Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lekker thee. Ik ben gek op ui, eet het veel. Rauw, gebakken, gesmoord, gedroogd.
MV, ben dol op puree, vooral omdat ik er zoveel mee varieer en combineer.Paprikapoeder zal ik eens proberen,niet eerder gedaan.

Moos, doe mij die 3 kg, geef je er 2,50 per kilo voor
Rauwe ui eet ik eigenlijk alleen soms op plakje zalm (bij gebrek aan bosui of bieslook) en in bijv. mijn tonijnsalade.
quote:thee schreef op 16 januari 2014 @ 00:53:

MV, ben dol op puree, vooral omdat ik er zoveel mee varieer en combineer.Paprikapoeder zal ik eens proberen,niet eerder gedaan.

Moos, doe mij die 3 kg, geef je er 2,50 per kilo voor Ik zou ze met liefde en geld toe geven
thee zouden die sporters-shakes niks voor jou zijn?
quote:thee schreef op 16 januari 2014 @ 00:54:

Rauwe ui eet ik eigenlijk alleen soms op plakje zalm (bij gebrek aan bosui of bieslook) en in bijv. mijn tonijnsalade.

Rauw vind ik sjalot of bosui lekkerder. Maar goed, rauwe gewone ui bij een patatje oorlog lust ik ook wel hoor

Moos, ik heb een lekker recept met ui uit de oven als hapje. Die had ik willen maken toen jullie hier waren maar ik voelde mij te beroerd die ochtend om te `koken`.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 januari 2014 @ 01:00:

[...]

Rauw vind ik sjalot of bosui lekkerder. Maar goed, rauwe gewone ui bij een patatje oorlog lust ik ook wel hoor

Moos, ik heb een lekker recept met ui uit de oven als hapje. Die had ik willen maken toen jullie hier waren maar ik voelde mij te beroerd die ochtend om te `koken`.\\

Ooh, als het niet te moeilijk is, graag!

En desondanks zijn we niets tekort gekomen en hebben heerlijk gegeten.
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2014 @ 01:06:

[...]

\\

Ooh, als het niet te moeilijk is, graag!

En desondanks zijn we niets tekort gekomen en hebben heerlijk gegeten.Ja heel makkelijk, gewoon in de oven. Ik pak het er zo bij.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV,die vriendin die komt, is dat de verzette afspraak van de kaasfondue toen je met je tand zat?

Jaaa, bij patatje oorlog is ui ook zeker lekker!

Nou Moos, kom maar langs met die kg's

Sporters-shakes ken ik niet maar alle varianten van de Nuridrink krijg ik echt niet meer weg; komt niet alleen figuurlijk maar ook letterlijk mijn neus uit.

Tip van een ander topic de griekse yoghurt (met aardbei had ik) van Lidl, vanmiddag op en was erg lekker en betaalbaar.

Eerst maar weer opbouwen dat ik ergens ochtend/lunch weer wat meer kan eten, bij voorkeur met gebakken spek en gekookt of gebakken ei, toen was ik op de goede weg.

En weer wat snaaibehoefte krijgen, zoet of hartig maakt me niet uit.
Thee is er niet iemand van de hulpverlenng die je bij het aankomen kan adviseren en coachen?

Sportersdrankje bedoel ik dat proteinepoeder (mengen met melk of yoghurt, denk ik) wat ze ter aanvulling van de krachttraining gebruiken.
Iedere keer als ik trek krijg lees ik een stukje in het topic ''de meest ranzige dingen etc.''

Strikt verboden voor jou thee.
Ben even aan het zoeken.

Maar iig is dit een leuk topic; Héél veel uien, hoe hou je die goed?

En mijn uien topic;

Wie helpt mij van de uien af?

Hierin is dat recept gepost die ik had willen maken;

hier het recept
Moos, geen idee of ik dat weg zou krijgen, krijg wel volledige ondersteuning van HA praktijk en doe het theoretsch goed, helaas alleen in, voor mij, te kleine stapjes. Wel wordt ook steeds aangegeven maag/darmen en eigenlijk hele lijf paar flinke opdonders hebben gehad afgelopen jaar en dat spijsvertering zich steeds weer een beetje aan mij moet aanpassen.

Bijv.Mac blijf ik heerlijk vinden, voorheen een Big Mac menu en nu een 1 euro burger (met moeite) en een paar frietjes. Haha, kijk al uit naar de dag dat ik weer een BM op kan.

Heb topic dat je noemt nog niet gelezen en zo aan jouw reactie te zien is het ook maar beter van niet!
quote:thee schreef op 16 januari 2014 @ 01:11:

MV,die vriendin die komt, is dat de verzette afspraak van de kaasfondue toen je met je tand zat?

Ja klopt, die afspraak moest ik toen afzeggen ivm die wortelkanaalbehandeling. Dus nu komt ze zaterdag.
Wow, dat ga ik echt niet maken. Veel te ingewikkeld. Wel prachtig en vast erg lekker.
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2014 @ 01:14:

Thee is er niet iemand van de hulpverlenng die je bij het aankomen kan adviseren en coachen?

Sportersdrankje bedoel ik dat proteinepoeder (mengen met melk of yoghurt, denk ik) wat ze ter aanvulling van de krachttraining gebruiken.

Of bij Lijf & Lijn een topic openen. Meds zou je bijv heel goed kunnen adviseren. Misschien dat zij of andere met jou een schema kunnen opstellen.

En dit jaar is de diëtiste weer vergoed voor een aantal sessies. Daar kan je ook een plan mee maken hoe weer aan te komen.
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2014 @ 01:26:

Wow, dat ga ik echt niet maken. Veel te ingewikkeld. Wel prachtig en vast erg lekker.Nee meis, echt niet, het is heel rustig de ui snijden, desnoods kan je ook grotere `bloemblaadjes` snijden. De oven doet de rest
Pfff, heb totaal geen slaap. Ik heb vanmiddag laat ruim 2 uur gedut op de bank. Werd wakker en dacht dat het ochtend was en zo voelde ik me ook. Bizar, moest echt even tot besef komen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 januari 2014 @ 01:22:

Ben even aan het zoeken.

Maar iig is dit een leuk topic; Héél veel uien, hoe hou je die goed?

En mijn uien topic;

Wie helpt mij van de uien af?

Hierin is dat recept gepost die ik had willen maken;

[img]http://www.tasteloveandnourish.com/wp-c ... 0x1200.jpg[/img]

hier het recept

Ga ik morgen proberen, uien zijn zwaar onderschat.

Verdienen veel meer credit!
quote:sehnsucht schreef op 16 januari 2014 @ 01:31:

Ga ik morgen proberen, uien zijn zwaar onderschat.

Verdienen veel meer credit!Valt wel mee hoor, is qua groenten ons grootste exportproduct.
hi sehnsucht!
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2014 @ 01:29:

Pfff, heb totaal geen slaap. Ik heb vanmiddag laat ruim 2 uur gedut op de bank. Werd wakker en dacht dat het ochtend was en zo voelde ik me ook. Bizar, moest echt even tot besef komen.

Slapeloosheid sucks, ben moe maar weet nu al dat ik voor een uur of 6/7 geen oog dicht doe..

en om een uur of 9/10 weer wakker word
Hallo (kopje) Thee!
MV, van huidige ondersteuning en voorjaar dieetdeskundige in zh echt alle tips gekregen die goed zijn en die hier ook gegeven zouden worden, het is alleen veuls te veul voor 1 dag.

Drinken gaat iets beter, lekkere Cranberry Mix sap in flessen bij Lidl gevonden; gewoon water blijft moeilijk.
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2014 @ 01:29:

Pfff, heb totaal geen slaap. Ik heb vanmiddag laat ruim 2 uur gedut op de bank. Werd wakker en dacht dat het ochtend was en zo voelde ik me ook. Bizar, moest echt even tot besef komen.Hier idem, was met Roos samen kookprogrammas aan het kijken en opeens hoor ik haar roepen MMMMMMVVVVVV oeps, was ik in slaap gevallen. Even blijven slapen maar djees wat voel ik mij nu goed. En morgenochtend brak hahahahah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven