wat is mosterd???

13-09-2010 12:43 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

ik ben een actieve meelezer, en open nooit een topic, behalve nu..

Omdat ik altiijd met veel plezier meelees kom ik vrij vaak het woord mosterd tegen..!

Ik probeer dan zelf te bedenken wat het woord betekend, maar tot nu toe is het me niet gelukt..:-(

dus zou iemand mij alsjeblieft kunnen vertellen wat mosterd betekend....!!??

Alvast bedankt :-)
quote:Captain_Obvious schreef op 13 september 2010 @ 13:18:

Nu we toch bezig zijn:

volgens mij is het ook hip om achter woorden een -t te zetten. Het is in ieder geval besmettelijk, want ik was gisteren met mn ouders foto's van de vakantie aan het kijken, en daar was een vogel, dus ik zei: hee een reigerT.

Waarop mijn vader gevat antwoordde: nee hoor, dat is een ooievaarT.

Wat een lekkere negerT
quote:Kipstra schreef op 13 september 2010 @ 13:19:

[...]

Wat een lekkere negerT Whaha, die ook ja
Wie is dan die HRS of wisselt dat?
Ja dat wisselt. mensen die de huilie zielig vinden, wisselende samenstelling dus.
Wat te denken van de *klapstoel*.

Als er een rel dreigt uit te breken, pakken de dames alvast een klapstoel, waarna er altijd wel iemand is die met bitterballen of kaasblokjes daar gezellig bij komt zitten.
Pas wel op he, straks wordt de HRS een huilie omdat jullie ze beledigd hebben omdat ze geen vaste samenstelling hebben. Hebben zij weer een HRS nodig...
quote:morrigana schreef op 13 september 2010 @ 13:29:

Als er een rel dreigt uit te breken, pakken de dames alvast een klapstoel, waarna er altijd wel iemand is die met bitterballen of kaasblokjes daar gezellig bij komt zitten.Ik lees ook regelmatig dat er koelkasten vol rosé bij komen!
En vrijmiboto, ik vermoed vrijdag middag BO?? topic?!
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:Kipstra schreef op 13 september 2010 @ 13:27:

Ja dat wisselt. mensen die de huilie zielig vinden, wisselende samenstelling dus.Ah oké. Ik kon er al geen 'vast groepje' in ontdekken.
quote:Mies85 schreef op 13 september 2010 @ 13:30:

En vrijmiboto, ik vermoed vrijdag middag BO?? topic?!borrel
Huilie Rescue Squad??? Whahahahahahahhaa! Dat ik die nog nooit voorbij heb zien komen...
oooooooooo dat had ik echt niet zelf bedacht zeg, en ik zat maar te piekeren erover. en soms passen ' ze' de BO ook nog wel eens aan.

* altijd als je iets door hebt, is het alweer anders *
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:morrigana schreef op 13 september 2010 @ 13:29:

Als er een rel dreigt uit te breken, pakken de dames alvast een klapstoel, waarna er altijd wel iemand is die met bitterballen of kaasblokjes daar gezellig bij komt zitten.Popcorn!

quote:Mies85 schreef op 13 september 2010 @ 13:32:

oooooooooo dat had ik echt niet zelf bedacht zeg, en ik zat maar te piekeren erover. en soms passen ' ze' de BO ook nog wel eens aan.

* altijd als je iets door hebt, is het alweer anders *Ja hoor, het kan ook maar zo het ZOKOTO worden. (zaterdagochtendkoffietopic)
Oh oh oh: ik heb er ongeveer 2 jaar (eerst meelezen he) over gedaan om erachter te komen wat een NOD nou weer was. Vrees dat de hele kinderpijler voor mij een groot raadsel met eigen geheimtaal is...
quote:mantelpakjes schreef op 13 september 2010 @ 13:26:

Wie is dan die HRS of wisselt dat? wat een schattige vraag..
quote:Chocobo schreef op 13 september 2010 @ 13:39:

Oh oh oh: ik heb er ongeveer 2 jaar (eerst meelezen he) over gedaan om erachter te komen wat een NOD nou weer was. Vrees dat de hele kinderpijler voor mij een groot raadsel met eigen geheimtaal is...dat is helemaal niet erg.. dat is goed.. ik kwam er pas na 10 jr achter
quote:kitty elastic schreef op 13 september 2010 @ 13:39:

[...]

wat een schattige vraag..Nooit te oud om te leren hè.
quote:mantelpakjes schreef op 13 september 2010 @ 13:26:

Wie is dan die HRS of wisselt dat?Nah, eigenlijk altijd wel zo'n beetje dezelfde betweters.
Trollen en rellen zijn altijd prachtig. Vooral op vrijdagmiddag en vooral niet op de actueelpijler(t) graag!
quote:2Italy2 schreef op 13 september 2010 @ 13:45:

Trollen en rellen zijn altijd prachtig. Vooral op vrijdagmiddag en vooral niet op de actueelpijler(t) graag!Hell yeah!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
't Is alweer bijna zover
is dat echt zo dat op vrijdagmiddag rellen ontstaan??? Is me eerlijk gezegd nog nooit opgevallen( schaam) en ik lees toch allang mee....!!!
quote:2Italy2 schreef op 13 september 2010 @ 13:43:

[...]

Nah, eigenlijk altijd wel zo'n beetje dezelfde betweters.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:kitty elastic schreef op 13 september 2010 @ 13:42:

[...]

dat is helemaal niet erg.. dat is goed.. ik kwam er pas na 10 jr achterWTF is NOD nu weer? Nooit van gehoord gelezen...
Nope

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven