Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kreeg weer ontelbare keren 'offline, onderhoud sanoma service'

Pizza is ook lekker, tenminste... zelfgemaakte!
quote:lemoos2 schreef op 02 januari 2014 @ 01:07:

Pizza is ook lekker, tenminste... zelfgemaakte!

Ik krijg ze zelf niet zo lekker als bij een pizzaria.

Tijdje geleden kon ik zonder bijbetaling een pizzasteen bestellen bij airmiles, bel ik, is het net de dag ervoor uit de collectie.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ikzelf ook niet, man wel.

Balen dat het dan juist uit de collectie is. Ik begin er ook niet meer aan om punten, zegels of Miles voor iets te verzamelen. Krijg het nooit compleet .
quote:lemoos2 schreef op 02 januari 2014 @ 01:11:

Ikzelf ook niet, man wel.

Balen dat het dan juist uit de collectie is. Ik begin er ook niet meer aan om punten, zegels of Miles voor iets te verzamelen. Krijg het nooit compleet .

Ik heb toevallig veel punten omdat ik al 20 jaar gespaard had en bijna nooit iets van die punten had verbruikt.

Nou dan wil ik wel graag het recept van je man hoor

Calzone vind ik erg lekker maar die is nog moeilijker dan een gewone pizza. Maar ik vind die bodems van de AH erg lekker met tomatensaus erop, dan hoef je het alleen nog maar te beleggen met lekkere kazen of wat je erop wilt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:lemoos2 schreef op 02 januari 2014 @ 01:07:

Pizza is ook lekker, tenminste... zelfgemaakte!Zelfgemaakte ? Dan zit de saus overal en de deeg plakt aan het plafond.
Dat recept zal ik morgen eens zoeken. Ik weet dat hij een online receptenboek heeft, maar waar?

Pasta maakt hij ook altijd zelf, een enorme zooi dan in de keuken maar wel lekker.

Man kookt eigenlijk altijd, op de donderdag na.

Kom jullie een goed 2014 wensen.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:lemoos2 schreef op 02 januari 2014 @ 01:15:

Dat recept zal ik morgen eens zoeken. Ik weet dat hij een online receptenboek heeft, maar waar?

Pasta maakt hij ook altijd zelf, een enorme zooi dan in de keuken maar wel lekker.

Man kookt eigenlijk altijd, op de donderdag na.

Zou je het willen vragen? Lijkt me wel weer eens lekker om in 2014 te maken.

He Kook, jij ook he de beste wensen!!!

Muppet, dan kan je de pizza maar beter bestellen. Of een schoonmaakster aannemen.
Zal het morgen vragen mv

Kookwekkertje, jij ook een gelukkig 2014

Muppet: je moet er ook niet mee gooien...
quote:lemoos2 schreef op 02 januari 2014 @ 01:28:

Zal het morgen vragen mv

Dank je, het heeft geen haast he! Maar als het zo lekker is dan zou ik het zeker willen proberen
Volgens mij is het gewoon even knippen en plakken MV, echt geen moeite.
quote:lemoos2 schreef op 02 januari 2014 @ 01:34:

Volgens mij is het gewoon even knippen en plakken MV, echt geen moeite.

Klinkt als een makkelijke pizza

Lekker dat je man kookt, ja vind ook dat beide het moeten kunnen of proberen te leren. Of de ander moet zoveel andere dingen doen dat je zegt, ik vind het niet zo erg dat jij niet kookt.

Maar jullie hebben ook een kind he zei je Lemoos?
Ja, een zoontje. Iedere donderdag weer "Wat ga jij maken mama? Is dat wel lekker?"

Dat man kookt is ontstaan door onze eerste ruzie als samenwonend stel.
quote:lemoos2 schreef op 02 januari 2014 @ 01:40:

Ja, een zoontje. Iedere donderdag weer "Wat ga jij maken mama? Is dat wel lekker?"

Dat man kookt is ontstaan door onze eerste ruzie als samenwonend stel.

Hahahahah, zoontje denkt `kan pappa niet koken? `

Nou ja, een ruzie op zijn tijd kan dingen ten goede veranderen. Zeker goed communiceren helpt een relatie goed te houden.

En ik wil trouwens ook wel een sterren chef als vriend , lekker gezellig samen in het weekend koken. Bourgondisch maar met mate, genieten van al het lekkers. Gezelliger dan alleen eten.
Ach, na achttien jaar hoeven wij elkaar maar aan te kijken om te weten hoe de vlag erbij hangt .

Qua eten ben ik wel altijd verwend geweest. Moeder kookt vooral gerechten uit de Arabische keuken of Franse keuken. Oma kookte echt Limburgs. Pa was fan van de Indische keuken (en bestelde dan een keer per maand zo'n rijsttafel). En mijn schoonfamilie... Een uur niet lekker gegeten is een uur niet geleefd

Alleen eten is ook niets voor mij. Dan vergeet ik gewoon om te eten. Nu gebeurt dat niet meer vanwege zoon, maar eerder (als man voor werk een weekje weg was) kwam ik om 23.00 s'avonds tot de ontdekking dat ik nog moest eten...
quote:lemoos2 schreef op 02 januari 2014 @ 01:56:

Ach, na achttien jaar hoeven wij elkaar maar aan te kijken om te weten hoe de vlag erbij hangt .

Qua eten ben ik wel altijd verwend geweest. Moeder kookt vooral gerechten uit de Arabische keuken of Franse keuken. Oma kookte echt Limburgs. Pa was fan van de Indische keuken (en bestelde dan een keer per maand zo'n rijsttafel). En mijn schoonfamilie... Een uur niet lekker gegeten is een uur niet geleefd

Alleen eten is ook niets voor mij. Dan vergeet ik gewoon om te eten. Nu gebeurt dat niet meer vanwege zoon, maar eerder (als man voor werk een weekje weg was) kwam ik om 23.00 s'avonds tot de ontdekking dat ik nog moest eten...

Klinkt als een gezellige familie en schoonfamilie! Dat moet je ook maar treffen. Allemaal lekkere landen trouwens waaruit gekookt wordt. Italiaans en Grieks en Mexicaans of Oosters vind ik trouwens zelf ook heel lekker, alleen als ik Italiaanse families zie schreeuwen naar elkaar denk ik, ga mijn deur maar voorbij.

Ach, je hebt het niet voor het uitzoeken.
Het scheelt als je het maar nauwelijks meekrijgt. En gelukkig irl niet zo extreem als in die realityprogramma's.

Qua eten is de Griekse keuken mijn favoriet. Gelukkig liggen hier in de regio wel een aantal goede restaurants waar het ook nog een beetje betaalbaar is (en daar is het publiek doorgaans toleranter tov meegenomen peuters).
quote:lemoos2 schreef op 02 januari 2014 @ 02:06:

Het scheelt als je het maar nauwelijks meekrijgt. En gelukkig irl niet zo extreem als in die realityprogramma's.

Qua eten is de Griekse keuken mijn favoriet. Gelukkig liggen hier in de regio wel een aantal goede restaurants waar het ook nog een beetje betaalbaar is (en daar is het publiek doorgaans toleranter tov meegenomen peuters).

Ja een tijdje geleden sprak ik iemand waar Bo voor werkt en die vertelde ook dat waar zij woonde heel veel betaalde restaurantjes waren waar je nog voor weinig heel lekker kan eten. Ik dacht rond Arnhem als ik mij niet vergis. In mijn regio is het inmiddels echt extreem duur. Jammer hoor, vroeger toen ik samenwoonde gingen we zeker wel een paar keer per maand uit eten. Maar goed, die slechte oude tijd

Grieks vind ik ook heel lekker. Heb je mijn eettopic wel eens gezien; Lekker op zijn Grieks?
Uiteraard!

Man heeft wel eens recepten overgenomen haha. In onze regio (limboland) is het ook makkelijk: als een restaurant te duur is vertrekt het clientèle naar de zuiderburen of oosterburen. Beiden 10 minuten op de fiets bij wijze van spreken. De prijzen zijn hier dus vrij 'vast', al jaren.
Ik ga eens naar bed, over vier uur staat er een klein mannetje op vier pootjes naast mijn bed. Welterusten.
quote:lemoos2 schreef op 02 januari 2014 @ 02:25:

Ik ga eens naar bed, over vier uur staat er een klein mannetje op vier pootjes naast mijn bed. Welterusten.

Op 4 pootjes nog wel

Truste en ik spreek je.
Morning!

MV, volgens mij pak je bij Roos wat meer uren slaap dan thuis of vergis ik mij?

Was 5.30 wakker maar had ook wel erg veel geslapen afgelopen 1,5 week.Hoop zo nog wel 1 of 2 uurtjes slaap te pakken hoor.

Wens je alvast een goede terugreis en dan kun je je poezels weer even lekker knuffelen!
Goededag meisjes,

De zon schijnt hier Dus uit met het gelanterfant en in actie nu (ik heb het tegen mezelf hoor, was zo lui de afgelopen dagen).
Hoi

Een heel mooi, gezond, liefdevol en gezellig 2014!!!
Zwaai zwaai

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven