Wakker (2016.001)
zondag 14 februari 2016 om 23:14
quote:gardalimone schreef op 14 februari 2016 @ 23:01:
Zullen we de volgende meet in Italië doen? Hebben net een huis op wielen in Italië gekocht. Misschien kun je daar ook wel bowlen Oh wat gaaf zeg!!! Gefeliciteerd. Wanneer gaan jullie erheen? We moeten nog wel even oefenen van te voren.
Zullen we de volgende meet in Italië doen? Hebben net een huis op wielen in Italië gekocht. Misschien kun je daar ook wel bowlen Oh wat gaaf zeg!!! Gefeliciteerd. Wanneer gaan jullie erheen? We moeten nog wel even oefenen van te voren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 14 februari 2016 om 23:24
quote:Marjo41 schreef op 14 februari 2016 @ 23:16:
Heerlijk hoor, je komt aan rijden en zet tafel en stoel buiten voor je huisje plopt een wijntje open en klaar ben je.
Lekker luxe, dat wordt genieten in juli!
Namens Wakker kan ik je dit wijnglas aanbieden Limoentje!
Heerlijk hoor, je komt aan rijden en zet tafel en stoel buiten voor je huisje plopt een wijntje open en klaar ben je.
Lekker luxe, dat wordt genieten in juli!
Namens Wakker kan ik je dit wijnglas aanbieden Limoentje!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 15 februari 2016 om 07:11
Leuk GardaLimone, zo'n tweede huisje. Toevallig aan het Gardameer?
Mv, niets gehad voor Valentijn. Al jaren niet. Maar dat is ook prima. Vriendlief heeft al moeite met het onthouden van mijn verjaardag dus iets kopen voor Valentijnsdag is een brug te ver .
Jorani, weet je al wie de verzender van jouw kaart is?
Mv, niets gehad voor Valentijn. Al jaren niet. Maar dat is ook prima. Vriendlief heeft al moeite met het onthouden van mijn verjaardag dus iets kopen voor Valentijnsdag is een brug te ver .
Jorani, weet je al wie de verzender van jouw kaart is?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 15 februari 2016 om 08:05
Moge allemaal,
Ach Ingelke, het is ook een commercieel gebeuren geworden, liever dat een kerel het hele jaar lief is dan alleen op die dag.
Verder wordt het steeds gekker, Halloween ook bijv. en tig jaar geleden werd het nog kleinschalig gevierd maar als je de folders ziet wat je als kadootjes kan kopen, dan schrik je je rot.
Zo weer werken en ik heb zo`n pijn in mijn rug van die stoel van gister. Ik blijf altijd moeite hebben met de maandagochtend.
Nou ik spreek jullie vanmiddag. Fijne dag iig allemaal.
Ach Ingelke, het is ook een commercieel gebeuren geworden, liever dat een kerel het hele jaar lief is dan alleen op die dag.
Verder wordt het steeds gekker, Halloween ook bijv. en tig jaar geleden werd het nog kleinschalig gevierd maar als je de folders ziet wat je als kadootjes kan kopen, dan schrik je je rot.
Zo weer werken en ik heb zo`n pijn in mijn rug van die stoel van gister. Ik blijf altijd moeite hebben met de maandagochtend.
Nou ik spreek jullie vanmiddag. Fijne dag iig allemaal.
maandag 15 februari 2016 om 14:36
quote:lichtbron schreef op 15 februari 2016 @ 12:11:
Goedemiddag dames! ik kwam hier weer eens eventjes kijken. hoop dat het goed gaat met iedereen.
Jo,ondertussen er al achter gekomen wie je geheime valentijntje is?Bron, wat een tijd geleden, we hebben je gemist. Hoe is het met jou en de kids? En verder natuurlijk. Ben je gister nog verwend?
Goedemiddag dames! ik kwam hier weer eens eventjes kijken. hoop dat het goed gaat met iedereen.
Jo,ondertussen er al achter gekomen wie je geheime valentijntje is?Bron, wat een tijd geleden, we hebben je gemist. Hoe is het met jou en de kids? En verder natuurlijk. Ben je gister nog verwend?
maandag 15 februari 2016 om 14:54
maandag 15 februari 2016 om 15:04
O,;lekker!!
Hier gaat alles zijn gangetje. wat problemen en obstakels met dochter en zoon gehad. dochter gaat nog één dag in de week naar school. werk/stage is voorbij en we gaan nu proberen of ze vrijwilligerswerk kan gaan doen.
Ik heb gisteren een mooie bos bloemen van mijn valentijntje gehad. Het gaat heel goed tussen ons.. Zó goed dat we eind dit jaar/begin volgend jaar gaan samenwonen!!
Hier gaat alles zijn gangetje. wat problemen en obstakels met dochter en zoon gehad. dochter gaat nog één dag in de week naar school. werk/stage is voorbij en we gaan nu proberen of ze vrijwilligerswerk kan gaan doen.
Ik heb gisteren een mooie bos bloemen van mijn valentijntje gehad. Het gaat heel goed tussen ons.. Zó goed dat we eind dit jaar/begin volgend jaar gaan samenwonen!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
maandag 15 februari 2016 om 15:18
Oh wat een geweldig nieuws Bron. Je kinderen staan daar ook achter? Gaan jullie in jouw huis wonen of in die van hem? Heerlijk dat het zo goed gaat zeg. Je dochter wil niet proberen een baan te zoeken in de branche waarvoor ze gestudeerd heeft? Heeft je zoon het nog naar zijn zin waar hij zit?
maandag 15 februari 2016 om 15:36
Mijn kinderen zijn heel blij voor ons. onze ouders ook. We gaan in het huis van mijn vriend wonen,dat is groter. de kinderen krijgen ook elk één kamer. wil ze misschien wel maar het is gebleken dat dit toch teveel van haar vraagt. Mijn zoon werkt nog steeds bij de instelling waar hij woont.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
maandag 15 februari 2016 om 15:49
Nou ja, je moet ook even kijken wat voor hun qua werk en stress te doen is. Gelukkig hebben jullie er hulp bij. Wat een lekkere tijd ga je iig tegemoet met het samenwonen. Ben je ook meteen van die lastige buurman af
maandag 15 februari 2016 om 16:34
quote:lichtbron schreef op 15 februari 2016 @ 16:01:
ja,inderdaad.
Hoor je nog weleens iets van ans?
Ben zo benieuwd hoe het met haar gaat..Nee voor zover ik weet hebben we niets meer gehoord van Ans. Dacht dat andere prive ook niets meer hebben gehoord. Sorry als ik mij vergis maar dat is mij bijgebleven. Haar nog wel bij de bbq`s uitgenodigd maar niets meer gehoord. Maar ik zie haar ook niet elders op het forum dus misschien even een lange timeout?
ja,inderdaad.
Hoor je nog weleens iets van ans?
Ben zo benieuwd hoe het met haar gaat..Nee voor zover ik weet hebben we niets meer gehoord van Ans. Dacht dat andere prive ook niets meer hebben gehoord. Sorry als ik mij vergis maar dat is mij bijgebleven. Haar nog wel bij de bbq`s uitgenodigd maar niets meer gehoord. Maar ik zie haar ook niet elders op het forum dus misschien even een lange timeout?
dinsdag 16 februari 2016 om 07:06
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 februari 2016 @ 14:41:
[...]
Ook namens mij VAN HARTE GEFELICITEERD WATJE!
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 6e317b.jpg[/img]
erg grappige foto!
haai lieve dames!!
Alles ok met jullie??
[...]
Ook namens mij VAN HARTE GEFELICITEERD WATJE!
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 6e317b.jpg[/img]
erg grappige foto!
haai lieve dames!!
Alles ok met jullie??
dinsdag 16 februari 2016 om 08:47