waarheen dagje weg?

23-07-2012 19:56 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn nichtje uit twente logeert tot woensdagochtend ochtend bij mij. Super leuk natuurlijk, maar ik wil haar wel lekker kunnen bezig houden deze 2 dagen.

Vandaag zijn we een dagje naar het strand in vlissingen geweest en vanavond gaan we nog een terrasje pakken ofzo maar wat zullen we nou morgen eens doen? Ons grootste probleem is dat we geen auto hebben op dit moment en er geen kunnen huren (bestuurder moet 21 zijn, wij zijn 20).

We zaten zelf te denken aan een dagje antwerpen of breda of efteling maar hopen op meer ideeën!
Welke omgeving zoek je?
blokker heeft weer aanbieding onbeperkt treinen voor 14,50 en ik zou kijken op ticketveiling of vakantieveilingen voor een leuk uitstapje

Succes
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
blokker heeft weer aanbieding onbeperkt treinen voor 14,50 en ik zou kijken op ticketveiling of vakantieveilingen voor een leuk uitstapje

Succes
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
Efteling zou ik nu niet doen, megadruk.

Antwerpen is altijd leuk! Breda ook.
Morgen wordt het ook weer warm,misschien gewoon een dagje zwembad?Lekkere broodjes en drinken mee.
Ik snap niet dat volwassen de efteling leuk vinden.
De kermis in Tilburg?
Fort Pampus is erg leuk. Plus je hebt nog een lekker boottochtje. Daarna kan je eventueel naar het kasteel wat er vlakbij staat.
Hoe oud is je nichtje en vanuit welke regio. Met dit weer zou ik een vaartochtje oid doen.
quote:verliefdopiemand schreef op 23 juli 2012 @ 20:50:

Ik snap niet dat volwassen de efteling leuk vinden.Zeikerd.
Oh ja, en TO: hoe oud is je nichtje?
Beide zijn ze 20
Oh haha, ik dacht dat het over een kind van een jaar of zes ging . Maar een nichtje van twintig kan toch zelf ook wel iets verzinnen?

Is er geen leuke zwemplas in de buurt waar je lekker kunt gaan zonnen? Zonnebrandcreme mee en gaan met die banaan, volgende week is het weer pestweer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven