Wat heb jij overwonnen?
woensdag 9 maart 2016 om 20:29
Ach overwonnen. Ik ga hier niet doen of mijn leven zo slecht is dat er echt iets te overwinnen viel. Ik had mensen die goed en graag voor me zorgden, eten, scholing, een veilig dak boven mijn hoofd. Wel opgegroeid in armoede in een gezin met allochtone achtergrond waarin ik veel moest doen omdat gezinsleden het niet konden. Autistische vader die zich niet gedroeg/gedraagt als vader. Altijd leuk? Neuh, maar veel dingen zijn zo zwaar als je ze zelf maakt. Dus ik had dromen en wensen, en ik werk er hard voor om die waar te maken. Tot dusver lukt dat aardig goed en daar ben ik dankbaar voor.
woensdag 9 maart 2016 om 21:55
Pestverleden
Depressie
Minderwaardigheidscomplex
Gestopt met roken
26 kilo afgevallen
Verlies van al mijn vrienden na mijn scheiding
Relatie waarin ik bestolen en bedrogen ben
Schulden dankzij mijn ex
De twee herseninfarcten van mijn moeder
Ontslag
Voorstadium baarmoederhalskanker
En dan ben ik vast nog wel dingen vergeten
Depressie
Minderwaardigheidscomplex
Gestopt met roken
26 kilo afgevallen
Verlies van al mijn vrienden na mijn scheiding
Relatie waarin ik bestolen en bedrogen ben
Schulden dankzij mijn ex
De twee herseninfarcten van mijn moeder
Ontslag
Voorstadium baarmoederhalskanker
En dan ben ik vast nog wel dingen vergeten
woensdag 9 maart 2016 om 22:01
Poe he, wat ik heb overwonnen?
Het leven. Ik ben er nog, ondanks wat er in het verleden is gebeurt. Ja, ik draag een rugzak mee, maar ik draag hem met trots. Die rugzak heeft er voor gezorgd, dat ik ben zoals ik nu ben.
Zo nu en dan heb ik het onwijs moeilijk en moet ik alles weer even zien zoals het is.
Het leven. Ik ben er nog, ondanks wat er in het verleden is gebeurt. Ja, ik draag een rugzak mee, maar ik draag hem met trots. Die rugzak heeft er voor gezorgd, dat ik ben zoals ik nu ben.
Zo nu en dan heb ik het onwijs moeilijk en moet ik alles weer even zien zoals het is.
donderdag 10 maart 2016 om 22:16
donderdag 10 maart 2016 om 22:51