Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
De afstandsbediening ligt nog steeds bovenop de tv-rand. Ik word nu toch wel nieuwsgierig. Even een paar uurtjes wachten tot het helemaal licht is. Hij logt soms ook niet in. Dan moet je de slaapstandknop drie keer indrukken anders blijft hij "scrambled information" zeggen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
-Janna- schreef:
19-12-2022 23:20
Ik heb corona, ben nog nooit zo ziek geweest en vind mezelf superzielig. Komende week leuke kerstdingen op werk en tis maar de vraag of ik voor zaterdag (als wij een kerstfeestje organiseren) uit quarantaine mag. Bah wat een rot timing en waaaarom heb ik geen booster gehaald?!?
Ik heb ook corona, doodziek, alle boosters gehad. Streng zijn voor jezelf hoeft dus niet. Maar man o man, wat baal ik er ook van. Alle gezelligheid gaat aan me voorbij. Niet fijn als je alleen woont en al best vaak eenzaam bent.
-Janna- schreef:
19-12-2022 23:20
Ik heb corona, ben nog nooit zo ziek geweest en vind mezelf superzielig. Komende week leuke kerstdingen op werk en tis maar de vraag of ik voor zaterdag (als wij een kerstfeestje organiseren) uit quarantaine mag. Bah wat een rot timing en waaaarom heb ik geen booster gehaald?!?

:hug:
Om 7 uur uit de veren, huis aan kant, ketel bijgevuld, alles opzij gezet dus als de ketelmonteur vandaag weer niet komt opdagen sla ik zijn hersens in :hamer:
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
shameonme schreef:
20-12-2022 09:39
Ik heb ook corona, doodziek, alle boosters gehad. Streng zijn voor jezelf hoeft dus niet. Maar man o man, wat baal ik er ook van. Alle gezelligheid gaat aan me voorbij. Niet fijn als je alleen woont en al best vaak eenzaam bent.
:hug: hoe gaat het vandaag met jou?
retrostar schreef:
20-12-2022 08:00
Ik was om zes uur wakker geworden als de slaapkamer-tv niet om vijf uur was aangesprongen met tellsell-reclame. Als het licht is kijken waarom hij dat deed want gisteren deed hij dat niet en ik heb dat ding niet aangeraakt.
Wat werd er op dat moment aangeboden? Misschien wil iemand aan gene zijde je duidelijk maken dat je dar echt nodig hebt :idee:
-Janna- schreef:
20-12-2022 15:06
:hug: hoe gaat het vandaag met jou?
:hug: terug

Lamlendig rondgehangen. Gevivaforumd. Hond geknuffeld. Broodje kroket met lekker veel mayo gegeten. Dus het komt goed hier.

Bij jou?
Henk-und-Roelie schreef:
20-12-2022 09:52
Om 7 uur uit de veren, huis aan kant, ketel bijgevuld, alles opzij gezet dus als de ketelmonteur vandaag weer niet komt opdagen sla ik zijn hersens in :hamer:
Terecht!
Henk-und-Roelie schreef:
20-12-2022 09:52
Terecht!
Stelletje klojo’s bij de verzekering. Een of andere stomme storing in de hoofdzekering gehad en de helft van al mijn apparatuur is kapot. Grote, dure dingen. Zonder dat het onze schuld is. Duizenden euro’s. En jullie zitten maar te zeiken met allemaal stomme regeltjes en het is nog maar de vraag of jullie überhaupt iets gaan vergoeden. Klootzakken, hier zit ik niet op te wachten en waar betaal ik dan al 20 jaar elke maand premie voor verdomme.
shameonme schreef:
20-12-2022 20:35
:hug: terug

Lamlendig rondgehangen. Gevivaforumd. Hond geknuffeld. Broodje kroket met lekker veel mayo gegeten. Dus het komt goed hier.

Bij jou?
Dag begon een stuk beter, daarna weer hoge koorts, kotsen van het hoesten, duizelig en misselijk. Klote dus.
En dat mn man op zolder slaapt en ik mijn kinderen niet mag knuffelen is ook echt niet okee.

Fijn dat het bij jou wat beter gaat!
shameonme schreef:
20-12-2022 20:36
Terecht!
:lol:
Lente19251003- schreef:
20-12-2022 21:20
Stelletje klojo’s bij de verzekering. Een of andere stomme storing in de hoofdzekering gehad en de helft van al mijn apparatuur is kapot. Grote, dure dingen. Zonder dat het onze schuld is. Duizenden euro’s. En jullie zitten maar te zeiken met allemaal stomme regeltjes en het is nog maar de vraag of jullie überhaupt iets gaan vergoeden. Klootzakken, hier zit ik niet op te wachten en waar betaal ik dan al 20 jaar elke maand premie voor verdomme.
Juridisch loket?
Voor de zieken hier :hug:

Wat ben ik moe, morgen een nieuwe dag, weltrusten wereld :sheep:
Ik word echt zooo moe van de huisarts (6)

In al die jaren ben ik werkelijk nog geen één keer adequaat behandeld. Klachten worden alleen maar erger, omdat er gewoon niet wordt ingegrepen "kijk het nog maar even twee maanden aan." Ik snap dat de zorg allemaal te duur is, maar dit maakt het alleen maar erger. Waarom is er hier zo'n aversie tegen preventie?

En ook nu weer, ik zit al een week met een mega dik, ontstoken, pijnlijk oog dat niet eens meer open kan. "Als het over zes weken nog zo is terugkomen" want denk je zelf, muts, hélp nou eens :facepalm: Ik heb het retedruk, kan geen reet zien, kan niet slapen, m'n hoofd staat op ontploffen. 6 weken.

Eind rant :calimero:
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Lente19251003- schreef:
20-12-2022 21:20

Dit is dus waarom ze altijd aanraden om een rechtsbijstandverzekering te nemen bij een andere verzekeraar dan waar je je overige verzekeringen hebt. Voor als ze dit soort geintjes flikken. Ik zou er wel werk van maken denk ik.
LaFolie schreef:
21-12-2022 10:14

In al die jaren ben ik werkelijk nog geen één keer adequaat behandeld. Klachten worden alleen maar erger, omdat er gewoon niet wordt ingegrepen "kijk het nog maar even twee maanden aan." Ik snap dat de zorg allemaal te duur is, maar dit maakt het alleen maar erger. Waarom is er hier zo'n aversie tegen preventie?

En ook nu weer, ik zit al een week met een mega dik, ontstoken, pijnlijk oog dat niet eens meer open kan. "Als het over zes weken nog zo is terugkomen" want denk je zelf, muts, hélp nou eens :facepalm: Ik heb het retedruk, kan geen reet zien, kan niet slapen, m'n hoofd staat op ontploffen. 6 weken.

Andere huisarts vinden lukt niet?
RikM schreef:
21-12-2022 10:47
Dit is dus waarom ze altijd aanraden om een rechtsbijstandverzekering te nemen bij een andere verzekeraar dan waar je je overige verzekeringen hebt. Voor als ze dit soort geintjes flikken. Ik zou er wel werk van maken denk ik.
Hebben we ook. Als ze het echt afwijzen dan ga ik die inschakelen. Alleen al het gezeik en gedoe vind ik zo onwijs vervelend.
LaFolie schreef:

Teruggaan. Je gaat toch niet zo lang wachten.
Cum non tum age
Nou gaat het voor de 2e keer in 2 weken mis met de planning. Schei uit hoor...
Familielid heeft covid, naar niet veel last. Ik weet niet of ik nu kom met kerst hoor. Want ik heb geen zin om ziek te worden en sat ik danniet met mijn nieuwe baan kan beginnen. 😬
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
RikM schreef:
21-12-2022 10:49
Andere huisarts vinden lukt niet?
Dat ziet ze niet
LaFolie schreef:

Vanavond
Naar de HAP
LaFolie schreef:

Daar dient volgens mij een oogarts voor. Is er niet 1 in de buurt die iets voor je kan doen?
Sterkte en veel beterschap.
Wat een kl*tedag vandaag :| “nee mijn kind heeft niks gedaan, dat doet jou kind zelf mens!” En geef dat kind gewoon ff nieuw materialen, ik betaal niet voor niks heel veel schoolgeld.
Voor iedereen een groene tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven