Wat ga jij doen?
zondag 10 juni 2012 om 12:49
zondag 10 juni 2012 om 12:56
quote:InyMiny schreef op 10 juni 2012 @ 12:46:
Grote schoonmaakhouden. Ben bijna klaar met slaapkamer en badkamer. Daarna alleen de gang, keuken en woonkamer nog.
Als ik klaar ben douchen, pyama aan en met dekens, feel good films en lekker (slecht) eten op de bank
Jaloers!
Ik ga zo lekker naar ouders, asperges eten.
Grote schoonmaakhouden. Ben bijna klaar met slaapkamer en badkamer. Daarna alleen de gang, keuken en woonkamer nog.
Als ik klaar ben douchen, pyama aan en met dekens, feel good films en lekker (slecht) eten op de bank
Jaloers!
Ik ga zo lekker naar ouders, asperges eten.
zondag 10 juni 2012 om 13:00
quote:elastiekje_ schreef op 10 juni 2012 @ 12:43:
Ik blijf een dagje in bed liggen. Heb het matras in de woonkamer gesleept, mijn favo serie opgezet en eten bij de hand. Lekker luieren!
Haha wist niet dat andere mensen dat ook deden Zo heb ik gisteren op een matje het EK liggen kijken... was zoooo moe.
Ik ga zo rondje fietsen. Weet nog niet waarheen maar dat zie ik op de fiets wel.
Eerst ff insmeren want t zal wel weer hard gaan vandaag.
Ik blijf een dagje in bed liggen. Heb het matras in de woonkamer gesleept, mijn favo serie opgezet en eten bij de hand. Lekker luieren!
Haha wist niet dat andere mensen dat ook deden Zo heb ik gisteren op een matje het EK liggen kijken... was zoooo moe.
Ik ga zo rondje fietsen. Weet nog niet waarheen maar dat zie ik op de fiets wel.
Eerst ff insmeren want t zal wel weer hard gaan vandaag.
zondag 10 juni 2012 om 13:03
zondag 10 juni 2012 om 13:07
Ik heb er al een heftige spinningles opzitten en zit nu even bij te komen op de bank. Straks wat kleine huishoudelijke klusjes doen, beetje een rommeldagje hier. De hele week werd voorspeld dat het vandaag baggerweer zou worden, dus ik had me mentaal ingesteld op een regenachtige zondag (met bijbehorende activiteiten). Moet nog even omschakelen merk ik.