Waar knap jij op af?

18-01-2018 15:07 816 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op welke dingetjes knappen jullie af bij mannen en vrouwen? En dan bedoel ik niet de standaard dingen zoals 'slechte adem' of 'dom' maar de wat meer oppervlakkige dingetjes.
Ik knap bijvoorbeeld af op:
- Gebruik van katoenen zakdoek die daarna weer lekker terug de broekzak in gaat. (hierdoor kwam ik op dit topic. Ik zat vanmiddag in de kantine en er zat een vlotte, leuke man die ik altijd zeer aantrekkelijk vind die z'n neus ging snuiten in een katoenen zakdoek. Moest gelijk aan m'n opa denken)
- Een onderbroek ipv boxershort
- Witte sportsokken in nette schoenen
- Een man die als een oude opa auto rijdt
- Een hemd onder een blouse (sowieso hemden eigenlijk)
Alle reacties Link kopieren
En mensen die om hun eigen grappen het hardste lachen.
Dit is mijn motto
beetjegek schreef:
24-01-2018 18:04
Single mannen die een kat hebben... zijn echt van die slappe types meestal.
Leuk juist, een man met een kat. Zolang de kat leuk is. En de man, niet te vergeten.
Alle reacties Link kopieren
snug schreef:
26-01-2018 12:04
Leuk juist, een man met een kat. Zolang de kat leuk is. En de man, niet te vergeten.

Neeee, geen kat, geen hond of ander knuffelig huisdier. Want als je het uitmaakt met die man ben je ook gelijk je knuffeldier kwijt. :'(
Dreamer schreef:
24-01-2018 17:25
.
Nouja, ik had het over de mannelijke fitgirl en dat is die van dat boek. Die doet dus ook wat ik beschrijf. En daar knap ik op af, net als jij :).

Mijn man sport 2-4x per week, een semi-teamsport, heeft geen fitboy lichaam, nooit gehad ook, maar als ik zie met hoeveel plezier hij sport, dan word ik daar helemaal warm van :love: En ondertussen is hij lekker bezig.

Hier ook zo eentje, een fietsen. Als ik hem met de fiets bezig zie... :flirting: Plezier spat er altijd van af! Zo aantrekkelijk!!!!
Ana_Isabel2 schreef:
24-01-2018 17:34
:rofl: :facepalm: waar dát nou vandaan kwam...

2e... 2e!!!!!
:rofl: stop maar, het wordt er niet beter op. Wel grappiger. ;-D
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
24-01-2018 14:21
Ik had laatst nog een andere afknapper
Leuke man, jaar of 40 en dan gewoon niks van muziek en films weten. Ik heb echt geen obscure muziekcollectie, als dat je allemaal niks zegt en je ook niet weet wie Woody Allen is, tja... Dan moet je wel een heel goed ander verhaal hebben.
:worship:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf best een afknapper als iemand niet van reizen houdt.

Het heeft ook een praktische kant, iemand die het wel leuk vindt, snapt het wel als ik 4.000 euro voor een prachtige reis neerleg. Zelf als hij zelf niet mee zou willen/kunnen. Anders krijg je daar denk ik wel gezeur over.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
26-01-2018 11:20
Ik had een keer een date met een man die er heel anders uit zag op de foto dan in het echt, hij was minstens 15 jaar ouder dan op de foto. Dat was ook echt wel een afknapper. Hij had mij nog niet gezien gelukkig, dus ben toen gewoon weggelopen. Niet netjes misschien maar ik hij had ook beter even zijn foto's kunnen verversen :P
Kleine moeite inderdaad! Afknapper
Alle reacties Link kopieren
Mannen die huppend lopen, op de bal van hun voet en dan omhoog veren. Ziet er zo sullig en kinderlijk uit. Ergens wel schattig maar niet echt aantrekkelijk.

Een heel erg scheef/vies gebit. Een beetje scheef kan charmant zijn, het hoeft geen prodent smile te zijn maar een beetje zorg en aandacht is wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
23-01-2018 09:32
.
Mijn man ook, verschrikkelijk. Lijkt zo handig, maar uiteindelijk hebben ze verschillende lengtes, diktes enz.. en ik maar uitzoeken (6)
(nu niet meer trouwens, heb ze allemaal in een mandje gelegd met een 'zoek maar uit' )
Mijne heeft zwarte sokken met een heel klein gekleurd randje bovenin. Super handig!
Alle reacties Link kopieren
Nog een enorme afknapper:

Mannen die op Facebook alleen maar foto's hebben van zichzelf in grote groepen, poserend. De hele groep heeft dan zo'n debiele, maniakale uitdrukking op hun gezicht en vaak een glas bier in hun handen. Ik stel me zo voor dat wanneer je dan een relatie hebt met zo'n man, je eigenlijk een relatie hebt met die hele groep :frusty: Dit komt vooral voor bij jongere mannen maar het gebeurt me ook vaak genoeg dat ik zo'n profiel bekijk en concludeer dat het een 21-jarige student is op de foto's, maar dat de man uiteindelijk gewoon eind dertig blijkt te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een vriendengroep van rond de 60 die zo bij elk festival, concert etc zo gemaakt een foto maken en op Facebook plaatsen. Zo van : wat zijn we nog jong en fris. :sick:
Alle reacties Link kopieren
Waar ik ook echt op afknap zijn van die Birkenstock-teenslippers bij mannen.
Bij vrouwen ook, maar bij mannen nog net iets erger.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Mannen die (doen alsof ze) hulpeloos zijn in het huishouden. Waar moeders de was nog komt halen en brengen en maaltijden in de vriezer stopt. Als je het echt niet kan is het potdomme tijd om het te leren en als je het niet geleerd krijgt dan ga je lekker begeleid wonen. Als je het gewoon verdomt... dan zijn we ook uitgepraat.
Ik zat laatst ergens waar een hele knappe arts was, echt zo filmsterren-knap. Maar hij zat de hele fucking tijd à la Al Bundy met z’n hand in z’n broek. Gewoon in het personeelsrestaurant. Zo jammer.
lux. schreef:
26-01-2018 20:06
Ik zat laatst ergens waar een hele knappe arts was, echt zo filmsterren-knap. Maar hij zat de hele fucking tijd à la Al Bundy met z’n hand in z’n broek. Gewoon in het personeelsrestaurant. Zo jammer.
Waarschijnlijk had ie jeuk omdat ie jou zag. Romantiek nieuwe stijl.
snug schreef:
26-01-2018 20:26
Waarschijnlijk had ie jeuk omdat ie jou zag. Romantiek nieuwe stijl.
iiieeeuw
snug schreef:
26-01-2018 20:26
Waarschijnlijk had ie jeuk omdat ie jou zag. Romantiek nieuwe stijl.
Hè bah :sick:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven