Wat ga jij doen?

10-06-2012 12:42 41 berichten
Zonnetje schijnt, heerlijk weer.

Wij gaan zo rondje ouders doen, bij de mijne in hun heerlijk opgeknapte tuin zitten..

Wat ga/ doe jij vandaag?
Ik blijf een dagje in bed liggen. Heb het matras in de woonkamer gesleept, mijn favo serie opgezet en eten bij de hand. Lekker luieren!
Alle reacties Link kopieren
Hier is het bewolkt helaas.

Ik ga vandaag vrij weinig doen, krijg straks nog wel visite.

Heb een hele drukke week voor de boeg dus een beetje relaxen vandaag
Motorrijden.
quote:elastiekje_ schreef op 10 juni 2012 @ 12:43:

Ik blijf een dagje in bed liggen. Heb het matras in de woonkamer gesleept, mijn favo serie opgezet en eten bij de hand. Lekker luieren!Oh heerlijk..doe ik ook weleens.. Have fun.
Grote schoonmaakhouden. Ben bijna klaar met slaapkamer en badkamer. Daarna alleen de gang, keuken en woonkamer nog.

Als ik klaar ben douchen, pyama aan en met dekens, feel good films en lekker (slecht) eten op de bank
Afstudeerverslag schrijven...

Ben het zo zahahahahahahat! Ik wil een dag zoals Elastiekje heeft
This is not kosher!
quote:Wellhello schreef op 10 juni 2012 @ 12:48:

Afstudeerverslag schrijven...

Ben het zo zahahahahahahat! Ik wil een dag zoals Elastiekje

heeft Helpt het als ik je vertel dat ik ondertussen ook bezig ben met mijn scriptie? Wel in de beginfase, dus heeft nog geen haast gelukkig. Succes!
Ik ga de auto inpakken.We gaan vrijdag pas weg voor een weekend, maar we willen zo snel mogelijk na het werk weg. Dus alle kampeerspullen kunnen er vast in, staat het maar klaar.
Aan de oldtimer klussen. Als hij op tijd door de APK-keuring komt mag hij mee op vakantie!

En de motor startte in 1 keer en hij staat al bijna een jaar stil :-))

Nou nog de roest er af...
naar de verjaardag van de dochter van mijn vriendin. Vanmorgen heerlijk gezwommen met man en kinderen.
Aan de studie helaas. Mezelf troostend met de gedachte dat dit vast niet de laatste zonnige dag zal zijn en ik er vanaf juli optimaal van kan genieten. First thing to do then: heerlijk chillen in een welnesscentrum mét relaxte ligweide
Ik ga hier naartoe: Vis a vis - Hart

Heel veel zin in!
Hele dag op de bank hangen met forum en tv.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
reisa ga je swrieus j auto al 5 dagen te voren inpakken?
Wij vertrekken zo van mijn ouders in Limburg naar ons eigen huisje in Flevoland. Lekker terug naar ons eigen stekkie
hier naar kinderboederij geweest op de fiets

nu niks doen terwijl ze slaapt en daarna auto inpakken want we gaan mor!gen op vakantie!
quote:InyMiny schreef op 10 juni 2012 @ 12:46:

Grote schoonmaakhouden. Ben bijna klaar met slaapkamer en badkamer. Daarna alleen de gang, keuken en woonkamer nog.

Als ik klaar ben douchen, pyama aan en met dekens, feel good films en lekker (slecht) eten op de bank

Jaloers!

Ik ga zo lekker naar ouders, asperges eten.
Ik heb trouwens niet alleen 'zo'n dag' maar een heel weekend
quote:elastiekje_ schreef op 10 juni 2012 @ 12:58:

Ik heb trouwens niet alleen 'zo'n dag' maar een heel weekend Tja als de kat van huis is
quote:elastiekje_ schreef op 10 juni 2012 @ 12:43:

Ik blijf een dagje in bed liggen. Heb het matras in de woonkamer gesleept, mijn favo serie opgezet en eten bij de hand. Lekker luieren!

Haha wist niet dat andere mensen dat ook deden Zo heb ik gisteren op een matje het EK liggen kijken... was zoooo moe.

Ik ga zo rondje fietsen. Weet nog niet waarheen maar dat zie ik op de fiets wel.

Eerst ff insmeren want t zal wel weer hard gaan vandaag.
quote:elastiekje_ schreef op 10 juni 2012 @ 12:58:

Ik heb trouwens niet alleen 'zo'n dag' maar een heel weekend Tsssskkkk je kunt ook overdrijven hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zit op een emmer. Had m'n dag heel anders voorgesteld.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik heb er al een heftige spinningles opzitten en zit nu even bij te komen op de bank. Straks wat kleine huishoudelijke klusjes doen, beetje een rommeldagje hier. De hele week werd voorspeld dat het vandaag baggerweer zou worden, dus ik had me mentaal ingesteld op een regenachtige zondag (met bijbehorende activiteiten). Moet nog even omschakelen merk ik.
Hoe moet ik dat voor me zien?? En vooral, waarom zit je op een emmer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven