Wakker
donderdag 16 januari 2014 om 01:39
quote:sehnsucht schreef op 16 januari 2014 @ 01:31:
[...]
Ga ik morgen proberen, uien zijn zwaar onderschat.
Verdienen veel meer credit!
Onderschat? Denk het niet.
Staan lekkere recepten met ui in mijn topic als je nog wat uien over hebt.
Ben zelf ook gek op ui.
[...]
Ga ik morgen proberen, uien zijn zwaar onderschat.
Verdienen veel meer credit!
Onderschat? Denk het niet.
Staan lekkere recepten met ui in mijn topic als je nog wat uien over hebt.
Ben zelf ook gek op ui.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 16 januari 2014 om 01:39
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2014 @ 01:33:
[...]
Valt wel mee hoor, is qua groenten ons grootste exportproduct.
Is voor velen toch een goedkope boeren knol, terwijl het zoveel smaak heeft en supergezond is.
Mooie van uien (en tomaten) is dat ze pas echt lekker worden als je ze de tijd geeft.
Zo zoet en aromatisch
[...]
Valt wel mee hoor, is qua groenten ons grootste exportproduct.
Is voor velen toch een goedkope boeren knol, terwijl het zoveel smaak heeft en supergezond is.
Mooie van uien (en tomaten) is dat ze pas echt lekker worden als je ze de tijd geeft.
Zo zoet en aromatisch
donderdag 16 januari 2014 om 01:41
quote:sehnsucht schreef op 16 januari 2014 @ 01:34:
[...]
Slapeloosheid sucks, ben moe maar weet nu al dat ik voor een uur of 6/7 geen oog dicht doe..
en om een uur of 9/10 weer wakker wordGelukkig dat je dan morgen vrij bent. Toch?
[...]
Slapeloosheid sucks, ben moe maar weet nu al dat ik voor een uur of 6/7 geen oog dicht doe..
en om een uur of 9/10 weer wakker wordGelukkig dat je dan morgen vrij bent. Toch?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 16 januari 2014 om 01:43
quote:sehnsucht schreef op 16 januari 2014 @ 01:39:
[...]
Zo zoet en aromatischIk heb wel eens uiencompote gemaakt. Ook zoooo lekker.
[...]
Zo zoet en aromatischIk heb wel eens uiencompote gemaakt. Ook zoooo lekker.
donderdag 16 januari 2014 om 01:50
donderdag 16 januari 2014 om 01:54
quote:sehnsucht schreef op 16 januari 2014 @ 01:51:
[...]
Als je het hier bij houd kan het niet misgaan Een ui-tomaat-peen-dieet, dat ga ik helaas niet lang volhouden. Ben al blij met vandaag. Niets extra's gesnackt. Moet ik natuurlijk niet al te lang meer blijven zitten anders ga ik alsnog overstag.
[...]
Als je het hier bij houd kan het niet misgaan Een ui-tomaat-peen-dieet, dat ga ik helaas niet lang volhouden. Ben al blij met vandaag. Niets extra's gesnackt. Moet ik natuurlijk niet al te lang meer blijven zitten anders ga ik alsnog overstag.
donderdag 16 januari 2014 om 01:57
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2014 @ 01:54:
[...]
Een ui-tomaat-peen-dieet, dat ga ik helaas niet lang volhouden. Ben al blij met vandaag. Niets extra's gesnackt. Moet ik natuurlijk niet al te lang meer blijven zitten anders ga ik alsnog overstag.Als basis (saus) niks mis mee, maar dat is toch geen vullende hap?
[...]
Een ui-tomaat-peen-dieet, dat ga ik helaas niet lang volhouden. Ben al blij met vandaag. Niets extra's gesnackt. Moet ik natuurlijk niet al te lang meer blijven zitten anders ga ik alsnog overstag.Als basis (saus) niks mis mee, maar dat is toch geen vullende hap?
donderdag 16 januari 2014 om 01:59
donderdag 16 januari 2014 om 02:01
quote:sehnsucht schreef op 16 januari 2014 @ 01:55:
Wat is een kaki?
http://www.groentenenfrui ... /product/sharonfruit.html
Wat is een kaki?
http://www.groentenenfrui ... /product/sharonfruit.html
donderdag 16 januari 2014 om 02:06
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2014 @ 01:58:
Alles over groenten en fruit
Ik mag dan wel posten op een vrouwen forum en ik kan ook plantvaardigvoedsel waarderen maar ik ben geen konijn
Zelfs een zweverige vegavriendin zei ooit eens tegen mij: Sommige mensen (mannen) hebben gewoon af en toe vlees nodig.
En zij was baghwan certified
Alles over groenten en fruit
Ik mag dan wel posten op een vrouwen forum en ik kan ook plantvaardigvoedsel waarderen maar ik ben geen konijn
Zelfs een zweverige vegavriendin zei ooit eens tegen mij: Sommige mensen (mannen) hebben gewoon af en toe vlees nodig.
En zij was baghwan certified