Wakkere Vivadames.
dinsdag 17 juli 2012 om 20:16
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 22 juli 2012 om 03:37
quote:migudu schreef op 22 juli 2012 @ 03:17:
Hello! Nog iemand wakker om mee te kletsen?
Ik ben vandaag de taxi voor vriend en zijn vrienden.
Zijn avondje stappen, ik ga ze ophalen als hij belt.
Waarom ben jij nog wakker?Ben een nachtmens. Kan alleen nu mijn zoontje aan het logeren is overigens, normaal moet ik er vroeg uit. En jij?
Hello! Nog iemand wakker om mee te kletsen?
Ik ben vandaag de taxi voor vriend en zijn vrienden.
Zijn avondje stappen, ik ga ze ophalen als hij belt.
Waarom ben jij nog wakker?Ben een nachtmens. Kan alleen nu mijn zoontje aan het logeren is overigens, normaal moet ik er vroeg uit. En jij?
zondag 22 juli 2012 om 03:40

zondag 22 juli 2012 om 08:17
Goedemorgen!
Even een vanaf de camping, verbinding is hier niet zo bijzonder, maar vanavond zit ik weer op mn eigen laptop, op mn eigen bank. Nu even een weekendje logeren bij mn ouders. Genieten volop, de vlaamse gaaien en boomklevers vliegen je om je oren, en we hebben een enorm vette eekhoorn gezien. Vermaken ons dus super.
(niet bijgelezen hoor, sorry)
Even een vanaf de camping, verbinding is hier niet zo bijzonder, maar vanavond zit ik weer op mn eigen laptop, op mn eigen bank. Nu even een weekendje logeren bij mn ouders. Genieten volop, de vlaamse gaaien en boomklevers vliegen je om je oren, en we hebben een enorm vette eekhoorn gezien. Vermaken ons dus super.
(niet bijgelezen hoor, sorry)
zondag 22 juli 2012 om 11:47
Waar is iedereen?
Ga zo echt echt echt waar laptop uitzetten en wat doen.
Heb gister ondanks moeheid nog wel deel verjaardagshapjes voor iemand gemaakt (de koopavond-vriendin), ca 25 gevulde eieren en zo'n 40 gehaktballetjes volgens nieuw ter plekke verzonnen recept. Ik vond ze erg lekker.
Grijze wolken hebben plaats gemaakt voor witte wolken (wel grote).
Ga zo echt echt echt waar laptop uitzetten en wat doen.
Heb gister ondanks moeheid nog wel deel verjaardagshapjes voor iemand gemaakt (de koopavond-vriendin), ca 25 gevulde eieren en zo'n 40 gehaktballetjes volgens nieuw ter plekke verzonnen recept. Ik vond ze erg lekker.
Grijze wolken hebben plaats gemaakt voor witte wolken (wel grote).

zondag 22 juli 2012 om 12:13

zondag 22 juli 2012 om 17:11

zondag 22 juli 2012 om 18:02
Ik vind De Rosnay echt zo'n goede schrijfster. Heb Kwetsbaar van haar gelezen, wat een boek. Fijn dat je zo'n goede vakantie hebt andersnogiets!
MV:
Ik moest vandaag werken en heb me gruwelijk in het rooster vergist. Werd ik wakker gebeld vanochtend. Oeps... dacht dat ik middagdienst had, is de eerste keer in 2 jaar dat me dit overkomt, schaamde me dood! Morgen weer schoonmaken in het verplegingstehuis, wat zal ik een geld hebben aan het eind van de vakantie!
MV:
Ik moest vandaag werken en heb me gruwelijk in het rooster vergist. Werd ik wakker gebeld vanochtend. Oeps... dacht dat ik middagdienst had, is de eerste keer in 2 jaar dat me dit overkomt, schaamde me dood! Morgen weer schoonmaken in het verplegingstehuis, wat zal ik een geld hebben aan het eind van de vakantie!

zondag 22 juli 2012 om 19:09
We zijn weer thuis!
Wat was dat genieten zeg, helemaal vandaag met dit prachtige zomerweer! Ben er gewoon moe van, zo een heel weekend buiten. Vanavond maar vroeg erin, lekker schoon bed, dat slaapt zo lekker.
Iedereen had/heeft het maar goed voor elkaar zo te lezen
Wordtel, zolang het niet wekelijks gebeurt zullen ze er vast geen probleem van maken toch?