Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:borodini_ schreef op 07 augustus 2012 @ 00:41:

[...]

Ik kom morgen even babbelen, Vrind is zojuist thuis gekomen, dus ik zal zijn bedje eens opschudden ;)

Fijn om weer gewoon mezelf te zijn Gezellig, tot morgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
welkom terug

Sweet dreams & kletsze voor de rest
Trusten WV

Ik begin high te worden van zwarte markerstift icm tinto
Krijgen we je tattoos nog te zien hier ans, ik ben wel benieuwd.
Trustuh wat.
quote:andersnogiets schreef op 07 augustus 2012 @ 00:45:

Ik begin high te worden van zwarte markerstift icm tinto

Kijk uit, straks breng je meelezende pubers nog op ideeën. Die zitten morgen allemaal met zo'n stift onder hun neus.

Ik dacht dat ik wist wie Boro was... een andere nick... maar misschien zit ik er helemaal naast dan
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik ga zakken. Trustuh (nog) wakkeren.
Trusten Mocy!
Truste Moos en WV.
Ik ga ook slapen. Truste voor straks. Tot morgen!
Ik ga ook. Trusten iedereen!
quote:mocy schreef op 07 augustus 2012 @ 00:00:

Herinner ik me ineens mijn ''wreck'' weer. Waar is dat ding?

Ieb, doe jij er nog wel eens wat in/mee?nee maar hij ligt wel in mijn knutselkamer met als doel er weer eens wat mee te doen. Was wel erg leuk!
had wekker te lang weggedrukt maar gelukkig belde mijn zus. Nu dus aangekleed, ontbeten en spullen ingepakt. Nog een goed kwartier lekker zitten en dan ga ik er weer voor.
Ieb, een heel goede dag gewenst. Therapie weer vandaag?

Ik MOET zo even naar de apotheek en dan meteen naar de supermarkt.

Vind het zo vervelend bij de apotheek, moet vaak zooooo lang wachten. En ben altijd bang dat ze het niet blijken te hebben, wat een paar keer gebeurd is.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Kun je niet bellen of ze de spullen hebben?
Nouja moet toch naar de supermarkt. De procedure is dat je het gewoon ophaalt... denk eerlijk gezegd dat het niet de bedoeling is dat iedereen er eerst over gaat bellen.

Dan duurt het nog langer
Als ik twijfel bel ik eerst ,scheelt mij weer tijd
Moge. Hoe was je vakantie Bankje?
Het viel mee... er was maar één ander persoon bij de apotheek en ik was meteen aan de beurt. En het lag netjes klaar

Thuis meteen even de boontjes afgehaald. Had ik van mijn ouders gekregen, uit eigen tuin.
Middag,

Ik wilde vroeg opstaan om even naar een zaak te gaan vanochtend maar dat lukte niet. Ik heb zeer goed geslapen, wel laat in slaap dus 8 uur eruit ging niet.

Dus nu op mijn gemak het afneemschoonmaakwerk in de huiskamer afgemaakt. Lekker gegeten. Gestofzogen en gedweild overal. Nu even uitzweten en lekker uitgebreid douchen. Vanmiddag komt er voor 1 keer een vervanger voor mijn zorgmentor.
*zwaait*

grmbl, waarom ga ik nou het vakantiedilemmatopic lezen van iemand met een terminale moeder..........

Ga even een leuker onderwerp zoeken.
Heb je het topic over die gierige acties al gelezen? Ik heb het met verbazing zitten lezen. Ja helemaal terwijl ik eigenlijk nog een hele boel moet doen.
Sorry van gisteren, het was inderdaad een vluggertje MV maar ik ben een dame van vluggertjes de afgelopen tijd . Nee, geen details hierover.

Hoe gaat het hier met jullie? Ik ben nietmeer zo actief, heb een andere hobby opgenomen (gamen) en ben druk bezig met al mijn achievements te halen voor een bepaald spel, maar dat is ongeveer het enige wat ik momenteel mee maak .
Het is ook geen balkoniaweer, dus hier ook weinig te beleven. Ken mezelf: farm frenzy en v-forum zijn verslavend genoeg, hoeft geen gegame bij Heb in werkstad forummer een stapel tijdschriften gehaald en krijg morgen een pakket boeken. Kan ik nog erg lang mee vooruit. Heb ook tijdschriften te geef, zie weggeeftopic.

Bankje: pakje is onderweg. Met een beetje duwen/knijpen/wringen gooit de postbode het bij je door de bus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven