Waar zijn de moderators?

14-01-2011 13:04 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
k ben het niet eens met een beslissing van de Angels

Je kunt bezwaar maken tegen een beslissing van de Angels door een e-mail te sturen aan de Viva internetredactie: forum@viva.nl

Wil je het met andere forummers hebben over het modereerbeleid? Doe dit dan in de Overig-pijler.

Maar: ga niet tig topics openen omdat je het ergens niet mee eens bent. Reken er niet op dat de Angels en/of de redactie dan alle individuele reacties teruglezen / beantwoorden en hou rekening met de privacy van je medeforummers en de Angels.
De bar is geopend;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:MEFS schreef op 14 januari 2011 @ 13:49:

Viva de musical? En wie zie je de rol van mod?Thomas Berge
Als je ze mailt krijg je een standaard mail terug hoor, en verder nooit meer iets.

Ook wazig.
quote:hanneke000 schreef op 14 januari 2011 @ 13:53:

[...]

Thomas Berge

Nee man, praat te beschaafd.

Ali B of een andere onnozele rapperT. "Yo piepels, Da Mod is in Tha House!" Dat zie je Thomas toch niet zeggen?
quote:MEFS schreef op 14 januari 2011 @ 13:47:

het was erg kwalijk geweest als je om die reden en ban had gekregen han. ZIJ had een ban moeten krijgen voor die toon.

IK heb die ban ook gekregen. De mod snauwde tegen Han, ik zei daar wat van (tegen de mod) en dat mocht niet.

Ehh...wat ik nu doe zal ook wel niet mogen...
Huts!
quote:luna1 schreef op 14 januari 2011 @ 13:56:

[...]

Nee man, praat te beschaafd.

Ali B of een andere onnozele rapperT. "Yo piepels, Da Mod is in Tha House!" Dat zie je Thomas toch niet zeggen?Geen Thomas? Achter wie moet ik dan aanrennen?
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 januari 2011 @ 14:01:

[...]

IK heb die ban ook gekregen. De mod snauwde tegen Han, ik zei daar wat van (tegen de mod) en dat mocht niet.

Ehh...wat ik nu doe zal ook wel niet mogen...Te krankzinnig voor woorden was het. Ik heb me helemaal niet gerealiseerd dat jij daar toen een ban voor hebt gekregen! Voor me gewoon schuldig!

quote:hanneke000 schreef op 14 januari 2011 @ 14:02:

[...]

Te krankzinnig voor woorden was het. Ik heb me helemaal niet gerealiseerd dat jij daar toen een ban voor hebt gekregen! Voor me gewoon schuldig!Ben jij nou gek. Ik post zelf hoor en ik kies er zelf voor het ff voor je op te nemen. Ach, het was mijn eerste ban, haha, 1x moet de eerste keer zijn, maat ik vond de reden nogal belachelijk. Okee, ik was niet netjes, maar ik zie wel ergere woorden voorbij komen hier, daarom was ik pssed.
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 januari 2011 @ 14:06:

[...]

Ben jij nou gek. Ik post zelf hoor en ik kies er zelf voor het ff voor je op te nemen. Ach, het was mijn eerste ban, haha, 1x moet de eerste keer zijn, maat ik vond de reden nogal belachelijk. Okee, ik was niet netjes, maar ik zie wel erg

ere woorden voorbij komen hier, daarom was ik pssed.ja, dat is zo Alleen jij zei wat ik dácht maar niet zei, dus voel me toch een beetje betrokken
goh, ik wordt bijna nieuwsgierig wat er dan gezegd is (niet herhalen hoor, anders krijg je were een ban). Meestal houd ik me verre van modtopics.

Suggestie voor de rol van mod in de musical: Lange Frans
Even een reactie op de vraag in de titel.

Ik vraag mij dat eigenlijk helemaal niet af. Het bevalt me wel best zo. Veel beter dan toen ze bovenop elke scheet zaten.

Dus geen slapende engelen meer wakker maken hoor.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 januari 2011 @ 14:01:

[...]

Ehh...wat ik nu doe zal ook wel niet mogen...Ik bedoelde Han. Ik kan op mijn mobiel niet quoten. Maar nu zit ik voor mijn laptop
Ja de titel slaat nergens op, maar t is wel gezellig hier
quote:shahla schreef op 14 januari 2011 @ 14:14:

Ik vraag mij dat eigenlijk helemaal niet af. Het bevalt me wel best zo. Veel beter dan toen ze bovenop elke scheet zaten.

Dus geen slapende engelen meer wakker maken hoor.eens, het lullige is alleen dat je dus ook een ban kunt krijgen voor iets wat je 3 weken geleden hebt gepost
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dat dan weer wel, ja, opa.
quote:MEFS schreef op 14 januari 2011 @ 14:16:

[...]

Ik bedoelde Han. Ik kan op mijn mobiel niet quoten. Maar nu zit ik voor mijn laptopDat weet Bellatix Alleen B. nam het voor mij op, en zei tegen de mods dat ze wel erg onbeschoft op mij reageerde. En toen kreeg B. een ban!
Yo! Hier ben ik!
Ow fuck verkeerde inlognaam.

Niet verder vertellen he dat ik matennaaiert ben geworden voor een paar centen.
quote:rosanna08 schreef op 14 januari 2011 @ 14:18:

[...]

eens, het lullige is alleen dat je dus ook een ban kunt krijgen voor iets wat je 3 weken geleden hebt gepost

Mocht me dat gebeuren, zie ik het dan wel weer.

Ik denk dat het bij mij wel zal meevallen, want post meestal redelijk relaxed en houd me niet meer op in beleid topics.

Maar ik houd een slag om de arm. Forummen kán risicovol zijn.
quote:Starshine schreef op 14 januari 2011 @ 14:11:

goh, ik wordt bijna nieuwsgierig wat er dan gezegd is (niet herhalen hoor, anders krijg je were een ban). Meestal houd ik me verre van modtopics.

Suggestie voor de rol van mod in de musical: Lange FransHan had heel netjes gevraagd of voortaan onderhoud aangekondigd kan worden. Het forum volgens mod helemaal niet uit de lucht geweest en dat zei ze niet zo netjes. Volgens mij dreigde ze ook met een ban wegens provocatie, maar dat weet ik niet meer zo zeker.
quote:MEFS schreef op 14 januari 2011 @ 14:23:

[...]

Han had heel netjes gevraagd of voortaan onderhoud aangekondigd kan worden. Het forum volgens mod helemaal niet uit de lucht geweest en dat zei ze niet zo netjes. Volgens mij dreigde ze ook met een ban wegens provocatie, maar dat weet ik niet meer zo zeker.Nee, als het niet om een mod vraag ging "hoefde ik het niet uit te leggen, want dat was off-topic" (en op off-topic staat een ban)
quote:shahla schreef op 14 januari 2011 @ 14:14:

Dus geen slapende engelen meer wakker maken hoor.

Helemaal mee eens!

Alleen een update over de werkzaamheden op dit half werkende forum zou wel prettig zijn. Het forum ligt er om de haverklap uit.

Of mis ik de updates?
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 14 januari 2011 @ 13:04:

Wil je het met andere forummers hebben over het modereerbeleid? Doe dit dan in de Overig-pijler.Ik denk dat dit een soort digitale erintrapvalkuil, strikvraag is.

Iedereen denkt nu dat het mag maar..je raadt het vast al.
quote:bertje_ schreef op 14 januari 2011 @ 14:29:

[...]

Helemaal mee eens!

Alleen een update over de werkzaamheden op dit half werkende forum zou wel prettig zijn. Het forum ligt er om de haverklap uit.

Of mis ik de updates?

Volgens mij worden werkzaamheden niet (meer) aangekondigd.

Ben je lekker aan het bij lezen of een bericht aan het typen, je vernieuwt of drukt op verstuur bericht en krijgt vervolgens een wit scherm. Grr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven