Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

zondag 23 oktober 2022 om 19:52
Ja, dat zou ik ook denken.
Maar je weet niet wat er verder gebeurt is. Het verhaal van het ongeval had ik zelf ook even gemist doordat er andere zaken op mijn pad kwamen waar ik heel druk mee was.
zondag 23 oktober 2022 om 21:56
Dat is een probleem voor later, wat als jij zo meteen instort dan ben je veel verder van huis
Relax we're all crazy, it's not a competition

maandag 24 oktober 2022 om 15:32
Na een klein jaar geluidsoverlast van bovenburen met laminaat zonder goede ondervloer een nieuwe buurman. Als ik ergens last van had moest ik maar komen zei hij. Na weken veel herrie vandaag toch maar even aangesproken, vriendelijk, oplossingsgericht en niet aanvallend. Toch schoot het hem in het verkeerde keelgat, hij werd woedend, onaanspreekbaar en hij duwde me nog net niet fysiek de deur uit.
Nou vuile klootzak, ik ben gvd niet degene die al 2 fokking maanden op beton!!! woont en de flat gebruikt als een soort fietsenmaakerij!! Ipv een woonruimte! Achterlijke fucking aso.
Nou vuile klootzak, ik ben gvd niet degene die al 2 fokking maanden op beton!!! woont en de flat gebruikt als een soort fietsenmaakerij!! Ipv een woonruimte! Achterlijke fucking aso.
maandag 24 oktober 2022 om 18:19
Ach wat ruk zegWollenStone schreef: ↑24-10-2022 15:32Na een klein jaar geluidsoverlast van bovenburen met laminaat zonder goede ondervloer een nieuwe buurman. Als ik ergens last van had moest ik maar komen zei hij. Na weken veel herrie vandaag toch maar even aangesproken, vriendelijk, oplossingsgericht en niet aanvallend. Toch schoot het hem in het verkeerde keelgat, hij werd woedend, onaanspreekbaar en hij duwde me nog net niet fysiek de deur uit.

don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...

maandag 24 oktober 2022 om 21:21
Ik denk dat ik gek word of ben ik het al.
Buren mogen in hun eigen huurhuis muziek spelen zo hard ze willen en ik ben niet tolerant genoeg om met een koptelefoon in mijn eigen!! huis rond te lopen om dat niet te horen.
Alsdus de politie. Dit heet geven en nemen
Buren mogen in hun eigen huurhuis muziek spelen zo hard ze willen en ik ben niet tolerant genoeg om met een koptelefoon in mijn eigen!! huis rond te lopen om dat niet te horen.
Alsdus de politie. Dit heet geven en nemen

De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.

maandag 24 oktober 2022 om 21:30
Aso's zijn de baas in Nederland. Politie laf.
maandag 24 oktober 2022 om 21:32
Als je aan een kant harde techno tot diep in de nacht hebt en aan de andere kant harde draaiorgelmuziek dan zou je toch eens bij jezelf te rede moeten gaan of het aan jou kan liggen en er zelf IETS aan doen om er geen last van te hebben.
Ik ben gek

maandag 24 oktober 2022 om 21:35
Ze stelden een gesprek voor totdat Mevr naar buiten stoof en tegen mij begon te schelen en mij bedreigde, toe vond de politie het niet zo'n geschikt moment on het gesprek aan te gaan.

dinsdag 25 oktober 2022 om 12:15
Politie wilde er eigenlijk gewoon niets aan doen, schuiven dus het probleem naar jou. Echt belachelijk maar heel herkenbaar helaas.

woensdag 26 oktober 2022 om 03:53
Je hebt ook gelijk. Je staat in je recht. En ik vind het ook een enorme verspilling van zuurstof, middelen en ruimte dat dat geval bestaat en zich rücksichtslos voortplant. Maar dit levert je helemaal niets op. Tegen alle verwachtingen in heb jij je er een weg uit gevochten. Zoveel nu om voor te leven en van te genieten. Ik gun het je zo dat je dat geval laat waar het hoort: aan de rand van de samenleving om langzaam weg te rotten.

woensdag 26 oktober 2022 om 23:33
Ik hoop zo dat die rechter de eis overneemt en dat vieze wijf eens alle hoeken laat zien maar dat zal helaas niet zo zijn. Als het maar komt vast te staan dat het gore wijd in kwestie onherroepelijk is veroordeeld. En dat al die ouders dan lekker één voor één een civielrechtelijke procedure opstarten om dat vieze wijf en haar pauperzoontje figuurlijk de strot af te knijpen. Bah bah bah. Dat gore wijf zou het nog jaren later heugen als ze aan mijn kind was gekomen.
donderdag 27 oktober 2022 om 17:20

donderdag 27 oktober 2022 om 17:41
Is die tuinman weer langs geweest toevallig?Henk-und-Roelie schreef: ↑27-10-2022 17:20Wat mankeer ik vandaag?
Vandaag in de winkel prettig weekend gewenst omdat ik dacht dat het vrijdag was, wil ik de grote pan voor stamppot pakken trek ik de vriezer open terwijl mijn pan in mijn oven staat geparkeerd.

donderdag 27 oktober 2022 om 18:12