Waarom al die (wal)noten?

03-04-2012 16:49 12 berichten
Ik zie ineens bij allemaal mensen noten in hun avatar staan en in hun motto. o.a. bij Molly en Charlottew88.

WAT MIS IK?!
Alle reacties Link kopieren
Pasen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Walnoten zijn lekker en gezond.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:nouschi schreef op 03 april 2012 @ 16:53:

Pasen?

Wat voor Pasen vieren jullie?!

(ocharme, alle kindjes hebben lekker paaseitjes, en jullie walnoten.... mocht je de walnoten wel beschilderen, toen je klein was?)
Onder een steen gezeten?

Mijn walnoot is al op.

(hint: zie topic op de eetpijlerT)
quote:Maja82 schreef op 03 april 2012 @ 16:55:

Onder een steen gezeten?

Mijn walnoot is al op.

(hint: zie topic op de eetpijlerT)Mijne ook. Was lekker hoor.
Ahaaaaaa.

Bedankt!
quote:SeptemberGirl schreef op 03 april 2012 @ 16:55:

[...]

(ocharme, alle kindjes hebben lekker paaseitjes, en jullie walnoten.... mocht je de walnoten wel beschilderen, toen je klein was?)Hier in het noorden spelen veel mensen met Pasen "Neuten schaiten". Een spel waarbij een hele rij walnoten verticaal voor je wordt gelegd en dan moet je proberen zoveel mogelijk walnoten achter elkaar weg te schieten met een ijzeren balletje.
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 april 2012 @ 16:54:

Walnoten zijn lekker en gezond.Dit dus
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:tess97 schreef op 03 april 2012 @ 17:14:

[...]

Hier in het noorden spelen veel mensen met Pasen "Neuten schaiten". Een spel waarbij een hele rij walnoten verticaal voor je wordt gelegd en dan moet je proberen zoveel mogelijk walnoten achter elkaar weg te schieten met een ijzeren balletje.Oooh, schaiten is schieten en niet schijten
Inderdaad Blobs, hahahahaha
quote:SeptemberGirl schreef op 03 april 2012 @ 16:55:

[...]

(ocharme, alle kindjes hebben lekker paaseitjes, en jullie walnoten.... mocht je de walnoten wel beschilderen, toen je klein was?)Wij hadden altijd walnoten met Pasen in ons mandje naast de eieren. Noot'n schaiten deed'n we nait.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven