moeten bijten....

Wie heeft er nog andere varianten?
Mensen met vieze oren.

Je weet wel, van die gele korstjes

Kots!!!!!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Mensen die zeggen 'vind je toch zeker ook' als ze iets zeggen waar ik helemaal niks ook van vind. En die dan geen nee kunnen horen.
neuspeuterende mensen

gesnurk

stinkende mensen in mijn buurt

een grote moedervlek op kin met zwart haar erop

vettig haar

onvriendelijk personeel waar dan ook

achtergelaten remsporen in de wc

scheurende automobilisten

net iets gekocht hebben en kort daarna is het afgeprijst

een vlek op mijn kleding

koude kamers

slecht slapen
Met blote voeten buiten of in huis lopen. Brrr. Of als iemand, maakt niet uit wie, al is hij of zij nog zo lief, op de bank naast mij neerploft en zijn/haar blote, vieze kakken op mijn schoot legt. Smerig!

quote:WishfulThinking schreef op 04 november 2007 @ 16:45:

Volwassen stelletjes die altijd in de wijvorm praten. "Wij kijken daar niet naar, wij doen daar niet aan. Wij houden daar niet van. Wij hebben daar een hekel aan." Een veertigjarige nicht van mij en haar vriend vormen samen zo'n Siamese tweeling.Wij zijn zwanger!
Zit ik wat leuks te vertellen en dan de reactie: 'Mooi toch.''

Daar krijg ik zo sneu gevoel van.

-Fluitende mensen:

Dat is gemaakt vrolijk doen. ( vind ik dan..)

- Smakgeluiden nadat iemand bijkomt van een hoestbui...grrr...
Als er "roos" op de schouders ligt van mensen met donkere pakken aan, vind ik wel zo goor en onverzorgd.
quote:Sabeltandcavia schreef op 02 november 2007 @ 23:16:

Ooowwww, ik weet er nog een........

Als we de visite aan het uitzwaaien zijn bij de voordeur, visite stapt in de auto, auto rijdt de oprit af, draait de weg op, en.......ja hoor......TOET!

Vreselijk vind ik dat. Ik krimp helemaal in elkaar.

Vreselijk idd. Wat wil je daarmee zeggen, nog een keertje toeteren, en dan bij voorkeur midden in de nacht in een woonwijk, grrrr. Ik heb ook vrienden die dat doen en snap het gewoon echt niet.

Waar ik verder niet tegen kan; verkeerd geparkeerde auto's, waardoor er ineens maar 2 auto's in de parkeerhaven kunnen ipv 3. Ga 'ns leren fileparkeren als je in de stad woont!

Die ranzige bellijnen op de commerciele zenders, aan het eind van de avond.

Vrouwen die met een pruillipje praten, of met een kinderachtig stemmetje.

Mensen die altijd over andere mensen praten die het beter dan zij hebben (financieel gezien) met een toon alsof het die mensen allemaal aan komt waaien, en zelf geen poot uitsteken om zichzelf te verbeteren. Dat hoeft niet, maar zit dan ook niet zo te zeiken over andere mensen.

Mensen die je afsnijden op de weg, of in het gangpad van de supermarkt, in het algemeen de "ikke ikke ikke" mentaliteit.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Met vochtige handen een boterhamzakje aanraken brrrrr!
liegen, daar kan ik echt niet tegen ,

sandalen met geitenwollen sokken

zweetlucht

smeurie tussen tanden

stinkadem

Als iemand je niet uit laat praten en bovendien een antwoord geeft die helemaal geen raakvlak heeft met wat je uiteindelijk wilde vragen.

Als iemand tegen je aan gaat staan in de rij bij AH, terwijl je notabene zelf ook nog iemand voor je hebt die staat te pinnen,

neuspeuteren in de file.

aanbiedingen waar 100den mensen op afkomen, bv wat weleens bij h&m gebeurd als een ontwerper een beperkte oplage heeft ontworpen en al die vrouwen stieren daarop af, jekkes.
Van die schoonloopmatten in winkels, en dan het idee dat iemand die aan moet raken als ze opgerold moeten worden ofzo, gatverrrr.

Of de vloer in de bus, en dan vooral de hoekjes die vol prut liggen en waarvan je zeker weet dat de schoonmaker daar never nooit niet komt, juk .
Melk over me heen. Oh gruwel. Er was een reclame van een bepaald soort kaas, waar vrouwen in een grote tobbe in de melk aan het zwemmen waren. Gadver!

Smakkende geluiden. Elk geluid bij eten vind ik wanstaltig.

En mijn moeder, mijn moeder, die kan niet tegen knopen. Die vindt dat zo vies!
quote:Sabeltandcavia schreef op 02 november 2007 @ 23:16:

Als we de visite aan het uitzwaaien zijn bij de voordeur, visite stapt in de auto, auto rijdt de oprit af, draait de weg op, en.......ja hoor......TOET! Mea culpa.... ik toeter overigens ook als ik onderweg bekenden zie.
quote:Scorpion80 schreef op 27 oktober 2007 @ 19:58:

Ik kan niet tegen smakkende geluiden.....!!!Hehe, ik ook niet. Afschuwelijk van die mensen die hun eten als een koe fijn malen of van die overdreven kauwgum kauwers.
Ik kan ook niet tegen een bepaalde stof, vaak hebben autobanken die en bepaalde truien. Als ik of als ik iemand anders zie die daar overheen aait, dan staan mijn haren op mijn lijf rechtop.
Tegen snurkers trouwens ook niet.
Jouw moeder en ik hebben wat gemeen Digi, ik hou absoluut niet van knopen op mijn kleding. Alleen op een broek dan, praktisch gezien wel zo handig. Maar verder....brrr.... Polo-shirts! Gruwel!
Haha Minny, heb je ook weleens over een markt gelopen waar ze een knopenstand hebben? Mijn moeder kan daar echt niet tegen! (Ik loop dan weer hard voorbij de kaas)

Smakken vind ik nog wel het ergst. Ik begrijp het gewoon niet. Ik heb op eigen houtje met mes en vork leren eten, want wij kregen enkel een vork (word je wel creatief van). Waarom kunnen mensen dan ook niet gewoon hun bakkes dichthouden bij het malen? En het is NIET sophisticated om aan het eind van je kauwmoment een smakje te laten horen. Brrrrrr.
- mensen die te dicht bij me staan, die geen natuurlijke afstand voelen.... brrrr....

- iemand die in mijn bijzijn de dode huidschilfers van hoofd en ellebogen afschuurt met zijn nagels (vriend van man, Psoriasis)

- schimmelnagels in open schoenen

- knieen die geopereerd worden (tv) of iemand die aan zijn knie zit.... brrrr...

- mensen op slippers die in het openbaar aan hun voeten zitten te punnikken... brrrrr.
Weet niet of ik hier al had gereageerd...

- Met mijn nagels over spijkerbroeken gaan, brrr

- Iemand die/iets wat mijn rug of hals aanraakt

(daar vallen dus ook sjaals onder, en coltruien)

- Wollen truien/vestjes iehhh

- 'S morgens niet douchen

- Nat haar (toen het nog langer was althans)
En tegen het veelvuldig gebruik van 'schatje', 'liefje' en 'popje' door bepaalde mensen. Een vriend van mij heeft daar een handje van om in praktisch elke uitgesproken zin tegen haar, 1 van deze woorden in te voegen. Neeee!
Kletsnatte kleren zijn ook irri, vooral als je niet in de mogelijkheid bent om je om te kleden en daarbij vaak moet zitten en weer opstaan.
quote:WishfulThinking schreef op 04 november 2007 @ 16:44:

Een rits van een jas niet openkrijgen, daar krijg ik het spaansbenauwd van.Openknippen
Viva naar de knoppen.
Oh, waar ik helemaal niet tegen kan is als mijn lichaam ergens in vast gaat zitten. Een tijd terug, was ik ingestapt in de achtbaan die als gevolg van de plotselinge onweersbuien niet verder mocht. De beschermingsattributen zaten al om ons heen en toen was het dus wachten op het startsein.....maar wat een akelig gevoel als je niet kan bewegen als je wel wil bewegen.

Zelfde gevoel als je wel ontwaakt bent uit je slaap (met je verstand wel wakker dus), maar je lichaam nog niet kan reageren.
Net of je verlamd bent, als je hoofd wel wakker is maar de rest niet.

Zo voel ik dat dan.
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven