Wanneer mag dat week-up ding eindelijk weg?
zondag 29 augustus 2010 om 20:22
Dat stomme plaatje met dat komkommerhorloge, dus. Die was ik vorige maand al zat, maar nu begint ie me echt wel mijn neus uit te komen.
Sterker; ik ben al geen fan van de week-up, en ik vond die wisselende plaatjes al vaker irritant dan dat ik er voorzichtig om moest glimlachen, maar vooruit dan maar. Dat er nu echter al eeeeeeeeeuwen (was dat niet al voor mijn vakantie? Echt al van ergens in juli ofzo?) dat stomme komkommerhorloge staat, tja. Hadden ze de week-up niet gewoon met vakantie kunnen sturen? Even een maandje géén plaatjes?
Nou ja, de moraal van dit verhaal; ik verveel me en dat komkommerhorloge is stom. Dus.
Sterker; ik ben al geen fan van de week-up, en ik vond die wisselende plaatjes al vaker irritant dan dat ik er voorzichtig om moest glimlachen, maar vooruit dan maar. Dat er nu echter al eeeeeeeeeuwen (was dat niet al voor mijn vakantie? Echt al van ergens in juli ofzo?) dat stomme komkommerhorloge staat, tja. Hadden ze de week-up niet gewoon met vakantie kunnen sturen? Even een maandje géén plaatjes?
Nou ja, de moraal van dit verhaal; ik verveel me en dat komkommerhorloge is stom. Dus.
668, the neighbour of the Beast
zondag 29 augustus 2010 om 20:26
Ergens rechts onder in je scherm Nammma. Onder de blogs en Viva tipt. Daar staat de weekup, waar al honderd jaar hetzelfde -niet grappige- plaatje van een komkommerhorloge staat.
En nee hoor, 't is niet van levensbelang, maar er zijn al topics geopend om stommere dingen, toch?
En nee hoor, 't is niet van levensbelang, maar er zijn al topics geopend om stommere dingen, toch?
668, the neighbour of the Beast
zondag 29 augustus 2010 om 20:36
zondag 29 augustus 2010 om 20:37
zondag 29 augustus 2010 om 20:44
zondag 29 augustus 2010 om 20:44
quote:Veronicas schreef op 29 augustus 2010 @ 20:37:
Marels, ik meende dat Naomi aangegeven had dat de redactie van viva de nieuwe weekup handmatig moet goedkeuren voor die geplaatst wordt (vanwege ge-OH met ongepaste weekups in 't verleden denk ik) en 't was zóóóó druk geweest dat ze d'r niet aan toe gekomen waren...
Wat een gezeik.
Dan ga ik nu kijken naar de andere dramatische inzendingen...
Marels, ik meende dat Naomi aangegeven had dat de redactie van viva de nieuwe weekup handmatig moet goedkeuren voor die geplaatst wordt (vanwege ge-OH met ongepaste weekups in 't verleden denk ik) en 't was zóóóó druk geweest dat ze d'r niet aan toe gekomen waren...
Wat een gezeik.
Dan ga ik nu kijken naar de andere dramatische inzendingen...
668, the neighbour of the Beast
zondag 29 augustus 2010 om 20:47
zondag 29 augustus 2010 om 21:12
quote:Kipstra schreef op 29 augustus 2010 @ 20:54:
Ik mail ook niet, ik zanik alleen bij Naomi in haar vragentopic. Niet dat het helpt overigens...denk dat het onderaan haar to do listje staat.Ik weet het wel zeker onderhand.
Ik mail ook niet, ik zanik alleen bij Naomi in haar vragentopic. Niet dat het helpt overigens...denk dat het onderaan haar to do listje staat.Ik weet het wel zeker onderhand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!