Wakker
zaterdag 11 januari 2014 om 01:38
lemoos, die nutridrink krijg ik nu echt niet meer, of ik krijg het niet binnen of ik houd het niet binnen. Haha, de huisarts 'accepteert' zelfs mijn dagelijkse blikje powerdrink omdat elke calorie er 1 is!
Ik heb ook veel aan een ander topic waar ik veel schrijf en het ging echt beter maar nu dus even de klad er in maar 'die klad' doe ik de deur wel weer uit
Ik heb ook veel aan een ander topic waar ik veel schrijf en het ging echt beter maar nu dus even de klad er in maar 'die klad' doe ik de deur wel weer uit
zaterdag 11 januari 2014 om 01:49
zaterdag 11 januari 2014 om 01:49
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 januari 2014 @ 01:46:
[...]
Neehee die gebakjes om aan te komen
En ik wil gebakjes om af te vallen.
Dus een lekker krokant korstje met daarin slechts lucht...Gat in de markt. Haha. Want inmiddels heb ik dat hele bakje eiersalade zo wat op en die Berberana drinkt ook zo lekker weg....
[...]
Neehee die gebakjes om aan te komen
Dus een lekker krokant korstje met daarin slechts lucht...Gat in de markt. Haha. Want inmiddels heb ik dat hele bakje eiersalade zo wat op en die Berberana drinkt ook zo lekker weg....
zaterdag 11 januari 2014 om 01:51
forum vliegt er steeds uit.
gebakjes zijn de 'bouwsteentjes', o.a. bij de grotere C1000 en MV je weet dat ze hier toen weggegooid zijn maar zijn best duur. Misschien dat ik 1 doosje probeer als ik er morgen heen kan lopen.
lemoos/funky, ja ik zal wel opknappen/weer aankomen maar duurt even en nee geen oorzaak gevonden.
Maar laten we het maar over leukere dingen hebben
Btw, zijn Ans, Moos en Jo met hun rode wijn stil in een hoekje gaan zitten?
gebakjes zijn de 'bouwsteentjes', o.a. bij de grotere C1000 en MV je weet dat ze hier toen weggegooid zijn maar zijn best duur. Misschien dat ik 1 doosje probeer als ik er morgen heen kan lopen.
lemoos/funky, ja ik zal wel opknappen/weer aankomen maar duurt even en nee geen oorzaak gevonden.
Maar laten we het maar over leukere dingen hebben
Btw, zijn Ans, Moos en Jo met hun rode wijn stil in een hoekje gaan zitten?
zaterdag 11 januari 2014 om 01:53
quote:MocyMoos schreef op 11 januari 2014 @ 01:49:
[...]
Dan heb ik nog wel een tip voor je, volg die gekke kok Caspar van Koffietijd op, dan weet je zeker dat je soesjes mislukken en er alleen maar lucht in past.
Roos en ik zouden soesjes maken, al jaren maakt Roos ze, nooit mislukt en we volgen een tip op van Caspar en alle soezen mislukt. Konden zo de vuilnisbak in.
[...]
Dan heb ik nog wel een tip voor je, volg die gekke kok Caspar van Koffietijd op, dan weet je zeker dat je soesjes mislukken en er alleen maar lucht in past.
Roos en ik zouden soesjes maken, al jaren maakt Roos ze, nooit mislukt en we volgen een tip op van Caspar en alle soezen mislukt. Konden zo de vuilnisbak in.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven