Waar verheug jij je op?

11-08-2009 12:06 118 berichten
Hebben jullie dat ook?

Dat je dingen nodig hebt om naar uit te kijken?

Ik zat laatst in een dip, (waar ik overigens vakkundig door de forummers hier uitgehaald ben, maar dit terzijde) en toen merkte ik dat mijn grootste 'probleem' was dat ik niks had, of te weinig om me op te verheugen.

Ik verheug me gewoon graag!

Nu verheug ik me bijvoorbeeld op donderdag want dan komt Pom logeren met haar grote zwarte hond en Fien slaapt er nu al niet van dat ze die hond weer gaat zien. Pom vindt ze ook lief maar de hond he, die is het helemaal en ik verheug me daar ontzettend op!

Volgende week ga ik een paar dagen werken bij mijn oude werkgever en ik moet repeteren, kleding passen en filmen voor een serie, in Amsterdam en dan ga ik lekker in een hotel, terwijl mijn ouders voor Fien zorgen hier thuis. Heb ik zo veel zin in!

Waarop verheug jij je?

PS

Spreek het woord verheugen of verheug 10 keer uit en je humeur knapt zienderogen op, tenminste dat had ik. Wat een maf woord eigenlijk 'verheugen'!
quote:Zorba schreef op 11 augustus 2009 @ 15:46:

Bedankt voor dit tpoic, ik zat net even in een dip en hierdoor druk ik mezelf even met de neus op het feit dat het leven naar me lacht. Ik moest alleen maar even teruglachen! en een beetje ontroerd ben ik er van ook wel (<---- ik ben dan ook een huilie)
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 11 augustus 2009 @ 12:06:

Hebben jullie dat ook?

Dat je dingen nodig hebt om naar uit te kijken?

Nu verheug ik me bijvoorbeeld op donderdag want dan komt Pom logeren met haar grote zwarte hond en Fien slaapt er nu al niet van dat ze die hond weer gaat zien. Pom vindt ze ook lief maar de hond he, die is het helemaal en ik verheug me daar ontzettend op!

Waarop verheug jij je?

Ik verheug me nu al op het weekend. Lekker op zaterdag op mijn gemakje naar huis rijden. Muziek knalhard aan. Een hond met tevreden kop achterin omdat de neus van de auto weer richting huis wijst. En dan met een paar uur rijden (gewoon in Nederland hoor, maar het is onwijs ver weg) ben ik gewoon weer in de grote stad. Waar lawaai is, waar dingen gebeuren, waar altijd wel iets te doen is.

Daar geniet ik van.

Gewoon de voorpret hiervan.
Nou, ik verheug me op het moment dat ik een bepaalde rekening betaald heb, nu.

Zegen die tellingen,

zegen die tellingen,

zégen verdomme die tellingen!

Ging net de bel. Ik zat Prait en pretjudis te kijken, twee versies na elkaar en ik verheugde me net op het einde van versie twee. Deurwaarder!

Of ik mevrouw Pretletter ben. Ik zeg ja, die ben ik. Ik zeg het is eigenlijk Pretletter- van de Beo maar goed, soit, Pretletter is de naam die ik gebruik inderdaad want mijn man heet zo.

Nou, het was in NAAM DER KONINGIN! een schrijven van de Kamer van Koophandel. Wé had zijn jaarcentje á 45 eutjes voor 2009 niet betaald, en nu kregen we een deurwaarder en is de rekening 172,10 euro!

Ik was verbijsterd maar ik ging niet in discussie, deur dicht Wé bellen, checken of hij ook dacht wat ik dacht; nooit een brief of herinnering of aanmaning van die hele KvK gezien!

Omdat we in een crisis zitten doen we heel nauwkeurig de rekeningen. Geen rekening ontgaat ons. Één keer per maand gaan we er voor zitten en doen we ons kasboek samen en de betalingen ook. Nooit, ooit een brief van de KvK gezien en nu een deurwaarder!

Nou ik was even uitgezegend met die tellingen!

Maar goed, ik ga 'm nu betalen, uit de pot onvoorzien en ik verheug me op het idee dat de deurwaarder, die helemaal uit Hoorn kwam gereden, het geld al op zijn rekening heeft staan als hij zijn kantoor weer binnenstapt.

Daar ga ik me nu héél hárd op zitten verheugen.

Aan mij zal het niet liggen!

Ik verheug me op de komende dagen: lekker vakantie houden met de kids, beetje aanrommelen en af en toe ergens naartoe..

Ik verheug me op vrijdag, met een vriendin stappen, naar boulevard

Ik verheug me op zaterdag: etentje met vriendengroep en zomeravondfeest

Ik verheug me op zondag: met vrienden weg.

Ik verheug me op eind volgende week want dan gaan we kamperen..

Ik vind het fijn dat er seizoenen zijn, dat maakt het verheugen nog leuker vind ik. Alles wat bij een bepaald seizoen hoort enzo....zomeravonden maar ook winteravonden, eerste lentezonnetje...
Ik ga over een paar weken samenwonen, daar verheug ik me erg op. Op de eerste ochtend wakker worden in zijn huis, en niet naar huis hoeven omdat ik daar wóón.

Ik kijk uit naar volgende week, dan ga ik met mijn kinderen met de trein een dagje weg. Altijd erg leuk.

Ik verheug me op alle relaxte avonden met vrienden waar ik nog mee afspreek voordat ik verder weg ga wonen.

Ik ga werken voor een andere werkgever.

Ik verheug me op mijn rij-examen, nouja. Op de periode dat ik mijn rijbewijs heb niet meer hoef te lessen, want ik ben er een beetje klaar mee.

Binnenkort mag ik een andere stad gaan ontdekken.

Ik verheug me op de periode na de verhuischaos en op vanavond, want ik ben best wel moe en heb een hele rustige avond voor mezelf gepland. Languit op de bank met een film ofzo.
Leo, precies, zo snel mogelijk achter je laten en je weer verheugen op leuke dingen...
quote:pom508 schreef op 11 augustus 2009 @ 16:35:

[...]

Ik verheug me nu al op het weekend. Lekker op zaterdag op mijn gemakje naar huis rijden (vanaf mij he, bedoelt die vréselijke vrouw dus!).

Muziek knalhard aan. Een hond met tevreden kop achterin omdat de neus van de auto weer richting huis wijst. En dan met een paar uur rijden (gewoon in Nederland hoor, maar het is onwijs ver weg) ben ik gewoon weer in de grote stad. Waar lawaai is, waar dingen gebeuren, waar altijd wel iets te doen is.

Daar geniet ik van.

Gewoon de voorpret hiervan.

Pom, jij , jij , jij......enormmmme, jij enorme...ongelooflijke......!

Hahahahahaaa, ik kan gelukkig nog lachen!

Ik ook van jou, dat weet je he?

Ik verheug me elke dag op morgen!
Ik verheug me op donderdag, dan ga ik met een vriendin naar Groningen, shoppen en stappen.

Ik verheug me op 1 september, dan begin ik met mijn nieuwe baan.
quote:mamalief schreef op 11 augustus 2009 @ 16:40:

Ik verheug me elke dag op morgen!Heb jij nooit een dipje, Badassmom?

Ik verheug me elke dag op morgen!Dat heb ik ook, zelfs als dingen tegenzitten, heb altijd zin in de volgende dag.
quote:Zamirah schreef op 11 augustus 2009 @ 16:41:

Ik verheug me op 1 september, dan begin ik met mijn nieuwe baan.O leuk Zam, wat ga je doen?

Ik verheug me elke dag op morgen!Goed van jou!
Idd een heel leuk topic...leuk om te lezen wat iedereen voor leuke dingen in de planning heeft staan!!

Ik zal ook even een opsomming maken:

Verheug me op mexicaans eten straks (wel jammer dat ik in hotel zit voor werk en in mn eentje eet..)

Verheug me op reactie vriendin als ze morgen verjaardagscadeautje in de bus vindt

Verheug me om morgen weer thuis te komen

Verheug me op dagje Decibel aanstaande zaterdag - lekker even oldschool doen

Verheug me op onze vakantie naar ZA in oktober
.
Op Lowlands, eindelijk een beetje vakantie na jaren hard werken. En op de Amerikaanse auto, heb ik ook veel zin in. En Appelpop, dan komt mijn broertje uit Afghanistan voor zijn verlof en gaan we bands kijken en bier drinken met al onze vrienden.

Eigenlijk best veel om naar uit te kijken, als ik erover nadenk!
quote:Zamirah schreef op 11 augustus 2009 @ 16:41:

[...]

Heb jij nooit een dipje, Badassmom?Geregeld maar dan denk: morgen kan het alleen maar beter zijn en daar verheug ik me dan op!
Wat een fijn topic! Robo...
Waar ik me nu enórrúm op verheug i sop maandag half negen!

Heerlijk de kinderen weer naar school en rust in de tent!
quote:eleonora schreef op 11 augustus 2009 @ 16:48:

[...]

O leuk Zam, wat ga je doen?Andere school, leukere taken erbij! ik word o.a. kunstcoördinatior. Poeh, mond vol voor regeltante.
quote:Zamirah schreef op 11 augustus 2009 @ 17:01:

[...]

Andere school, leukere taken erbij! ik word o.a. kunstcoördinatior. Poeh, mond vol voor regeltante.

Geweldig!

Gefeliciteerd!

Mozeskriebel Leo, wat een rekening ineens. Verheug je ook maar lekker op het doorscheuren van die brief in minimaal duizend stukjes nu je 'm betaald hebt.

Ik verheug me op de doesj zometeen want ik kom net terug van de sportschool (stink).
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:eleonora schreef op 11 augustus 2009 @ 17:10:

[...]

Geweldig!

Gefeliciteerd!

Dankjewel!
quote:Olijfje_ schreef op 11 augustus 2009 @ 17:13:

Mozeskriebel Leo, wat een rekening ineens. Verheug je ook maar lekker op het doorscheuren van die brief in minimaal duizend stukjes nu je 'm betaald hebt.

Ik verheug me op de doesj zometeen want ik kom net terug van de sportschool (stink).

Precies dát heb ik gedaan Olive....

Doesj ze! (stinkerd)
Ik veheug me op mijn vrije middag morgen, en op a.s weekend die bij mij al op vrijdag begint.

Ik verheug me op de gevulde koek die ik zo op ga eten, en waar ik me het meest op verheug is dat ik volgend weekend naar België ga!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven