Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezellige drukte in eens.

Myv, klint als een heerlijk weekend.

Ove Ramses, ik zag er gister een stukje van en vond het wel oké, dus heb het ogenomen om later te bekijken. Zat een heel mooi lied in wat ik niet kende.
Trustuh Prada.
Mag het eigenlijk niet zeggen. maar ik heb helemaal niks met Ramses Shaffy. Nooit gehad ook.
quote:MocyMoos schreef op 27 januari 2014 @ 01:13:

Wat een gezellige drukte in eens.

Myv, klint als een heerlijk weekend.

Ove Ramses, ik zag er gister een stukje van en vond het wel oké, dus heb het ogenomen om later te bekijken. Zat een heel mooi lied in wat ik niet kende.

Oh welk nummer?

Truste Praadje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Trusten Pra
quote:Jonari schreef op 27 januari 2014 @ 01:14:

Mag het eigenlijk niet zeggen. maar ik heb helemaal niks met Ramses Shaffy. Nooit gehad ook.Ik heb hem nooit `meegemaakt`, pas na zijn dood een paar nummers gehoord, wel mooi hoor maar heb dus ook niet zoveel met hem.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 januari 2014 @ 01:14:

[...]

Oh welk nummer?

Truste Praadje.Ja dat weet ik niet hoe het heet. Als ik van de week terug kijk zal ik de zinnen wel opschrjiven hier.
Was eigenlijk de eerste keer dat een tekst van hem me echt aansprak.
quote:MocyMoos schreef op 27 januari 2014 @ 01:22:

Was eigenlijk de eerste keer dat een tekst van hem me echt aansprak.

Oh ik ben benieuwd, dan gaan we wel even googlen of kijken op youtube.

Ga je binnenkort nog naar een concert?
Ja soort van, flamenco Paco Pena. Heerlijk, verheug me er enorm op.
quote:MocyMoos schreef op 27 januari 2014 @ 01:31:

Ja soort van, flamenco Paco Pena. Heerlijk, verheug me er enorm op.Oh wat gezellig. Ik verheug mij ook op een concert waar ik eind februari met mijn moeder heen ga. Ik ga nooit naar concerten dus ik ben benieuwd.
Waar gaan jullie heen?
He mv, wat fijn dat het leuk was bin passie.

En wat sneu voor thee! Hoop voor haar dat het eerder dan woensdag wordt!

Serie van Ramses is mooi, bijzonder.

Twee jaar geleden bij het laatste concert van Liesbeth geweest. Wat geweldig, wat een vrouw op haar leeftijd. Echt top, snap dat ze zijn muze was
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 januari 2014 @ 01:34:

[...]

Oh wat gezellig. Ik verheug mij ook op een concert waar ik eind februari met mijn moeder heen ga. Ik ga nooit naar concerten dus ik ben benieuwd.Waar ga je heen?
Hoi jippie. Treedt La List helemaal niet meer op dan?
quote:jippie55 schreef op 27 januari 2014 @ 01:39:

He mv, wat fijn dat het leuk was bin passie.

En wat sneu voor thee! Hoop voor haar dat het eerder dan woensdag wordt!

Serie van Ramses is mooi, bijzonder.

Twee jaar geleden bij het laatste concert van Liesbeth geweest. Wat geweldig, wat een vrouw op haar leeftijd. Echt top, snap dat ze zijn muze was

He Jippy,

Ja ik duim ook voor Thee, ze heeft echt niets meer nu. En ik maak me ook zorgen als er iets gebeurd of ze dan wel alarm kan slaan/bellen/of wat dan ook. Geen fijn gevoel met haar gezondheid en beperkingen. Gelukkig heb ik ook een noodnummer dus als ik haar niet snel spreek bel ik dat nummer gewoon.

Ja Liesbeth List is ook een zeer goede zangeres. Ook daar ken ik maar een paar liedjes van.
quote:MocyMoos schreef op 27 januari 2014 @ 01:41:

Hoi jippie. Treedt La List helemaal niet meer op dan?Zoals een echte diva betaamt geloof ik bij gelegenheid nog wel maar heel weinig. Ze is ook al 73 denk ik? Maar de naam diva mag ze echt dragen hoor, poeh!
Dat vind ik echt naar omte horen mv! Misschien nog een keer een oproep doen zoals laatst? Heeft ze ook geen mobiel?
quote:Jonari schreef op 27 januari 2014 @ 01:41:

[...]

Waar ga je heen?

Niet lachen hoor. Ik had nog nooit van haar gehoord, heb moeten googlen en op youtube dingen beluisterd en vond het eigenlijk wel heel mooi .

Ja ik hou van vele soorten muziek maar dit is waarschijnlijk wel oudbollig?

Maar goed, we gaan naar Petra Berger en ervoor lekker samen uiteten.

Had er zo`n zin in, laatst zei ik tegen mijn moeder dat ik bij de kleding die ik had gehad wel een rokje wilde om dan aan te trekken. Nou dat verhaal had ik laatst hier opgeschreven. Dus heb iig iets leuks om aan te trekken.
quote:jippie55 schreef op 27 januari 2014 @ 01:47:

Dat vind ik echt naar omte horen mv! Misschien nog een keer een oproep doen zoals laatst? Heeft ze ook geen mobiel?

Ik kreeg een smsje van een onbekend mobielnr dat ze geen telefoon, mobiel, tv en internet had. Dus morgen bel ik even naar dat mobielnr.

Ook heb ik voor in nood het nr. van haar ouders en kan ik iemand bellen van hulpverlening. Maar dat vind ik erg ver gaan. Eerst morgen eens bellen of ik haar kan benaderen op dat onbekende nummer.

Verder heb ik wel vaker voor haar iets geregeld met haar profider dus heb alle gegevens om te bellen en na te vragen.

Maar nogmaals, dat heb ik wel eens gedaan in een noodgeval, als er niets meer anders kan. Dat doe ik niet zomaar.

Wat ben je nog laat op Jippy, kan je niet slapen?
Hey!!
Petra berger is mooi! Veelplezier. Leuk hoor. En iets leuks om aan te trekken is heul belangrijk
Ik ken het niet Myv, ga het later opzoeken. Zit nu in zulke lekkere muziek en wil er niet uit.

En als jij het mooi vindt, is het mooi. Smaken verschillen.

Ja, voor thee echt heel vervelend en hoop ook van ganser harte dat het snel opgelost wordt.
Snap ik dat je dat niet zomaar doet. Wel fijn dat je al die nummers hebt. Oproep bedoel ik meer of mensen haar mss telefonisch met het kastje kunnen helpen.

Nee,kan niet slapen. Helaas...
Heel lief van je Myv!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven