Wakker
maandag 27 januari 2014 om 04:23
quote:prada schreef op 27 januari 2014 @ 03:56:
En ik ben weer lekkere recepten aan het opzoeken voor onze Eetclub.
Deze maak ik http://www.kraotach.nl/recepten/indonesie/kuloyuk.html
En deze http://www.kraotach.nl/recepten/indones ... djawa.html
Wat leuk een eetclubje. Bij jou in de buurt of met vriendinnen? Eens in de zoveel tijd dat jullie voor elkaar koken?
Lekker die gerechten, of lijkt mij tenminste. Al eens eerder gemaakt?
Edit, lekkere gerechten op die site! Vooraf pangsit is ook lekker. En na of bij het hoofdgerecht pisang goreng.
En ik ben weer lekkere recepten aan het opzoeken voor onze Eetclub.
Deze maak ik http://www.kraotach.nl/recepten/indonesie/kuloyuk.html
En deze http://www.kraotach.nl/recepten/indones ... djawa.html
Wat leuk een eetclubje. Bij jou in de buurt of met vriendinnen? Eens in de zoveel tijd dat jullie voor elkaar koken?
Lekker die gerechten, of lijkt mij tenminste. Al eens eerder gemaakt?
Edit, lekkere gerechten op die site! Vooraf pangsit is ook lekker. En na of bij het hoofdgerecht pisang goreng.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 27 januari 2014 om 06:22
quote:prada schreef op 27 januari 2014 @ 05:43:
Wij zitten op een forum en wij hebben dit clubje in onze regio bedacht.
Leuk idee. Ik heb ooit wel eens een oproep hier bij het prikbord gezien in mijn regio maar is nooit van de grond gekomen. Jammer want het idee is wel leuk. IBI zit volgens mij ook bij een eetclubje, of misschien is dat nu ook over, dat weet ik eigenlijk niet.
Wanneer heb je het etentje?
Voor een andere keer heb ik een lekker recept van Roos van Rendang, ik heb er een foto van maar ik zit tot eind van de maand over mijn limiet heen bij Photobucket. Helaas bijna altijd al de halve maand maar ja, er is even geen geld om onbeperkt limiet aan te schaffen. Dus als je het recept en foto wil, dan kan dat later of per email als je wilt.
Wij zitten op een forum en wij hebben dit clubje in onze regio bedacht.
Leuk idee. Ik heb ooit wel eens een oproep hier bij het prikbord gezien in mijn regio maar is nooit van de grond gekomen. Jammer want het idee is wel leuk. IBI zit volgens mij ook bij een eetclubje, of misschien is dat nu ook over, dat weet ik eigenlijk niet.
Wanneer heb je het etentje?
Voor een andere keer heb ik een lekker recept van Roos van Rendang, ik heb er een foto van maar ik zit tot eind van de maand over mijn limiet heen bij Photobucket. Helaas bijna altijd al de halve maand maar ja, er is even geen geld om onbeperkt limiet aan te schaffen. Dus als je het recept en foto wil, dan kan dat later of per email als je wilt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 28 januari 2014 om 00:41
meisjes,
Was ineens weg vannacht en ben helemaal vergeten jullie gedag te zeggen.
Ik had al weer trek, maar nu helemaal door die foto's.
Vanavond lof-kaas-hamschotel gemaakt met voor het eerst stukjes paprika erdoor. Dat was erg lekker. Volgende keer ga ik er ook ui doorheen doen, kijken of dat een succes is.
Was ineens weg vannacht en ben helemaal vergeten jullie gedag te zeggen.
Ik had al weer trek, maar nu helemaal door die foto's.
Vanavond lof-kaas-hamschotel gemaakt met voor het eerst stukjes paprika erdoor. Dat was erg lekker. Volgende keer ga ik er ook ui doorheen doen, kijken of dat een succes is.
dinsdag 28 januari 2014 om 23:33
Morgenochtend mag ik weer gezellig naar de tandarts. Vorige week heeft hij iets in mijn tand gespoten en dat moet er nu weer uitgehaald worden. Ik ben zo blij
Ook zo fijn dat ik geen angst heb voor de tandarts. -zucht-
Mooiste film ooit is er nu; Schindlers List. Bijna afgelopen.
Ook zo fijn dat ik geen angst heb voor de tandarts. -zucht-
Mooiste film ooit is er nu; Schindlers List. Bijna afgelopen.
dinsdag 28 januari 2014 om 23:56
quote:lichtbron schreef op 28 januari 2014 @ 23:47:
O,MV.. dat is erg als je schrik hebt voor de tandarts. Ik heb dat ook.
Hou op , je wilt niet weten wat een angst ik heb ervoor.
De afloop van de film lijkt wel gewijzigd van Schindlers List. Voorheen zag je toch ook wanneer hij overleden is, ben dat vergeten. En zag je onderin wie wie was, dat mis ik ook. Je zag bijv. bij die ene dame dat ze het Joodse meisje was die Oscar had gezoend, enz. Nu zag ik niets onderin.
Hoe is het Bron?
O,MV.. dat is erg als je schrik hebt voor de tandarts. Ik heb dat ook.
Hou op , je wilt niet weten wat een angst ik heb ervoor.
De afloop van de film lijkt wel gewijzigd van Schindlers List. Voorheen zag je toch ook wanneer hij overleden is, ben dat vergeten. En zag je onderin wie wie was, dat mis ik ook. Je zag bijv. bij die ene dame dat ze het Joodse meisje was die Oscar had gezoend, enz. Nu zag ik niets onderin.
Hoe is het Bron?
woensdag 29 januari 2014 om 00:09
Het gaat heel rustig.. ben vandaag bij de dokter geweest en het blijkt dat ik in mijn heup een slijmbeursontsteking heb. Pijnstillers mee gekregen 3 x 15 dagen. daarna gaan huisarts en ik kijken of ik een eventuele injectie in mijn heup overweeg. want het is niet zeker of dat gaat helpen.. ondertussen op internet wel gezien dat dit niet zomaar weg is.. als het al weg gaat..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
woensdag 29 januari 2014 om 06:37
quote:lichtbron schreef op 29 januari 2014 @ 00:09:
Het gaat heel rustig.. ben vandaag bij de dokter geweest en het blijkt dat ik in mijn heup een slijmbeursontsteking heb. Pijnstillers mee gekregen 3 x 15 dagen. daarna gaan huisarts en ik kijken of ik een eventuele injectie in mijn heup overweeg. want het is niet zeker of dat gaat helpen.. ondertussen op internet wel gezien dat dit niet zomaar weg is.. als het al weg gaat.. Wilde voor ik je laatste zin las zeggen dat het fijn is dat de oorzaak gevonden is. Nu dan nog hopen dat de medicijnen en een evt. injectie gaat helpen. Moet je ook veel rust nemen?
Het gaat heel rustig.. ben vandaag bij de dokter geweest en het blijkt dat ik in mijn heup een slijmbeursontsteking heb. Pijnstillers mee gekregen 3 x 15 dagen. daarna gaan huisarts en ik kijken of ik een eventuele injectie in mijn heup overweeg. want het is niet zeker of dat gaat helpen.. ondertussen op internet wel gezien dat dit niet zomaar weg is.. als het al weg gaat.. Wilde voor ik je laatste zin las zeggen dat het fijn is dat de oorzaak gevonden is. Nu dan nog hopen dat de medicijnen en een evt. injectie gaat helpen. Moet je ook veel rust nemen?
woensdag 29 januari 2014 om 06:47
Vanaf 1 febr. is er een budgetrestaurant. Voor en nagerecht zijn 2 euro en hoofdgerecht 5 euro;
http://www.hartvannederla ... nt-opent-bijna-de-deuren/
Jammer dat het zo ver weg is
http://www.hartvannederla ... nt-opent-bijna-de-deuren/
Jammer dat het zo ver weg is
woensdag 29 januari 2014 om 07:49
quote:lichtbron schreef op 29 januari 2014 @ 07:43:
MV,ik wilde nog reageren gisterenavond maar de viva was weer eens werkzaamheden aan het uitvoeren.
Over rust heeft HA niets gezegd dus ik ga vandaag weer werken.
Hopelijk gaat het werken, anders zou ik toch je ha bellen of het geen kwaad kan voor herstel.
Ps, ik heb ergens gelezen op het forum dat het geen werkzaamheden zijn maar een storing. Ik zie het rond 1 uur snachts altijd heel even, als ik dan weer www.viva.nl intype dan kom je er weer gewoon in, zonder weer in te loggen.
Werk ze alvast, hoop dat de pijn mee gaat vallen.
MV,ik wilde nog reageren gisterenavond maar de viva was weer eens werkzaamheden aan het uitvoeren.
Over rust heeft HA niets gezegd dus ik ga vandaag weer werken.
Hopelijk gaat het werken, anders zou ik toch je ha bellen of het geen kwaad kan voor herstel.
Ps, ik heb ergens gelezen op het forum dat het geen werkzaamheden zijn maar een storing. Ik zie het rond 1 uur snachts altijd heel even, als ik dan weer www.viva.nl intype dan kom je er weer gewoon in, zonder weer in te loggen.
Werk ze alvast, hoop dat de pijn mee gaat vallen.
woensdag 29 januari 2014 om 20:33