Waar knap jij op af?

18-01-2018 15:07 816 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op welke dingetjes knappen jullie af bij mannen en vrouwen? En dan bedoel ik niet de standaard dingen zoals 'slechte adem' of 'dom' maar de wat meer oppervlakkige dingetjes.
Ik knap bijvoorbeeld af op:
- Gebruik van katoenen zakdoek die daarna weer lekker terug de broekzak in gaat. (hierdoor kwam ik op dit topic. Ik zat vanmiddag in de kantine en er zat een vlotte, leuke man die ik altijd zeer aantrekkelijk vind die z'n neus ging snuiten in een katoenen zakdoek. Moest gelijk aan m'n opa denken)
- Een onderbroek ipv boxershort
- Witte sportsokken in nette schoenen
- Een man die als een oude opa auto rijdt
- Een hemd onder een blouse (sowieso hemden eigenlijk)
Alle reacties Link kopieren
Afknapper: mannen die een selfie maken waarbij je zo in hun neus kan kijken.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ana_Isabel2 schreef:
22-01-2018 17:08
Wie het kleine niet eert is mijn optreden niet weerd.
Nu heb je het over je lengte? :P
Bjort schreef:
22-01-2018 16:43
Zou je wel willen weten he? :puh:
:whip:
Corona67 schreef:
22-01-2018 19:07
:whip:
:bigkiss:
Mijn leven zou nog een stuk ziellozer zijn als ik saaie sokken zou moeten dragen.
Corona67 schreef:
22-01-2018 19:06
Nu heb je het over je lengte? :P
Correctemundo!
Eslarealidad schreef:
22-01-2018 18:16
Afknapper: mannen die een selfie maken waarbij je zo in hun neus kan kijken.
Ik zeg het ook altijd tegen man: een selfie maak je een beetje van boven, NIET van onder zodat je de neus in kijkt en uitzicht hebt op de onderkin. When will they learn? :P
Of zo'n selfie van mannen die dan quasi treurig de camera inkijken met een blik alsof ze poep ruiken, maar de drol niet zien liggen.
Ana_Isabel2 schreef:
22-01-2018 20:42
Of zo'n selfie van mannen die dan quasi treurig de camera inkijken met een blik alsof ze poep ruiken, maar de drol niet zien liggen.
:proud:

Selfie in de badkamerspiegel vind ik ook vreselijk
Bjort schreef:
22-01-2018 20:45
:proud:

Selfie in de badkamerspiegel vind ik ook vreselijk
Ik weet nooit hoe dat moet!
:-$ zo een waarbij je er helemaal opstaat en dan half gedraaid. Nooit wiskunde gehad...
Vreselijke foto's vind ik dat trouwens :proud:
Ana_Isabel2 schreef:
22-01-2018 20:48
Ik weet nooit hoe dat moet!
:-$ zo een waarbij je er helemaal opstaat en dan half gedraaid. Nooit wiskunde gehad...
Vreselijke foto's vind ik dat trouwens :proud:
Ik weet ook niet zo goed hoe ze dat doen, maar vreselijk vind ik het wel.

Of zo'n foto waarbij een man op een terrasje met een groot glas bier voor zich, echt die sla ik gelijk over op een datingsite
Bjort schreef:
22-01-2018 20:50
Ik weet ook niet zo goed hoe ze dat doen, maar vreselijk vind ik het wel.

Of zo'n foto waarbij een man op een terrasje met een groot glas bier voor zich, echt die sla ik gelijk over op een datingsite
:HA:
Die zijn verschrikkelijk inderdaad.
Bjort schreef:
22-01-2018 20:50
Ik weet ook niet zo goed hoe ze dat doen, maar vreselijk vind ik het wel.

Of zo'n foto waarbij een man op een terrasje met een groot glas bier voor zich, echt die sla ik gelijk over op een datingsite
:rofl: waarom? Kan 0% zijn.
Ana_Isabel2 schreef:
22-01-2018 20:52
:rofl: waarom? Kan 0% zijn.
Hahaha maakt niet uit wat er precies voor een bier in zit, gewoon de setting terrasje en biertje echt zum kotzen
strikjemetstippels schreef:
22-01-2018 16:59
Ik vind die sokken nu juist weer leuk haha (en ja ik heb ook sokken met beestjes er op en Star Wars sokken). Niet dat je die sokken nu vaak ziet als ik ze aan heb maar toch.
Ik ook, hoor. Ik heb happy socks met Kuifje en Bobby en mooi dat ik ze niet weggooi, dan knapt half Nederland maar op mij af vanwege mijn happy socks.
Bobby-Pin schreef:
22-01-2018 20:55
Ik ook, hoor. Ik heb happy socks met Kuifje en Bobby en mooi dat ik ze niet weggooi, dan knapt half Nederland maar op mij af vanwege mijn happy socks.
Ik vind die sokken ook wel leuk ook al heb ik ze zelf niet aan ik ben erg van de wandelsokken
vrouwjagersma schreef:
22-01-2018 20:28
Mijn leven zou nog een stuk ziellozer zijn als ik saaie sokken zou moeten dragen.
Jij draagt happy socks?
Bjort schreef:
22-01-2018 20:56
Ik vind die sokken ook wel leuk ook al heb ik ze zelf niet aan ik ben erg van de wandelsokken

Gelijk heb je met dit weer. Voor nu zijn de dunne happy socks ook veel te koud, sowieso die flinterdunne damessokken.
Ik houd ook van happysocks (heb ze ook van Star Wars, met mopshonden erop, met eenhoorns, you name it) en ik vind foto's op terrasjes leuk, want ik houd van terrasjes :$
Alle reacties Link kopieren
Aso gedrag.
Neus peuteren bah zo vies,
Rokers en vieze tanden.
Bobby-Pin schreef:
22-01-2018 21:02
Gelijk heb je met dit weer. Voor nu zijn de dunne happy socks ook veel te koud, sowieso die flinterdunne damessokken.
Ja die dunne sokken zit in de winter echt niet lekker, veel te koud
Corona67 schreef:
22-01-2018 20:59
Jij draagt happy socks?
Daar ben ik te skeer voor. Mijn sokken zitten alleen lekker als ze felgekleurd zijn, met een printje, dat is algemeen bekend. Mijn leerlingen vinden het ook erg belangrijk.
Bobby-Pin schreef:
22-01-2018 20:55
Ik ook, hoor. Ik heb happy socks met Kuifje en Bobby en mooi dat ik ze niet weggooi, dan knapt half Nederland maar op mij af vanwege mijn happy socks.
Ik heb ook sokken met oren en oogjes er op, van die dikke die net slofjes zijn. Haters gonna hate :D
Hoe kun je anders de wederhelft van je sok vinden na de was als er geen figuurtjes op staan????
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
22-01-2018 20:40
Ik zeg het ook altijd tegen man: een selfie maak je een beetje van boven, NIET van onder zodat je de neus in kijkt en uitzicht hebt op de onderkin. When will they learn? :P
Hahaha ja echt hè, ook die onderkin staat er dik op.
Bij mij was het van een aankomende date.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven