Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee, we bellen misschien halverwege de week maar dat staat niet vast. De laatste keer dat we een vaste tijd en dag hadden afgesproken was hij net een dag te laat, toen was papa al overleden. Helaas. Dus nu doen we het gewoon zoals het uitkomt en ook niemand zich schuldig hoeft te voelen van "had ik toch maar gisteren gebeld, zoals afgesproken" .
Grrr, niet fijn om nu wakker te worden met hoofdpijn.

Praadje, heb jij dat etentje al gehad?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nope MV. Is pas half februari.

We hebben al een tapas avond en een Italiaans avond gehad. We maken pp 2 gerechten dus in totaal 16 hapjes en gerechten.

Kijk er wel naar uit.
Wat een rust weer in dit topic.

Prada, hoe oud is je jongste? Wel lief dat je voor allemaal die etensdingen hebt geregeld.

Moet eigenlijk nog naar beneden voor de post en wat dringende dingen doen, maar die moeten dan maar morgenochtend. Nu gewoon even topichoppen.
Thee, mijn jongste is 22 en de oudste 25.
Ah, ik dacht (weet niet waarom) dat ze jonger waren.
Moge allemaal.

Hoorde net dat er een griepepidemie komt. Dan weten jullie het alvast .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Ooh vandaar dat ik zo hoest en mijn stem kwijt ben
Laat de griep mijn deur maar voorbij gaan. Heb al genoeg aan mijn hoofd zonder dat.

Mocy, da's rustig voor je omgeving
Niemand wakker blijkbaar...
Helaas wel...
Adem in, adem uit
Sorry, zat even 24Kitchen te kijken en even niet op dit topic gelet, maar wel dus nog steeds wakker.
Ik ga m'n bed nu maar uit... Mijn vriend wordt niet veel rustiger van mijn gedraai verhuizen is echt stom
Adem in, adem uit
Ben je net verhuisd en moet je nog wennen?
Ben zwanger! Net getest. 2 streepjes! Kon niet langer wachten. Ben zo blij na zo n lange tijd! Mijn dag kan niet meer stuk!
quote:cilly2 schreef op 04 februari 2014 @ 05:26:

Ben zwanger! Net getest. 2 streepjes! Kon niet langer wachten. Ben zo blij na zo n lange tijd! Mijn dag kan niet meer stuk!

GEFELICITEERD!!

Zo te lezen heeeel erg welkom dus logisch dat je en watkker bent en dat je dag niet meer stuk kan!!
Laat ik dan toch maar proberen een beetje in slaap te vallen.
Dank je wel ja zeer welkom! Je bent de eerste die me feliciteerd : ) wil het als eerste persoonlijk aan mijn vriend vertellen maar die zit momenteel in vliegtuig op weg naar azie voor werk. Hij landt over paar uur, heb foto van test gestuurd, die zal zich rot schrikken als hij zijn telefoon aan zet haha. Weltruste!
Cilly, gefeliciteerd!

Flexheks, wat vervelend wakker te liggen door de verhuizing. Spanningen? Gaat het niet hoe het moet?

Succes.
Oh en meteen maar een zwangerschapsontbijtje;

tips tegen ochtendmisselijkheid ;-)
Haha dank je!
quote:cilly2 schreef op 04 februari 2014 @ 12:13:

Haha dank je!Wat zei je man toen hij het hoorde?
Gefeliciteerd Cilly, wat leuk voor jullie.

Hier heeft de hoest ook zijn intrede gedaan.

Verder weinig gedaan vandaag, ga mijn breiwerk maar weer eens tevoorschijn halen.

Fijne avond allemaal.
Hoi MV, man was helemaal door het dolle heen toen hij zn telefoon aanzetten en de foto zag. Reed pardoes met zn bagagewagen iemand aan haha. Volgende week is hij terug en gaan we het vieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven