wat een mazzelkont ben ik

26-04-2014 18:07 20 berichten
Want niet alleen ben ik in Rome, wat op zich al geluk hebben is.

Maar vandaag was ik in de Galleria Borghese en was als eerste binnen (tip: neem de ingang beneden, die is veel minder druk) en.direct nadat ik binnen liep deed de dame van het museum de deur weer dicht, maar liet mij wel binnen!

En toen heb ik zeker wel 5 minuten helemaal in mijn uppie kunnen kijken naar een geweldig mooi beeld van Bernini. (David die op het punt staat zijn steen te slingeren)

Wat een mooi moment en wat een luxe, ik voel me zo'n mazzelkont.

Wat een mooie dag!
Alle reacties Link kopieren
Fijn voor je hoor!
Geniet ervan Wollen! Veepl plezier nog.
Dat is minstens twee topics waard.

Geniet maar lekker van je trip.
quote:Cateautje schreef op 26 april 2014 @ 18:14:

Dat is minstens twee topics waard.

Geniet maar lekker van je trip. Ik forum mobiel en niet alles verloopt vlekkeloos!
Beste Wollstonecraft/Mazzelkont

Ik zal de dubbel geopende topics verwijderen

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Dat lijkt mij fantastisch!

Ben blij voor je!
Dat lijkt me geweldig, dat wilde ik ook zo graag in het Rijksmuseum, dat ik de enige was.
Kijk, daar word je als meelezer nou blij van.

(ooit in het Musée Rodin een torso gezien, zo mooi... ik reageerde er ook fysiek op - en dat heb ik anders nooit!)
quote:hanke321 schreef op 26 april 2014 @ 18:45:

Kijk, daar word je als meelezer nou blij van.

(ooit in het Musée Rodin een torso gezien, zo mooi... ik reageerde er ook fysiek op - en dat heb ik anders nooit!)Ja dat heb ik ook wel eens, dan word ik helemaal ontroerd. Kunst kan zo mooi zijn dat het zelfs voorbij gaat aan het zichtbate.
quote:sandt schreef op 26 april 2014 @ 18:42:

Dat lijkt me geweldig, dat wilde ik ook zo graag in het Rijksmuseum, dat ik de enige was.Dat kan ik me voorstellen! Ik voelde me echt bevoorrecht vandaag.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 26 april 2014 @ 18:36:

Beste Wollstonecraft/Mazzelkont

Ik zal de dubbel geopende topics verwijderen

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVivaDank je!
Heb je mooi weer? Ik zag het weerbericht en er was sprake van regen boven Italië.
quote:Cateautje schreef op 26 april 2014 @ 18:56:

Heb je mooi weer? Ik zag het weerbericht en er was sprake van regen boven Italië.

Het was vandaag heerlijk weer dus ik heb veel gewandeld. Er wordt wel minder weer voorspeld maar ach, ik heb mijn plu bij me dus zolang het niet giet komt dat wel goed. Er zijn ook zoveel musea dat ik me dagenlang binnen kan vermaken als het moet.

Heb je je Vermeer al gevonden? En een fijne dag gehad?
Die beelden van Bernini hebben op mij ook veel indruk gemaakt. Ik vond die van Apollo en Daphne het mooist.
Jee... Bofferd!!
quote:Wollstonecraft schreef op 26 april 2014 @ 19:05:

[...]

Het was vandaag heerlijk weer dus ik heb veel gewandeld. Er wordt wel minder weer voorspeld maar ach, ik heb mijn plu bij me dus zolang het niet giet komt dat wel goed. Er zijn ook zoveel musea dat ik me dagenlang binnen kan vermaken als het moet.

Heb je je Vermeer al gevonden? En een fijne dag gehad?

Ja, er zijn genoeg musea daar, dus je bent lekker onder de pannen.

Geen kunstwerk gevonden, helaas, wel een leuk nieuw rokje voor 1,50, het kaartje hing er nog aan. Verder geen schatten gevonden.
Wat lekker Wollen!

Geniet ervan!
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven