Wat is jouw hobby ?

02-03-2014 20:21 52 berichten
Ik heb eigenlijk nooit echt een hobby gehad. Nou ja, behalve lekker achter de pc zitten en stiekem internetverslaafd zijn.

Nu heb ik vorige week met het kinderfeestje van mijn dochter zelf zeepjes gemaakt en ik vind het leuk ! Zo leuk dat ik zoiets heb van, dit ga ik vaker doen. Mijn andere kids vinden het ook helemaal leuk dus ik heb nog wat dingentjes gekocht zodat we lekker aan de slag kunnen.

Ook heb ik nog een hoop andere dingen gezien die ik wel zelf zou willen maken zoals bruiballen of badzout.

Wat is jouw hobby ?
Alle reacties Link kopieren
scrabbelen, lezen, breien, borduren, crypto's, en mijn grootste hobby: astrologie
odi et amo
Fotograferen en hardlopen, beiden heerlijk om te doen!
Kiwiwi, klopt! Dat is een van m'n 6 mannen!

Je kunt ze in het groot op m'n FB/ instagram bekijken als je wilt

Maaiquesratties op FB en maaikezonderhuis op instagram.
Internagelaktisch
Ook tv-series kijken, horrorfilms kijken, internetten (en op iPad stiekem SimsFreeplay spelen ), meubels opknappen, huis opleuken, katten kroelen, bij tijd en wijlen heb ik periodes dat ik heel veel lees en ik mag ook graag met mensen samen eten , of het nou uit is of thuis.
Muziek. En dan echt alles wat daarmee te maken heeft. Muziek maken, zingen, dansen, muziek luisteren, muziek analyseren. Heerlijk.
quote:Maaique schreef op 02 maart 2014 @ 21:46:

Kiwiwi, klopt! Dat is een van m'n 6 mannen!

Maaiquesratties op FB en maaikezonderhuis op instagram.Leuke pagina Maaique.
Dank je cateautje! ik ben gek op ze
Internagelaktisch
Lezen is mijn grootste hobby. Ik lees altijd en overal.

In de vakanties lees ik boeken, op zondag tijdschriften en de rest van de week lees ik hier. Ik lees zelfs tijdschriften op de wc

Verder maak ik graag sudoku's of speel het spel jewel quest via een cd op de laptop.

Ook vind ik het leuk om wat te fröbelen met takjes en bloemen in potjes, maar dat doe ik vrij weinig.

Op school in de klas een nieuwe thematafel ontwerpen en materialen erbij te zoeken is ook een hobby. Het "moet" elk jaar mooier en beter, totdat ik het goed genoeg vind.
quote:Maaique schreef op 02 maart 2014 @ 21:57:

Dank je cateautje! ik ben gek op zeJa, dat is duidelijk te zien.
Lezen, wandelen, naar de sauna gaan, naar de film gaan, yoga, lekker bankhangen, uit eten gaan!
Series kijken en koken vindt ik erg leuk.

Sinds kort trouwens een nieuwe verslaving/ hobby erbij; lezen op vivaforum!
Either take me as I am, or watch me as I go.
Ik heb website bouwen nog niet gezien, dat vind ik leuk om te doen, al kan ik geen html schrijven en is het dus allemaal wat simpel.

Maar ik ben nog wel op zoek naar een sport eigenlijk.. Ik mis teamsport wel een beetje (als het te individueel is ga ik niet heb ik gemerkt), maar heb geen tijd/zin in de verplichting van 2x per week trainen en een wedstrijd op zaterdag.
Yep, mijn vriend is ook wel een leuke hobby
Mijn hondjes en 5 keer in de week insanity in de sportschool

Natuurlijk ook mijn moes en bloementuin.
quote:Maaique schreef op zondag 02 maart 2014 21:46 Kiwiwi, klopt! Dat is een van m'n 6 mannen!

Maaiquesratties op FB en maaikezonderhuis op instagram. Ik ben een beetje scared voor ratjes en alles in die trant maar wat een schattige beestjes om te zien op de foto's! Leuk
Me verdiepen in mijn grote interesses, nieuwe kennis opdoen en informatie ontdekken, lezen, documentaires kijken, dingen opzoeken.

Sowieso boeken lezen. Topografie vind ik ook geweldig vanaf kleins af aan al. En ik hou van lijstjes. Ook een hobby is gezellig op de bank met een kop thee onder een deken relaxen. Verder schilder en zwem ik graag.

Rondhangen op marktplaats vind ik ook wel leuk. En met de auto op pad gaan samen met vriend, en dan kijken waar we uitkomen.
Muziek, festivals, podiumfotografie, lezen, autorijden en......slapen. Love it!
@Maaique ik heb je geliked!!

Ik heb vroeger een rattery gehad:-)
Bakken! Ik hou er zo van! Kan het ook vrij goed al zeg ik het zelf, er mislukt zelden iets. Nadeel; het is vrij slecht voor de lijn...maar warme oreo-Carmel brownies en mijn chocolade pindakaas koekjes met stukjes chocola zijn niet te versmaden!
Haken, borduren, films kijken (bij voorkeur in de bioscoop), boeken lezen, boeken schrijven (nou ja, nu zijn het nog geen boeken ) en internet ook wel.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Naaien!

Ben zelfs net klaar met een dekbedovertrek voor mijn zoontje. Morgen maak ik het kussensloopje erbij, nu te laat om nog te doen. (en maakt te veel herrie zo midden in de nacht, hè)

Ik ontwerp van alles eigenlijk. Beddengoed is toch wel mijn favoriet.

In huis rommelen vind ik ook heerlijk. En rommelmarkten afstruinen en zelf verkopen vind ik hartstikke leuk. Maar naaien / ontwerpen is wat ik het liefst doe.
Ik heb jarenlang op handbal gezetten. Dit was echt mijn favoriete hobby. Totdat ik ging reizen. Als je eenmaal bent begonnen wil je eigenlijk niet meer stoppen.

Enkele jaren geleden gestopt met handbal. Ik tennis en golf nu al twee jaar met plezier. Afgelopen jaar gekeken hoe goed ik was in 10 km hardlopen. Zonder te trainen. En dat ging top. Helaas komt 13 april (10k in Rotterdam.) net even te vroeg. Heb vijf maanden geleden een longontsteking opgelopen en ben nog steeds herstellende. Lees ik kan net eens naar de overkant rennen.

Verder kijk ik graag series (denk dat ik op dit moment 20 series volg) naar de bioscoop gaan. Drankjes doen met vriendinnetjes en vriendjes. Lezen.

Ohj en duiken. Hetzelfde als reizen. Eenmaal beginnen is nooit meer stoppen. Maar dat heb ik met alle adrealinesporten. Ik wil misschien een mountainbike kopen. Alleen even geen geld voor. Dus dat word denk ik m'n nieuwe spaarplan van dit jaar.
Zingen, tekenen, schilderen( laatste tijd wel wat minder)

Ik speel nog bijna iedere dag wel world of warcraft( samen met man).

Ik vind koken heel erg leuk maar ik kan het niet zo goed

Viva forum natuurlijk!

En in de zomer doe ik graag aan zwemmen en geocache!
Hardlopen en naar de sauna gaan (kan nu allebei niet ivm hoog zwanger)

Verder; fotoboeken maken en stamboom uitzoeken. Klinkt suf maar het is zo leuk om op internet opeens de handtekening van je overovergrootvader te zien (of soms alleen een bibberend kruisje)
Lezen is voor mij geen hobby, maar een levensbehoefte

Verder doe ik aan reenactment (het 'naspelen' van veldslagen), waar veel tijd in gaat zitten, niet alleen de weekenden die ik weg ga, maar ook veel historisch onderzoek (hadden vrouwen toen al onderbroeken, welk mutsje hoort bij mijn periode, wat kan je historisch verantwoord koken op een kampvuur und so weiter). Kleding laat ik dan maken door anderen, ik en naaimachines hebben geen goede band

Op t moment heb ik kleuren weer opgepakt, er zijn tegenwoordig zoveel mooie kleurboeken!

En dan nog (bord)spellen spelen, met een grote groep vrienden.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven